Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi

Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymiGłównym celem specjalności jest zapoznanie studentów z nowoczesnymi narzędziami i zasadami kreowania stron www oraz zaznajomienie z kluczowymi elementami zarządzania systemami internetowymi. Ważną częścią realizacji specjalności jest przedstawienie praktycznych aspektów tworzenia i administrowania serwisem internetowym przy wykorzystaniem systemów zarządzania treścią. Ponadto program specjalności obejmuje zagadnienia z zakresu zarządzania i promocji serwisami www (począwszy od witryn firmowych poprzez sklepy internetowe a skończywszy na portalach korporacyjnych i informacyjnych).

 


Zapisz się - studia stacjonarne Zapisz się - studia niestacjonarne

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie :

  • kreowania stron internetowych,
  • optymalizacji i testowanie serwisów www,
  • projektowania serwisów www z wykorzystaniem systemu CMS,
  • administrowania systemami portalowymi,
  • konstruowania tekstów reklamowych na potrzeby Internetu
  • pozycjonowania stron internetowych,
  • modelowania i animacji komputerowych,
  • technologii cyfrowych i prezentacji multimedialnych,

Atuty specjalności:

  • zajęcia organizowane w nowoczesnych laboratoriach komputerowych przy użyciu oprogramowania najnowszej generacji (m.in. pakiet Adobe Photoshop oraz Corel Draw),
  • zastosowanie praktycznych aspektów zarządzania stroną internetową przedsiębiorstwa w oparciu o internetowe systemy zarządzania treścią,
  • ćwiczenia w zakresie zastosowania pozycjonowania stron internetowych jako narzędzia promocji wirtualnego przedsiębiorstwa,

Wybrane przedmioty:

  • Wprowadzenie do serwisów www - klasyfikacja i zastosowania,
  • Etapy projektowania i wdrożenia serwisu internetowego,
  • Projektowanie elementów graficznych witryny WWW,
  • Webwriting - profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu,
  • Promocja i pozycjonowanie serwisu internetowego,
  • Monitoring ruchu i statystyk w serwisie internetowym,
  • Zasady współpracy z agencją interaktywną,
  • Administrowanie systemem portalowym.

Perspektywy zatrudnienia:

Absolwenci mogą podejmować pracę w firmach branży medialnej i internetowej, agencjach reklamowych, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a także prowadzić własną działalność gospodarczą np. w zakresie technologii multimedialnych w reklamie, projektowania i zarządzania stronami www.

 

Powrót do: Start » Studia Informatyka » Studia I stopnia inżynierskie

 

Nasi partnerzy