Studia na kierunku Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie pozwalają absolwentom zdobyć zarówno wiedzę ogólnohumanistyczną, jak i specjalistyczną w zakresie języka, reklamy i komunikacji w środowisku wielokulturowym. Program łączy teoretyczne podstawy komunikacji międzykulturowej z praktycznymi umiejętnościami niezbędnymi w międzynarodowym środowisku pracy.
Studenci uczą się nie tylko teorii, ale także zdobywają praktyczne doświadczenie poprzez udział w warsztatach, organizowanych we współpracy z agencjami reklamowymi. Warsztaty te pozwalają na zapoznanie się z realiami pracy w agencji reklamowej i procesami związanymi z tworzeniem strategii marketingowych.
W trakcie zajęć studenci korzystają z nowoczesnych narzędzi wspierających naukę, takich jak interaktywne platformy e-learningowe (np. Moodle), tablice multimedialne oraz materiały audiowizualne dostosowane do wymagań współczesnego rynku pracy oraz laboratorium translatoryczno-fonetyczne.
Absolwenci tej specjalizacji są przygotowani do pracy w międzynarodowych firmach, agencjach reklamowych i PR, mediach oraz wszędzie tam, gdzie kluczowe znaczenie ma skuteczna komunikacja międzykulturowa.