Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Cel i założenia konferencji

Dynamika zachodzących zmian kreuje nowe wyzwania w naukach o zarządzaniu. Wychodząc naprzeciw owym zmianom zdecydowaliśmy się zorganizować dwudniową konferencję „Modele biznesu i zarządzanie wartością przedsiębiorstw”. Konferencja będzie doskonałą okazją do zastanowienia się nad wieloma kwestiami dotyczącymi szeroko pojętego zarządzania strategicznego i zarządzania wartością przedsiębiorstw.

 

Celem konferencji jest przedstawienie nowoczesnych modeli biznesu organizacji kreujących wartość w gospodarce opartej na innowacji i wiedzy, a także przedstawienie  aktualnych trendów w zakresie  wdrażania strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw.

Kryzys gospodarczy jest coraz bardziej dotkliwy na świecie, ale w szczególności w Europie. Skutki wynikające z tego zjawiska są niekorzystne dla przedsiębiorstw. Kreacja wartości przedsiębiorstw oraz konceptualizacja i operacjonalizacja modeli biznesu jest utrudniona w sytuacji zmniejszonej liczby zamówień oraz mniejszej konsumpcji dóbr. Jak wskazują teoretycy i praktycy zarządzania obroną przed negatywnymi skutkami kryzysu jest innowacyjność produktów, procesów i modeli biznesu przedsiębiorstw.

 

 

 

 

Wybrane pytania, które będą osnową prowadzonych dyskusji:

 

MODELE BIZNESU

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTW

Jak konceptualizować i operacjonalizować modele biznesu organizacji?

Jak tworzyć innowacje jeśli przedsiębiorstwa mają problemy w obszarze finansowania działalności operacyjnej?

Jak skalować  i tworzyć spójnym model biznesu?

Jak pogodzić ambitne, krótkoterminowe  cele udziałowców z długoterminowym procesem wdrażania innowacji?

Jak powiązać model biznesu ze strategią, procesami biznesowymi i projektami?

Jak zadowolić wszystkie grupy interesariuszy wobec ograniczonych możliwości firm?

Jak osiągać przewagę konkurencyjną poprzez efektywny model biznesu?

Jakie koncepcje zarządzania i finansów mogą wspomóc menadżerów wobec ich współczesnych problemów?

Jak zarządzać innowacjami z wykorzystaniem koncepcji modeli biznesu?

Jak dobrać odpowiednie koncepcje i metody zarządzania aby osiągnąć skuteczność w procesie budowy wartości?

Jakich wyborów strategicznych dokonywać w rywalizacji rynkowej z wykorzystaniem modeli biznesu?

Na czym opierać strategię wzrostu wartości przedsiębiorstw?

Jak powiązać koncepcję Corporate Social Responsibility z Value Based Management tworząc efektywny model biznesu?

Jak projektować efektywne modele biznesu w kierunku kreacji wartości przedsiębiorstw?

 

 



 

Nasi partnerzy