Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Kreacja wartości przedsiębiorstw. Nowe trendy i kierunki rozwoju

Marek Jabłoński, Krzysztof Zamasz (red.nauk.)

Dąbrowa Górnicza, 2012

ISBN 978-83-62897-34-6

 

 

cena: 55,00 zł

Nowa cena: 11,55 zł

 

 

ZOBACZ SPIS TREŚCI

Procesy kreacji wartości przedsiębiorstw wymagają ciągłej stymulacji dopływu nowych propozycji ich doskonalenia. Co do tego, iż celem przedsiębiorstwa jest zarządzanie służące wzrostowi wartości przedsiębiorstwa nie ma wątpliwości. Problematyka ta ma charakter interdyscyplinarny i jest podejmowana zarówno przez specjalistów od finansów jak i od zarządzania strategicznego. W niniejszej pracy skoncentrowano się na wyodrębnieniu trzech kluczowych nurtów odnoszących się do założenia systemowego budowania wartości przedsiębiorstw, a mianowicie: Strategii, Finansów i Kompetencji. Tak dobrane grupy rozdziałów pracy pozwoliły przedstawić to zagadnienie, jako niejednoznaczne, wielowymiarowe i wymagające ciągłej pracy badawczej i analitycznej, dla poszukiwania różnych sposobów zrozumienia, interpretacji i opisu zjawisk zachodzących w ramach interakcji potencjałów wewnętrznych przedsiębiorstw wobec dynamicznej zmienności otoczenia biznesowego.

Powrót do: Start » Wydawnictwo » Zarządzanie

 

epnp

Nasi partnerzy