Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu drukarek legitymacji i skanera dokumentów rekrutacyjnych

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej zaprasza do składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące zakupu drukarek legitymacji i skanera dokumentów rekrutacyjnych w ramach projektu pod nazwą „Nowa jakość zarządzania – Zintegrowany system wspomagania zarządzania w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013.

 

Termin składania ofert:

12.04.2011 r. do godz. 11:00

 

W uzupełnieniu do punktu 10.6.1 z Zapytania Ofertowego na zakup drukarek legitymacji i skanera dokumentów rekrutacyjnych prowadzonego w ramach projektu "Nowa jakość zarządzania - Zintegrowany system wspomagania zarządzania w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej", uprzejmie przypominamy, iż poza wymienionymi w wyżej wymienionym punkcie dokumentami, zgodnie z zapisami ze strony 4 Zapytania ofertowego, konieczne jest również złożenie oświadczenia producenta, iż dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.

 

 

 

Pliki do pobrania

Powrót do: Start » Uczelnia » Zamówienia publiczne

 

Nasi partnerzy