24.04.2024 r.

Dr Edyta Nowak- Żółty| Akademia WSB - ''Trudne rozmowy i negocjacje''

Termin szkolenia: 24.04.2024 godz. 13:00-14:00

Forma realizacji: online

REJESTRACJA

Więcej

Timken – "Discover How We Keep the World Moving Forward in Timken Polska and Learn How to Make your Career Moving Froward with Us. SAP Basics included"

Date: 24.04.2024 - 10:00-11:00

Form of implementation: online

Training in English  

REGISTRATION

 

Training description:  


Learn about working for Timken Polska - an international manufacturing company. 
Explore our product range and discover why bearings are essential to keep the world moving. 
Understand the scope of responsibilities in the customer service, finance and administration departments and check out what we use SAP for. 
Find out how our daily work looks like and how we establish relationships with business customers as well as cooperate with internal customers. 
Get the point of our global logistics network and learn how we deal with cultural barriers and communication noise. 
Finally, get to know the competences, skills and education we value as an employer. 

Host:  

Maria Kisiel – has a Master’s degree in Philology. For three years she has been working at Timken Polska as a Customer Service Coordinator for the German, Austrian, and Belgian markets. Before joining the Customer Service team, she spent 13 years teaching foreign languages. Maria can speak 6 languages and certainly doesn't plan on stopping there. Additionally, she has experience in the event industry. She is a singer, composer and song-writer. 

 

Patrycja Pojedyniec – Financial Analyst, working at Timken Polska for four years. She joined the finance team while still studying, gradually taking on positions of increasing responsibility. Currently, Patrycja's duties include supervising the accounting and reporting financial results of the company's three foreign branches, as well as managing the VAT settlement process. 

 

Julia Królik – Administrative Assistant since March 2023. She provides administrative support for Timken Polska Plant Manager, Board, HR & Finance department as well as Timken employees. She also coordinates business travels and internal communication processes, manages visitors and supports Corporate Social Responsibility initiatives. 


 

Weronika Błachaniec – a relatively new Customer Service employee in the German-speaking team, has been with Timken Poland for over a year. She gained experience in customer service in her previous job as a sales specialist. Her education in German studies with a specialization in translation enables her to provide efficient and comprehensive customer service on a daily basis. 

Więcej

PwC Service Delivery Center – "Oko w oko z rekruterem - jak wyróżnić się na rynku pracy?"

Termin szkolenia: 24.04.2024 godz. 11:00-12:00

Forma realizacji: online

Szkolenie w języku polskim  

REJESTRACJA 

Opis szkolenia: 


Wyróżnienie się na rynku pracy to wyzwanie każdego, kto rozpoczyna swoją karierę. Szkolenie “Oko w oko z rekruterem – jak wyróżnić się na rynku pracy?” skupione będzie na analizie CV, wskazówkach, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz procesie rekrutacyjnym na przykładzie PwC Service Delivery Center. Po udziale w szkoleniu stworzysz profesjonalne CV, z łatwością przygotujesz się do rozmowy rekrutacyjnej, a także zyskasz świadomość, jakie aspekty są ważne z punktu widzenia pracodawcy. 

Prowadzący:

Anna Będkowska - Absolwentka studiów filologicznych z specjalizacją języka biznesu na Uniwersytecie Śląskim oraz studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Częstochowskiej. Karierę w PwC Service Delivery Center rozpoczęła w 2022 roku w Zespole Rekrutacji. Pracowała z wieloma dużymi koncernami francuskimi w zakresie rekrutacji, co pozwala jej stale nawiązywać świetne relacje, zarówno z kandydatami, jak i z klientami. Wieloletnie doświadczenie w procesach rekrutacyjnych w stale zmieniającym się rynku pracy daje jej motywację do ciągłej nauki i rozwoju. Prywatnie, miłośniczka kultury francuskiej oraz podróży. 


Magdalena Pszonak - Obroniła tytuł magistra na kierunku Filologia angielska z językiem biznesu oraz kierunku Filologii polskiej ze specjalizacją redakcji i edycji tekstu oraz nauczania na Uniwersytecie Śląskim. Swoją karierę w PwC Service Delivery Center rozpoczęła w 2019 roku, początkowo pracowała w podatkowych zespołach operacyjnych. We wrześniu 2021 dołączyła do Zespołu Rekrutacji, gdzie pełni rolę koordynatorki. W wolnym czasie wędruje po górach, maluje obrazy i czyta książki. 

Więcej

Grupa Twoja Kariera – "Budowanie profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych. Czyli o tym, jak efektywnie zarządzać swoimi kontami w mediach społecznościowych, aby pomogły, a nie przeszkodziły w znalezieniu pracy"

Termin szkolenia: 24.04.2024 godz. 12:00-13:30

Forma realizacji: online

Szkolenie w języku polskim  

REJESTRACJA 

Opis szkolenia: 
Zapraszamy na spotkanie, podczas którego powiemy, dlaczego budowanie marki pracownika jest tak ważne. Porozmawiamy również o portalach społecznościowych wykorzystywanych podczas procesów rekrutacyjnych oraz jak sprawnie budować bazy kontaktów i kreować swój wizerunek w social media, aby pomógł, a nie przeszkadzał w znalezieniu pracy.  
 
Prowadząca: 
Elwira Modrzewska - Koordynator ds. procesów rekrutacyjnych w Grupa Twoja Kariera. Na co dzień w firmie wykorzystuje media społecznościowe w kontaktach z pracodawcami oraz kandydatami z różnych sektorów rynku. Zajmuje się również wsparciem kandydatów w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz kont w mediach społecznościowych.  

Więcej

Timken – "SAP-iesz o co chodzi? Spotkaj się, Aplikuj, Pracuj! – czyli wszystko, co chcieliście wiedzieć o pracy w Timken Polska, ale baliście się zapytać”

Termin szkolenia: 24.04.2024 godz. 13:00-14:00

Forma realizacji: online

Szkolenie w języku polskim  

REJESTRACJA

Opis szkolenia:  


Poznaj tajniki pracy w Timken Polska - międzynarodowej firmie produkcyjnej. Zapoznaj się z naszą gamą produktów i odkryj, dlaczego świat kręci się dzięki łożyskom. Dowiedz się jakie mamy obowiązki w działach: obsługi klienta, finansów i administracji oraz do czego używamy SAPa. Posłuchaj jak wygląda nasza codzienna praca oraz jak nawiązujemy relacje z klientem biznesowym i jak współpracujemy z klientem wewnętrznym. Zdobądź wiedzę jak funkcjonuje nasza globalna sieć logistyczna oraz jak radzimy sobie z barierami kulturowymi i szumami komunikacyjnymi. Zorientuj się jakie kompetencje, umiejętności i wykształcenie cenimy jako pracodawca. 
 
Prowadzący:

Maria Kisiel – ma wykształcenie wyższe filologiczne. Od trzech lat pracuje w firmie Timken Polska gdzie pełni rolę koordynatora do spraw obsługi klienta dla rynku niemieckiego, austriackiego oraz belgijskiego. Zanim dołączyła do zespołu Customer Service przez 13 lat zajmowała się nauczaniem języków obcych. Maria włada 6 językami i na tym na pewno się nie skończy. Dodatkowo, posiada również doświadczenie w branży eventowej. Ma swój zespół muzyczny, jest kompozytorką i autorką tekstów.   

Patrycja Pojedyniec – Analityk Finansowy, związana z Timken Polska od czterech lat. Dołączyła do zespołu finansów jeszcze w trakcie studiów, stopniowo obejmując coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska. Obecnie Patrycja w swojej pracy zajmuje się nadzorowaniem księgowości i raportowaniem wyników trzech oddziałów zagranicznych spółki oraz kompleksową obsługą procesu rozliczeń z tytuły podatku VAT.  

Julia Królik – Asystentka Administracyjna od marca 2023 r. Jest odpowiedzialna za wsparcie administracyjne Dyrektora Timken Polska, Zarządu, działów: finansów i zasobów ludzkich oraz pracowników ogółem. Julia koordynuje podróże służbowe, odpowiada za organizację wizyt i komunikację wewnętrzną firmy. Równocześnie wspiera inicjatywy Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. 

Weronika Błachaniec – stosunkowo nowy pracownik Customer Service w zespole niemieckojęzycznym, związana z Timken Polska od ponad roku. Doświadczenie w obsłudze klienta nabyła w poprzedniej pracy jako specjalista do spraw handlowych. Wykształcenie na kierunku germanistyka ze specjalnością tłumaczeniową umożliwia jej na co dzień sprawną i kompleksową obsługę klienta. 

 

Więcej