dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich na kierunku Zarządzanie
dr Tomasz Grad
e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
Pełnomocnik Rektora ds. praktyk słuchaczy studiów podyplomowych
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
tel. (32) 295-93-72 (W DNIACH I GODZINACH DYŻURÓW)
Dyżury w marcu 2023
środa od godz. 10:00 do 13:00
czwartki od godz. 13.00 do 18:00
W celu zachowania bezpieczeństwa w sieci bardzo proszę o kontakt mailowy wyłącznie poprzez uczelnianą skrzynkę pocztową - @wsb.edu.pl
Konsultacje na Teams:
Poniedziałki: 9.30 - 11.00
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDEzMmM4NzMtMzk2Zi00ZDg1LTg0NjMtMTk5MjE1Y2MzYmVk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
Środa: 12.00 -13.30
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_OTUwZDliNzItZWQ5Zi00MTk3LWFmYzEtY2ZhODczMGQ0YTUx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
AKTUALNOŚCI:
Do każdej praktyki należy złożyć komplet dokumentów (nie powinno się łączyć dwóch/trzech praktyk).
Przed realizacją praktyki - zatwierdzenia przez pełnomocnika:(można czytelne PDF wysłać mailowo)
1. Formularz zgłoszeniowy praktyki str. 1 i 2 - x 1
2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych - x 1
3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej - x 2
Po zrealizowanej praktyce dokumentacja powinna mieć następujące cechy:
kompletnie, poprawnie i czytelnie wypełniona - posiadająca wszystkie daty, podpisy i pieczątki.
1. Formularz zgłoszeniowy praktyki x 1
2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych x1
3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej x 1
4. Dzienniczek praktyki –kompletnie i prawidłowo wypełniony
5. Karta zaliczenia praktyki
6. Kwestionariusz ankiety
7. Sprawozdanie z praktyki –wydrukowany kwestionariusz ankiety wypełnionej on-line
Studenci zobowiązani są do pobrania i uzupełniania dokumentów dotyczących praktyk zawodowych.
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
tel. (32) 295-93-72 W DNIACH I GODZINACH DYŻURÓW
MARZEC 2023 ROK
DYŻURY ODBYWAJĄ SIĘ:
ŚRODY OD GODZ 10:00 DO 13:00
CZWARTKI OD GODZ 13:00 DO 17:30
Konsultacje na Teams:
Poniedziałki: 9.30 - 11.00
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDEzMmM4NzMtMzk2Zi00ZDg1LTg0NjMtMTk5MjE1Y2MzYmVk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
Środa: 12.00 -13.30
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_OTUwZDliNzItZWQ5Zi00MTk3LWFmYzEtY2ZhODczMGQ0YTUx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
dr Ewa Siudyka
e-mail: esiudyka@wsb.edu.pl
tel. (32) 295-93-72 (W DNIACH I GODZINACH DYŻURÓW)
Dyżury w marcu 2023
środa od godz. 10:00 do 13:00
czwartki od godz. 13.00 do 18:00
W celu zachowania bezpieczeństwa w sieci bardzo proszę o kontakt mailowy wyłącznie poprzez uczelnianą skrzynkę pocztową - @wsb.edu.pl
Konsultacje na Teams:
Poniedziałki: 9.30 - 11.00
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDEzMmM4NzMtMzk2Zi00ZDg1LTg0NjMtMTk5MjE1Y2MzYmVk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
Środa: 12.00 -13.30
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_OTUwZDliNzItZWQ5Zi00MTk3LWFmYzEtY2ZhODczMGQ0YTUx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229f2eb1a9-d1e7-4d23-bbd6-7c54fca48a30%22%2c%22Oid%22%3a%227a5621d3-ae55-4570-b237-42ef8fe4117e%22%7d
AKTUALNOŚCI:
Do każdej praktyki należy złożyć komplet dokumentów (nie powinno się łączyć dwóch/trzech praktyk).
Przed realizacją praktyki - zatwierdzenia przez pełnomocnika:(można czytelne PDF wysłać mailowo)
1. Formularz zgłoszeniowy praktyki str. 1 i 2 - x 1
2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych - x 1
3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej - x 2
Po zrealizowanej praktyce dokumentacja powinna mieć następujące cechy:
kompletnie, poprawnie i czytelnie wypełniona - posiadająca wszystkie daty, podpisy i pieczątki.
1. Formularz zgłoszeniowy praktyki x 1
2. Obowiązek informacyjny o warunkach przetwarzania danych osobowych x1
3. Porozumienie w sprawie realizacji praktyki zawodowej x 1
4. Dzienniczek praktyki –kompletnie i prawidłowo wypełniony
5. Karta zaliczenia praktyki
6. Kwestionariusz ankiety
7. Sprawozdanie z praktyki –wydrukowany kwestionariusz ankiety wypełnionej on-line
Studenci zobowiązani są do pobrania i uzupełniania dokumentów dotyczących praktyk zawodowych.
Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich dla słuchaczy studiów podyplomowych
dr n. zdr. Tomasz Grad
e-mail: tgrad@wsb.edu.pl
tel. (32) 295 93 70
TERMINY DYŻURÓW: ( przewa wakacyjna od 15.07.2021 do 15.08.2021)
Dyżury stacjonarne (pok. 212):
29.06.2021 - wtorek - 14.30 - 16.30
01.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30
06.07.2021 - wtorek - 15.00 - 17.00
08.07.2021 - czwartek - 13.30 - 15.30
14.07.2021 - wtorek - 13.30 - 15.30
16.08.2021 - poniedziałek - 13.30 - 15.30
Dyżury online:( dyżur pod adresem mailowym w czasie rzeczywistym)
19.08.2021 - czwartek - konsultacje online 13.30 - 14.30( mailowo)
AKTUALNOŚĆ:
Dokumenty składamy wyłącznie w formie papierowej - osobiście, pocztą lub do skrzynki podawczej.
Wykaz instytucji i placówek, w których można realizować praktyki w okresie pandemii( instytucje które zadeklarowały przyjęcie studentów) , znajduje się w plikach do pobrania.
Przed rozpoczęciem prtaktyki należy złożyć do podpisu następujące dokumenty:
Na stronach internetowych Akademii WSB stosowane są pliki cookies zgodnie z polityką prywatności.