A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

PEDAGOGIKA TRENERA SPORTU | TYCHY

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Studia podyplomowe Pedagogika Trenera Sportu są unikalnym i profesjonalnym programem w Polsce kształcącym kadrę m.in według metody IMOPEKSIS.
IMOPEKSIS to współczesna pedagogika nauczania i kształtowania kompetencji miękkich, I - intencje, M-motywacja, O - odpowiedzialność, P- pewność siebie, E- emocje, K- koncentracja, S - spójność, I - intuicja, S - sukces.

Celem studiów jest wyposażenie przyszłe kadry szkoleniowe w wartości kompetencji miękkich stanowiących uzupełnienie wiedzy specjalistycznej w każdej dyscyplinie sportowej w praktyce i teorii.

Studia skierowane do trenerów różnych dyscyplin sportowych jak również pedagogów chętnych poprzez sport budować kompetencje dzieci w okresie wczesnoszkolnym.

Uczestniczący pedagodzy i trenerzy otrzymają umiejętność przygotowania sesji treningowej lub lekcyjnej według metody IMOPEKSIS.

Jednocześnie studenci będą doświadczać obszaru medycznego i prawniczego w zakresie sportowym.

  • PROGRAM

    • Podstawy psychologii rozwoju człowieka.
    • Elementy psychologii klinicznej w sporcie z zakresu stresu i lęku.
    • Zarządzanie emocjami w sektorze młodzieżowym wg. metody IMOPEKSIS.
    • Proces budowania motywacji, pewności siebie, pozytywnych intencji według metody IMOPEKSIS.
    • Psychomotoryka oraz ocena i analiza potencjału sportowego zawodnika - platforma ASP.
    • Psychocybernetyka i podstawy psychologii.
    • Technika i Taktyka w negocjacjach kontraktów z wykorzystaniem kompetencji miękkich.
    • Neuromotoryka w treningu indywidualnym i grupowym z zastosowaniem metody IMOPEKSIS.
    • Wielowymiarowa analiza gry w różnych dyscyplinach sportowych z zastosowaniem metody IMOPEKSIS.
    • Technika i taktyka negocjacji kontraktu sportowego jako pogłębienie kompetencji miękkich.
    • Budowanie świadomości znaczenia pierwszej pomocy przedmedycznej.
    • Rola trenera w profilaktyce zdrowotnej i zapobieganiu urazom wśród zawodników.
    • Rodzaje urazów w sporcie.
    • Najczęstsze urazy układu mięśniowo - szkieletowego: od urazu i pierwszej pomocy do rehabilitacji i powrotu do aktywności sportowej.
    • Sposoby skutecznego radzenia sobie z bólem sportowca.

    Kompetencje twarde:

    • Znajomość teorii uczenia się i rozwoju: Student powinien zrozumieć, jak ludzie uczą się na różnych etapach życia i jak różne style uczenia się wpływają na proces nauczania.
    • Projektowanie i implementacja programów szkoleniowych: Student powinien być w stanie zaprojektować i zaimplementować skuteczne programy szkoleniowe, które uwzględniają różne style uczenia się i potrzeby.
    • Znajomość strategii oceny i ewaluacji: Student powinien znać różne metody oceny i ewaluacji, które mogą pomóc w mierzeniu skuteczności programów szkoleniowych.
    • Znajomość praw i regulacji dotyczących edukacji: Student powinien znać prawo edukacyjne i regulacje dotyczące prowadzenia szkoleń.
    • Znajomość technologii edukacyjnych: Student powinien być kompetentny w stosowaniu nowoczesnych technologii edukacyjnych, takich jak platformy e- learningowe.

    Kompetencje miękkie:

    • Umiejętność komunikacji: Student powinien być w stanie efektywnie komunikować się z uczniami, rodzicami i innymi profesjonalistami. Powinien być w stanie jasno i skutecznie przekazać informacje, zarówno na piśmie, jak i ustnie.
    • Umiejętności interpersonalne: Student powinien być w stanie efektywnie nawiązywać relacje i współpracować z innymi. Powinien być w stanie zrozumieć i szanować różne punkty widzenia.
    • Umiejętność adaptacji: Ze względu na ciągle zmieniający się krajobraz edukacyjny, student powinien być w stanie dostosować się do nowych sytuacji i zmieniających się potrzeb uczniów.
    • Kreatywność: Student powinien być w stanie twórczo myśleć, aby stworzyć innowacyjne i skuteczne strategie nauczania.
    • Umiejętność zarządzania czasem: Student powinien być w stanie efektywnie zarządzać swoim czasem, aby zapewnić, że wszystkie zadania są wykonane w odpowiednim czasie i na odpowiednim poziomie.
    • Empatia i zrozumienie: Student powinien być w stanie zrozumieć i empatyzować z uczniami, pomagając im w ich rozwoju i uczeniu się.
    • Asertywność: Student powinien potrafić wyrażać swoje myśli i uczucia w sposób stanowczy, ale szanujący drugą stronę, co jest szczególnie ważne w relacjach z uczniami, rodzicami i współpracownikami.
    • Umiejętność rozwiązywania problemów: Student powinien być w stanie skutecznie rozwiązywać problemy, które mogą pojawić się podczas procesu nauczania, takie jak różnice w stylach uczenia się, trudności uczniów, konflikty interpersonalne itp.
    • Umiejętność pracy pod presją: Edukacja i szkolenia mogą być stresujące, a student powinien być w stanie skutecznie zarządzać stresem i radzić sobie z presją.
    • Umiejętność motywowania innych: Jako trener, student powinien być w stanie motywować i inspirować innych do uczenia się i rozwoju.

    Czas trwania studiów: 160 godzin 

    Studia trwają dwa semestry, nauka w systemie hybrydowym, raz/dwa razy w miesiącu : 5 zjazdów (sobota-niedziela) stacjonarnych w miesiącach  X, XI, XI oraz V, VI , jeden zjazd studyjny (sobota-niedziela) IMOPEKSIS CLINIC - reszta zajęć w formule online.
    Dodatkowo e - learningowe oraz webinary.

    Forma zaliczenia :
    dwa egzaminy online (egzamin zaliczający po każdym zakończonym semestrze) oraz praca zaliczeniowa. 

  • OPŁATY

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1400 zł do 5 października 2024
    II 1400 zł do 5 listopada 2024
    III 1400 zł do 5 stycznia 2025
    IV 1200 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 5 700 zł  

     

    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU