PETRONAS Lubricants International

PETRONAS Lubricants International (PLI) to globalna firma zajmująca się produkcją i sprzedażą środków smarnych PETRONAS, koncernu naftowego z Malezji.

Założona w 2008 roku firma PETRONAS Lubricants International produkuje i sprzedaje pełną gamę wysokiej jakości smarów samochodowych i przemysłowych na ponad 100 rynkach na całym świecie.

Z siedzibą w Kuala Lumpur, PLI posiada ponad 30 biur marketingowych w 28 krajach, zarządzanych przez biura regionalne w Kuala Lumpur, Pekinie, Turynie, Belo Horizonte, Chicago i Durbanie.

PETRONAS Lubricants International jest działem technicznym stojącym za partnerstwem PETRONAS z zespołem Formuły 1 MERCEDES AMG PETRONAS i jest odpowiedzialny za zaprojektowanie, rozwój i dostawę rozwiązań Fluid Technology Solutions™ - z dostosowanymi smarami, paliwem i płynami przekładniowymi zasilającymi Silver Arrows

Znajdująca się w pierwszej dziesiątce firma PLI prowadzi agresywną politykę rozwoju, by zapewnić sobie pozycję wiodącej globalnej firmy w dziedzinie środków smarnych.

 

DLACZEGO WARTO PRACOWAĆ W PETRONAS?

ZRÓŻNICOWANY I ZGRANY ZESPÓŁ:
Kładziemy duży nacisk na partnerskie relacje, otwarte słuchanie oraz zachęcanie do dzielenia się inicjatywami. Nasz zespół składa się z różnorodnych pracowników, doświadczonych z ogromnym dorobkiem zawodowym, jak i kreatywnych, młodych ludzi. Wspieramy harmonijną współpracę, dzieląc się wiedzą i pomysłami. Wierzymy, że każdy członek zespołu posiada unikalny potencjał rozwoju, dlatego w pełni wspieramy nieszablonowe rozwiązania. W Petronas ceni się partnerstwo i wzajemny szacunek, dlatego dbamy o atmosferę, która sprzyja kulturze współpracy i inspiruje do osiągania wspólnych celów.
 

SZANOWANIE WOLNEGO CZASU:
Dbamy o balans między pracą, a życiem prywatnym pracowników. Praca po godzinach nie jest praktykowana, elastyczny czas pracy umożliwia dostosowanie grafiku do indywidualnych potrzeb prywatnych i zespołu. Pracownikom oferowana jest również możliwość pracy zdalnej.
 

WSPÓŁPRACA Z NAJWIĘKSZYMI FIRMAMI:
Dajemy możliwość nawiązywania współpracy, utrzymywania relacji oraz rozwijania ekspansji produktowej marki z przedstawicielami największych krajowych i zagranicznych firm. Globalny zasięg i rozpoznawalność brandu Petronasa w zespole Mercedesa formuły 1 przyczyniają sie do sukcesu i stabilności firmy. Umożliwiając ekspansje na nowe rynki i zapewniając zwiększenie rozwoju.
 

RÓŻNORODNOŚĆ W NASZYM DNA:
Zwracamy uwagę na bogactwo różnorodności. Nasz zespół skupia się na różnorodnych klientach, różnych zespołach oraz osobach o różnych narodowościach. Posiadanie możliwości współpracy z ludźmi pochodzącymi z całego świata, sprzyja nieustannemu wzajemnemu uczeniu się i otwartości na zmiany. Nasz interdyscyplinarny zespół skupia się na różnorodnych kierunkach rozwoju, co przyczynia się do nieustającego źródła inspiracji i rozwoju.
 

PRZYJAZNE ŚRODOWISKO PRACY:
W firmie Petronas wykorzystaliśmy potencjał historycznych zabudowań Browaru Lubicz, co pozwoliło na stworzenie nowoczesnego i inspirującego biura, sprzyjającego twórczej atmosferze i motywującego do osiągania najlepszych wyników. Priorytetem jest komfort pracowników, zapewnienie ergonomicznych stanowisk pracy oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii. Przestrzenie są zaprojektowane tak, aby sprzyjały współpracy i wymianie pomysłów między różnymi zespołami. Dla zwiekszenia komfortu osobom ceniacym sobie aktywnosc fizyczną, dysponujemy wyposażoną łazienką i wewnętrzną rowerownią. W biurze dodatkowo organizowane są wydarzenia integracyjne i team-buildingowe, które umożliwiają lepsze poznanie kolegów z pracy i budowanie trwałych relacji.
Dla pracowników, którzy wykonują swoje obowiązki zdalnie – zapewniliśmy finansowanie umożliwiające doposażenie ich domowych biur tak, aby warunki pracy były komfortowe, ergonomiczne i bezpieczne.
 

PRACA W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU:
Każdy rok pracy w naszej firmie dostarcza nam wielu wyzwań. Nieszablonowe podejście oraz otwartość na zmiany przenosi pracowników na kolejny poziom zawodowego zaawansowania. Dynamiczne środowisko pracy w firmie zapewnia idealne warunki do nauki i rozwijania cennych umiejętności, które można wykorzystać w różnorodnych projektach i branżach.
 

PRAKTYKI I PROGRAMY STAŻOWE:
Dajemy możliwość odbycia praktyk i staży w naszej firmie. Cyklicznie proponujemy płatne praktyki w działach Customer Service, finansów, marketingu i innych. Jeśli jesteś otwarty do nabycia praktycznego doświadczenia zawodowego w innym dziale – zapytaj, może znajdziemy miejsce.
Takie praktyki dadzą Tobie możliwość rozwoju różnorodnych umiejętności, oceny środowiska pracy oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów zawodowych. Jest to też szansa na otrzymanie oferty stałej pracy po zakończeniu programu.

Ofert Pracy

 

Customer Service Representative with German

 

JOB DESCRIPTION:

Receives and processes customer orders, inquiries, and/or complaints covering items or products ordered. Proactively maintains an ongoing relationship with key customers, Operations and sales staff. Uses knowledge of customers, product availability, sales territories, in order to provide a key communications link to the customer.

 

We offer you

  • “Safety first” approach
  • WFH allowance in line with current company policy
  • WFH equipment budget assigned in line with current company policy
  • Christmas voucher
  • Private medical care
  • Private insurance
  • MyBenefit cafeteria system
     

RESPONSIBILITIES:

  • Records and processes orders and/or inquiries received by mail, telephone and EDI;
  • Provides pricing, availability, and schedule information within established guidelines;
  • Suggests additional and/or alternative products or services to meet customer needs;
  • Checks credit limitation and confirms orders;
  • Researches and obtains resolution of a variety of highly complex customer complaints and issues;
  • Serves as communication link between customers and the rest of the organization to assure responsiveness;
  • Tracks order activity, and alerts appropriate staff of any potential delivery problems. Expedites the delivery of selected orders;
  • Provides guidance and assistance to new or less experienced staff;
  • May conduct training for entry-level representatives;
     

QUALIFICATION:

  • Degree in Economics, Communication and Social Sciences
  • Strong Customer Centric attitude
  • At least 3 years of experience in CS and strictly related fields;
  • High Knowledge of 2 EU languages English and German
  • Experience in Customer Service-related environments sales/marketing background is a plus
  • Governing balance between customer experience and lean processes
  • Professional grounding combined with superior people skills
  • Good operational knowledge of SAP, SFA and CRM tools – additional plus.
     

 

Logistic Specialist

Ensure all the logistics operational tasks for the Polish market and for Export Poland. The tasks are including the inbound, outbound, warehouse activities, stock count and replenishment from external suppliers. You will direct, optimize and coordinate full logistical order cycle.

 

We offer you:

  • 12-month work contract (maternity cover).
  • By joining us, you'll receive:
  • WFH allowance in line with the current company policy - remote work is now more convenient than ever.
  • WFH equipment budget allocated in accordance with the current company policy - we provide you with the right tools for the job.
  • Employee Psychological Support - we provide psychological support for our team's well-being.
  • Young Parent Psychological Support - specialized assistance for young parents to help them balance work and family life.
  • Holiday bonus - pleasant surprises during the festive season.
  • Christmas bonus.
  • Private medical care.
  • Private insurance - peace of mind for you and your loved ones.
  • myBenefit cafeteria system - benefits that you can tailor to your needs.
  • Extensive training package.
     

Key Accountabilities:

  • Steering and follow up of inbound goods flows, both bulk (drop shipment) as packed
  • Checking of transportation and warehousing invoices with a keen eye on overall costs reduction
  • Follow up and coordinate monthly reporting related to logistics activities
  • Communicate and control information from finished goods suppliers (internal and external)
  • Steering together with S&OP the correct and optimal stock levels
  • Updating new SKU’s into SAP in terms of logistics related parameters
  • Prepare transport orders and communicate them to the providers
  • Coordinate of deliveries based on open orders and product availability
  • Follow up on a correct and timely delivery within the On Time Delivery management
  • Managing & processing of transportation and warehousing non-conformities
  • Keep up-to-date with the transport, warehousing, company and local policies/regulations (including translating them to internal procedures)
  • Seeking for continuous logistical improvement based on a profound knowledge of all the relevant business process
  • Support and propose automation and simplification of logistical process within the legal possibilities and limitations
  • Managing all aspects related to an excise warehouse and coordination together with the customs agency
  • The above summary is in no circumstances limiting and is viable for completion, without necessary written notification
     

Qualification :

  • Master’s University degree
  • SAP and M.Office Excellent Knowledge
  • Minimum 2-3 years’ relevant professional experience
  • Fluent in Polish & English, any other language is an asset
  • Computer skills: SAP, MS-Office (excel, word, etc.)
  • Knowledge of road transport mode regulation and legislation
  • Knowledge of warehouse activities and management systems