Kontakt

dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich na kierunku Zarządzanie

dr Tomasz Grad
e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. praktyk słuchaczy studiów podyplomowych

Praktyki studenckie | Żywiec

  • PRAKTYKI NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE STUDIA I STOPNIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE, LICENCJAT (6 SEMESTRÓW)

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr Ewa Siudyka
    e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295-93-72 (W DNIACH I GODZINACH DYŻURÓW)

    Dyżury w lutym 2023

    środa   od godz.    10:00 do 13:00
    czwartki od godz.     13.00 do 18:00
    W celu zachowania bezpieczeństwa w sieci bardzo proszę o kontakt mailowy wyłącznie poprzez  uczelnianą skrzynkę pocztową - @wsb.edu.pl


    AKTUALNOŚCI:

    Do każdej praktyki należy złożyć komplet dokumentów (nie powinno się łączyć dwóch/trzech praktyk).

    Przed realizacją praktyki - zatwierdzenia przez pełnomocnika:(można czytelne PDF wysłać mailowo)

    1. Formularz zgłoszeniowy praktyki str. 1 i 2 - x 1
    2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych - x 1
    3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej - x 2

    Po zrealizowanej praktyce dokumentacja powinna mieć następujące cechy:
    kompletnie, poprawnie i czytelnie wypełniona - posiadająca wszystkie daty, podpisy i pieczątki.

    1. Formularz zgłoszeniowy praktyki x 1
    2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych x1
    3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej x 1
    4. Dzienniczek praktyki –kompletnie i prawidłowo wypełniony 
    5. Karta zaliczenia praktyki
    6. Kwestionariusz ankiety
    7. Sprawozdanie z praktyki –wydrukowany kwestionariusz ankiety wypełnionej on-line

    Studenci zobowiązani są do pobrania i uzupełniania dokumentów dotyczących praktyk zawodowych.

     

  • PRAKTYKI NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE STUDIA II STOPNIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE, MAGISTER (3 i 4 SEMESTRY)

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich 
    dr Ewa Siudyka
    e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295-93-72 (W DNIACH I GODZINACH DYŻURÓW)

    Dyżury w lutym 2023

    środa   od godz.    10:00 do 13:00
    czwartki od godz.     13.00 do 18:00
    W celu zachowania bezpieczeństwa w sieci bardzo proszę o kontakt mailowy wyłącznie poprzez  uczelnianą skrzynkę pocztową - @wsb.edu.pl
    AKTUALNOŚCI:

    Do każdej praktyki należy złożyć komplet dokumentów (nie powinno się łączyć dwóch/trzech praktyk).

    Przed realizacją praktyki - zatwierdzenia przez pełnomocnika:(można czytelne PDF wysłać mailowo)

    1. Formularz zgłoszeniowy praktyki str. 1 i 2 - x 1
    2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych - x 1
    3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej - x 2

    Po zrealizowanej praktyce dokumentacja powinna mieć następujące cechy:
    kompletnie, poprawnie i czytelnie wypełniona - posiadająca wszystkie daty, podpisy i pieczątki.

    1. Formularz zgłoszeniowy praktyki x 1
    2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych x1
    3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej x 1
    4. Dzienniczek praktyki –kompletnie i prawidłowo wypełniony 
    5. Karta zaliczenia praktyki
    6. Kwestionariusz ankiety
    7. Sprawozdanie z praktyki –wydrukowany kwestionariusz ankiety wypełnionej on-line

    Studenci zobowiązani są do pobrania i uzupełniania dokumentów dotyczących praktyk zawodowych.

     

  • Studia podyplomowe

    Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich dla słuchaczy studiów podyplomowych
    dr n. zdr. Tomasz Grad
    e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
    tel. (32) 295 93 70

    TERMINY DYŻURÓW: ( przewa wakacyjna od 15.07.2021 do 15.08.2021)

    Dyżury stacjonarne (pok. 212): 

    29.06.2021 - wtorek - 14.30 - 16.30

    01.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    06.07.2021 - wtorek - 15.00 - 17.00

    08.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30

    14.07.2021 - wtorek - 13.30 - 15.30

    16.08.2021 - poniedziałek - 13.30 - 15.30

    Dyżury online:( dyżur pod adresem mailowym w czasie rzeczywistym)

    19.08.2021 - czwartek - konsultacje online 13.30 - 14.30( mailowo)

    AKTUALNOŚĆ: 

    Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej.

    Wykaz instytucji i placówek, w których można realizować praktyki w okresie pandemii( instytucje które zadeklarowały przyjęcie studentów) , znajduje się w plikach do pobrania.

    Przed rozpoczęciem prtaktyki należy złożyć do podpisu następujące dokumenty:

    • formularz zgłoszeniowy praktyki x 2 
    • dwa egzemplarze porozumień dotyczących praktyki x 2 w celu akceptacji i podpisania przez Pełnomocnika Rektora ds. Praktyk Studenckich.
    • obowiązek informacyjny RODO

Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji