Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacje

 

Nowy logotyp Akademii WSB

Akademia WSB (dawniej Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to uczelnia, która w ciągu ostatnich kilku lat w bardzo dynamiczny sposób przeobraziła się w jedną z najlepszych uczelni niepublicznych w naszym kraju. Stanie się liderem nie byłoby możliwe, gdyby nie pasja, zaangażowanie, elastyczność, odwaga i otwarty umysł całego zespołu pracowników tworzących tę instytucję.


Zawsze odważnie podchodziliśmy do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, szczególnie w zakresie organizacji i funkcjonowania uczelni. Kształcimy w ramach kilkunastu kierunków studiów tworzonych w ścisłej współpracy z pracodawcami, w pięciu lokalizacjach, jesteśmy liderem w kształceniu podyplomowym, posiadamy dwa uprawniania do nadawania stopnia doktora i uprawnienia habilitacyjne, realizujemy innowacyjne kierunki studiów, uruchamiamy projekty rozwojowe, badawcze, naukowe z największymi partnerami krajowymi i zagranicznymi, jesteśmy szóstą uczelnią niepubliczną według rankingów uczelni wyższych. W ciągu kilku lat dokonaliśmy tego, na co wiele instytucji pracuje znacznie dłużej. Jesteśmy z tego dumni, jednocześnie świadomi, że przed nami kolejne wyzwania.


Zmiana logo stała się naturalnym zabiegiem, który miał zapewnić spójność mię­dzy wiz­erunk­iem a charak­terem Uczelni. Zmiana nazwy była doskonałym impulsem do zmiany logotypu i  dopasowania go do rzeczywistego charakteru Uczelni, jej strategii i realiów otoczenia, w którym funkcjonuje. Nowy logotyp nawiązuje do sposobu, w jakim myślimy o naszej misji i roli jako uczelni wyższej, komunikuje wartości jakie są dla nas ważne, ale przede wszystkim oddaje sposób, w jaki działamy. Znak nawiązuje do wahadła Newtona, wprawiania w ruch, przekazywania energii.  Stąd jego forma również jest dynamiczna, a czcionka lekka i prosta.

 

Jesteśmy instytucją, która przede wszystkim stawia na elastyczność i szybkość działania. Odzwierciedleniem tego jest sposób, w jaki podejmujemy decyzję, budujemy relacje z otoczeniem, współpracujemy z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, szukamy okazji i nie boimy się podejmować ryzyka. Lekka i prosta forma logo jest też symbolem innowacyjności, która jest niezwykle ważna dla instytucji edukacyjnej. Chcemy być miejscem, które inspiruje, rozszerza perspektywy, zachęca do podejmowania inicjatywy, wspiera nieszablonowe myślenie, eksperymentuje, stawia sobie wyzwania.

 

Chcemy, by nasza energia i pasja była impulsem dla naszych studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i partnerów. Była energią do działania.

 

Jednocześnie energia wraca do nas, podobnie jak w wahadle Newtona, wraca dzięki naszym absolwentom odnoszącym sukces, studentom rozwijającym swoje pasje, pracownikom angażującym się w codzienne obowiązki. Energia wraca, kiedy wracają do nas absolwenci, by rozpocząć następne  studia, kiedy widzimy, że nasi absolwenci zdobywają kolejne szczeble kariery, kiedy po studiach I stopnia zaczynają studia magisterskie, a następnie rozpoczynają studia doktoranckie, kiedy nasi pracownicy naukowi zdobywają kolejne stopnie naukowe. Energia wraca z każdym ciekawym projektem, który realizujemy, innowacyjnym pomysłem, działaniem.

 

Redesign wizerunku Uczelni będzie mieć szeroki zakres, a jego celem jest zaproszenie nowych klientów i pogłębienie relacji z obecnymi. Nowe logo, naszym zdaniem, nie tylko lepiej odzwierciedla wartości przyświecające uczelni, ale także wpisuje się w nowe trendy z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej. Proste, czytelne, dynamiczne logo jest symbolem przyjaznej uczelni, która jest  gotowa do innowacyjnego, dynamicznego działania, uczelni tworzącej środowisko pełne pasji i energii.

 

JM Rektor Akademii WSB

prof. nadzw. dr Zdzisława Dacko-Pikiewicz



 

Nasi partnerzy