Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Założenia teoretyczne

Zmienność strategiczna otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstwa kształtuje nowy wymiar dynamiki konkurowania współcześnie zarządzanych przedsiębiorstw.

Nowe systemy wartości, nowe postawy etyczne, umiejętność przetrwania w gospodarce opartej na wiedzy, umiejętność pracy w sieciach, umiejętność ustalania priorytetów to dzisiejsze wyzwania stojące przed menedżerami XXI wieku. Także duża inercja i uelastycznienie organizacji spowodowało zmiany strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstw.

Konferencja stanowi forum wymiany wiedzy dotyczącej nowoczesnych metod, koncepcji i modeli zarządzania, które mają obecnie zastosowanie w teorii i praktyce zarządzania.

 

 

Strategiczne pytania, na które odpowiadać będą uczestnicy konferencji:

  • jak powiązać koncepcję Corporate Social Responsibility z Value Based Management tworząc efektywny model biznesu?
  • jak doprowadzić do wzrostu wartości przedsiębiorstwa z zastosowaniem strategicznego zarządzania wynikami?
  • jak zarządzać kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie?
  • jakie podejmować decyzje inwestycyjne związane z kapitałem intelektualnym organizacji?
  • jakie nowe paradygmaty zarządzania zastosować w obecnej rzeczywistości gospodarczej?
  • jakich wyborów strategicznych dokonywać w rywalizacji rynkowej?

Główne obszary tematyczne konferencji:

  • Kreowanie efektywnych modeli biznesu
  • Rynek kapitałowy a nowoczesne modele biznesu
  • Restrukturyzacja i rewitalizacja  modeli biznesu w dobie kryzysu
  • Budowa przewag konkurencyjnych w dobie hiperkonkurecji
  • Nowoczesne metody i strategie  budowy wartości przedsiębiorstw
  • Kreacja wartości dla akcjonariuszy i interesariuszy 
  • Innowacja wartości w budowie współczesnych modeli biznesu 
  • Zrównoważony wzrost i zrównoważony rozwój w kreacji zrównoważonych modeli biznesu
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowie wartości przedsiębiorstw
  • Strategiczna karta wyników w budowie nowoczesnych modeli biznesu
  • Strategiczny wymiar zarządzania zmianą a zrównoważony biznes (Business Sustainability) 
  • Bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorstw a strategie zarządzania ryzykiem

 



 

Nasi partnerzy