Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

Zapraszamy na I Międzynarodową Konferencję Naukową "Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury", która odbędzie się w Cieszynie w dniach 15-16 listopada br.

Konferencja stanowić będzie forum wymiany wiedzy. Adresowana jest do przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, artystów samodzielnie upowszechniających swoją twórczość, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania w kulturze.

 

Poniżej prezentujemy listę prelegentów:

 

I dzień

 

Prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę.

 

dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych.

 

dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki.

 

II dzień

 

dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury.

 

Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Marketing społecznościowy w instytucjach kultury.

 

Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki.

 

Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko.

 

Agnieszka Orankiewicz, Uniwersytet Łódzki

Zarządzanie projektem w kulturze.

 

Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje.

 

Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu

Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu.

 

Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach.

 

dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Muzyka w przestrzeni publicznej.

Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Globální a regionální kulturní difúze v euroregionu Těšínského Slezska.

 

Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava

Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.

 

 

Serdecznie zapraszamy!

 

Szczegółówe informacje znajdują się na stronie internetowej Konferencji

 

 

Organizator Konferencji:

 

 

Współorganizator Konferencji:

 

 

Patronat Honorowy:

 

Partnerzy:

 

 

Sponsorzy:

Patronat Medialny:

 

Powrót do: Start » Uczelnia » Aktualności

 

Nasi partnerzy