Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zarządzanie sprzedażą

Marketing i zarządzanie sprzedażą - kierunek Zarządzanie

Studia na specjalności zarządzanie sprzedażą skupiają się na zagadnieniach związanych z działaniami marketingowymi przedsiębiorstw, instytucji i organizacji. Dają wykształcenie pozwalające podjąć przace w działach marketingu i/lub sprzedaży przedsiebiorstw każdej branży. Oprócz wiedzy teoretycznej studenci zdobywają praktyczne umiejętności.

 


Zapisz się - studia stacjonarne Zapisz się - studia niestacjonarne

Absolwent specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą posiada wiedzę z zakresu:

 

  • zachowań rynkowych konsumentów,
  • wykorzystania podstawowych narzędzi promotion-mix,
  • marketingu usług i handlu,
  • psychospołecznych aspektów reklamy,
  • specyfiki reklamy w Internecie,
  • zasad i prawidłowości w zakresie wykorzystania instrumentów PR,
  • reklamy i promocji sprzedaży,
  • planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych,
  • planowania i realizacji działań merchandisingowych,
  • analizy rynku w różnych przekrojach,
  • planowania i realizacji badań marketingowych,
  • strategii marketingowych i konkurencji,

dysponuje umiejętnościami pozwalającymi:

 

  • identyfikować potrzeby klientów,
  • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
  • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
  • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
  • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
  • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
  • wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów,
  • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
  • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży,
  • przygotować plan marketingowy.

Cechuje się etyczną społeczną odpowiedzialnością zawodową.

 

Przykładowe przedmioty realizowane w ramach specjalności:

 

Zachowania konsumentów
Strategie i plany marketingowe
Marketing usług i handlu
CRM
Public Relations
Psychologiczne aspekty reklamy i handlu
E-marketing

 

 

Certyfikaty

 

Absolwenci kierunku zarządzanie specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą mają możliwość uzyskania certyfikatu SPSS. SPSS to system do statystycznej analizy danych. Akredytacji podlegają zajęcia, w ramach których studenci poznają zasady korzystania z programu SPSS - warsztaty komputerowe i narzędzia informatyczne w analizie danych.

Wszyscy studenci uczestniczący w akredytowanych zajęciach po ich zaliczeniu na ocenę co najmniej dobrą uzyskują certyfikat SPSS technology junior expert, a 3 studentów, którzy zaliczą test zewnętrzny - certyfikat SPSS technology expert.

Koszt certyfikatu dla studenta - 0 zł (w przypadku certyfikatu technology expert konieczność pokrycia kosztów dojazdu na egzamin).

 

Gdzie szukać pracy?

 

Absolwenci tej specjalności są przygotowani do pracy w: działach marketingu przedsiębiorstw, działach Public Relations, agencjach reklamowych, instytutach badawczych, gdzie zajmą się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych; jako rzecznicy prasowi w różnych firmach i instytucjach, a także w działach prasowych różnego rodzaju instytucji

 

Powrót do: Start » Studia Zarządzanie » Studia II stopnia magisterskie

 

Nasi partnerzy