Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

W drodze do ideału organizacji. Praktyczne klucze do sukcesu - zaproszenie do udziału w spotkaniu TNOIK

Jak zmieniać organizację by działała lepiej i sprawniej? Takie pytanie postawimy ekspertom zaproszonym do udziału w kolejnym spotkaniu dąbrowskiego oddziału  Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa zatytułowanym „W drodze do ideału organizacji. Praktyczne klucze do sukcesu.”  Spotkanie odbędzie się 17 czerwca (piątek) o godz. 14.30, Udział w spotkaniu jest bezpłatny

 

 

 

Eksperci zaproszeni do udziału w spotkaniu

 

 

 

Marek Zychla

- Prezes Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Prywatnych (wchodzącego w skład Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan), członek Wojewódzkiej Komisji Dialogu Społecznego w Katowicach oraz członek Rady ds. CSR przy Zarządzie Województwa Śląskiego.

Radca prawny, zajmuje się problematyką prawa cywilnego, handlowego oraz prywatnego prawa międzynarodowego. Kieruje Kancelarią VINCI & VINCI Kancelaria Radcy Prawnego i Adwokata, M. Zychla, P.Vinci Sp.K.

 

 

dr Beata Barszczowska

– Manager Interim i doradca biznesowy. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i restrukturyzacji podmiotów gospodarczych zdobyte na stanowiskach najwyższej kadry zarządzającej w spółkach prawa handlowego. Członek Zwyczajny Stowarzyszenia Interim Managers

 

 

Konrad Bajger

- Konsultant Biznesowy, Interim Manager, Wicedyrektor Regionu Śląskiego Stowarzyszenia Interim Managers. Właściciel firmy Bajger Consulting

Absolwentem Wydziału Elektroniki, Automatyki i Elektrotechniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. St. Staszica w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarach związanych bezpośrednio z zarządzaniem organizacją biznesową. W latach 1996 – 2012 zajmował szereg stanowisk menedżerskich w zarządach spółek prawa handlowego. Był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, dystrybucję, współpracę z partnerami zagranicznymi, zarządzanie finansami, zarządzanie strategiczne, kierował także działami technicznymi i kilkudziesięcioosobowymi zespołami ludzi.

O sobie:

„Od kilku lat prowadzę własną firmę pod nazwą Bajger Consulting. Specjalizuję się w działalności doradczej, szkoleniowej i badaniach rynku w obszarach bezpośrednio związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Szczególny nacisk kładę na budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o skuteczne wykorzystanie wewnętrznych zasobów organizacji i rozwój  kluczowych kompetencji jej zespołów pracowniczych. Jestem zdania, że przyszłość każdej organizacji zależy od siły jej zespołu. Rozwój umiejętności osobistych, interpersonalnych i menedżerskich pracowników uważam za kluczowy warunek skutecznego konkurowania na współczesnym rynku.

 

 

 

Heinz M. Pascher

- Prezes Platformy Gospodarczej Górna Austria – Śląsk,  Partner Zarządzający w firmie UNICONSULT POLSKA Sp. z o.o., Członek Rady Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, Członek Rady Ekspertów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowej Górniczej

 

 

Agnieszka Należnik-Jurek 

- Lean Lider Schneider Electric  - absolwentka Politechniki Śląskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz studiów podyplomowych: Akademii Lean Lidera w WSB. Od kilku lat zajmuje się doskonaleniem procesów, a swoje pierwsze kroki stawiała w firmie General Electric współpracując z pasjonatami Lean Manufacturing. Obecnie jest Lean Liderem w firmie Schneider Electric i odpowiada za produktywność procesów produkcyjnych jak i służb wsparcia.

 

O sobie:
„Dlaczego zajmuje się lean? Uważam iż w otaczającym nas świecie powiedzenie „czas to pieniądz” nabiera jeszcze większego znaczenia – dlatego staram się wdrażać lean nie tylko w biznesie, ale i w życiu prywatnym.”

 

Michał Bratek

- Operations Director CRH Klinkier Group - logistyk z krwi i kości. 2 + 2 zawsze daje mu 4. Pragmatyk. Nie uznaje prowizorki, działania ad hoc stosuje wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych. Każde zadanie starannie planuje i rozpisuje na role. Wyznaje zasadę, że lepsze jest wrogiem dobrego i, że każdy nawet najlepiej zaprojektowany system z czasem będzie wymagał zmian. Absolwent wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach, już w czasie studiów ukierunkowany na firmy produkcyjne. W 2011 roku ukończył także Szkołę Trenerów Biznesu. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje 12 lat pracy w logistyce w międzynarodowych firmach produkcyjnych. Dzięki doświadczeniom zdobytym w różnych branżach (automotive, budowlanej) potrafi skutecznie diagnozować problemy i dobierać optymalne metody ich rozwiązania. Od 8 lat kieruje kilkudziesięcioosobowymi zespołami osób i odpowiada za całokształt logistyki w firmach, w tym gospodarkę magazynową, planowanie produkcji, zakupy oraz wysyłki. Posiada doświadczenie w projektowaniu magazynów. W dziedzinie Lean production specjalizuje się systemach PULL i doskonaleniu przepływów materiałowych.

 

 

 Moderator:

 


dr Marcin Lis

Prorektor ds. Rozwoju i Spraw Studenckich

Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Serdecznie zapraszamy Członków TNOiK, Członków Rady Ekspertów, Pracowników WSB, Doktorantów, Przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką debaty.

 

 

prof. nadzw. dr Katarzyna Szczepańska - Woszczyna

Prezes TNOiK o/Dąbrowa Górnicza

 

Powrót do: Start » II Regionalna Konferencja Naukowa - Kształcenie zawodowe na Żywiecczyźnie – Szanse, trendy i perspektywy

 

Nasi partnerzy