IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa
Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury
Partnerzy
Program
Dzień I – 26.10.2017 r. (Zamek Cieszyn, 43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa 3, główna sala konferencyjna)
8:30 – 9:00 Rejestracja uczestników konferencji
9:00 – 9:20 Rozpoczęcie konferencji
(Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego dr Ł. Wróblewski, Burmistrz R. Macura, Prezes PZKO J. Ryłko)
Sesja plenarna I
(Przewodniczący sesji – prof. nadzw. dr hab. Włodzimierz Sroka)
9:20 – 9:35
prof. nadzw dr hab. Rafał Kasprzak (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Budowanie zaangażowania zwiedzających instytucje kultury. W kierunku rozszerzonej rzeczywistości i gamifikacji
9:35 – 9:50
dr hab. Magdalena Sobocińska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Uczestnictwo w kulturze a procesy nowej konsumpcji i wynikające z tego implikacje dla marketingu instytucji kultury
9:50 – 10:05
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. (Uniwersytet Tomasza Baťi w Zlinie, Czechy)
Slogan jako narzędzie marketingu instytucji kultury
10:05 – 10:20
dr Katarzyna Walotek-Ściańska (Akademia Ignatianum w Krakowie)
Wykorzystanie grywalizacji w działaniach marketingowych instytucji kultury
10:20– 10:35 Dyskusja
10:35 – 10:50 Przerwa kawowa
Sesja plenarna II
(Przewodniczący sesji prof. nadzw. dr hab. Rafał Kasprzak)
10:50 – 11:05
prof. dr hab. Zdeněk Mikoláš, dr Andrea Folvarčná, dr Zuzana Wozniaková (Vysoká škola podnikání a práva, Czechy)
Analia wybrnych ekonomicznych wskaźników instytucji kultury na przykładzie teatrów w Republice Czeskiej
11:05 – 11:20
mgr Joanna Śmietanka (Uniwersytet Wrocławski)
PR i promocja w branży muzycznej – nowoczesne formy budowania marki własnej
11:20 – 11:35
mgr Patryk Dziurski (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Zarządzanie interesariuszami w organizacjach z sektorów kultury
11:35 – 11:50 Dyskusja
11:50 – 12:00
Professor Joanne Scheff-Bernstein (Arts Marketing Insights, USA) in Poland
dr Łukasz Wróblewski (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Zapowiedź warsztatów profesor Joanne Scheff-Bernstein w Polsce
12:00 – 12:30 Lunch
Sesja plenarna III
(Przewodniczący sesji dr inż. Łukasz Wróblewski)
12:30 – 12:45
dr Jarosław Legięć (IBD Business School, Warszawa)
Czy człowiek doświadcza współcześnie upadku kultury i jej wartości w środowisku biznesowym?
12:45 – 13:00
dr Mateusz Lewandowski, mgr Aleksandra Dudzik (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Źródła finansowania innowacji usługowych w instytucjach kultury
13:00 – 13:15
mgr Wiesław Wasilewski (Uniwersytet Zielonogórski)
Zarządzanie w kulturze czy administrowanie?
13:15 – 13:30 Dyskusja
13:30 – 13:45 Przerwa kawowa
14:00 – 15:00 Zwiedzanie Muzeum Drukarstwa w Cieszynie
Sesja plenarna IV
(Przewodnicząca sesji dr hab. Magdalena Sobocińska)
15:15 – 15:30
mgr Monika Gubała (Myślenickie Stowarzyszenie Artystów Muzyków)
Tworzenie strategii działalności i rozwoju instytucji kultury w małej aglomeracji miejskiej
15:30 – 15:45
dr Paweł Maciąg (Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach)
Założenia kultury płynnej rzeczywistości
15:45 – 16:00
mgr Regina Bogaczyk (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Strategia marketingowa instytucji kultury na przykładzie Cieszyńskiego Ośrodka Kultury „Dom Narodowy“
16:00 – 16:15 Dyskusja
Warsztaty edukacyjne dla menedżerów kultury
Warsztat I 16:15 – 17:45
Prof. nadzw. dr hab. Rafał Kasprzak (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Analiza oddziaływania wydarzeń kulturalnych na gospodarkę regionu
Przerwa techniczna 17:45– 18:00
Warsztat II 18:00 – 19:30
dr hab. Magdalena Sobocińska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Strony internetowe jako narzędzie marketingu instytucji kultury
Równolegle Warsztat III 18:00 – 19:30 (warsztat w języku czeskim, sala wystawowa na piętrze)
doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. (Uniwersytet Tomasza Baťi w Zlinie, Czechy)
Slogan jako narzędzie marketingu instytucji kultury
27.10.2017 (piątek) - sala wykładowa PZKO w Czeskim Cieszynie (Dawna Synagoga Szomre-Szabos w Czeskim Cieszynie, ul. Bożka 16)
Warsztat IV 16:00 – 17:00
dr Katarzyna Walotek-Ściańska (Akademia Ignatianum w Krakowie)
Zarządzanie komunikacją instytucji kultury w mediach społecznościowych
17:00 – 17:10 Przerwa kawowa
Warsztat V 17:10 – 18:10
dr Joanna Kurowska-Pysz (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Strategia rozwoju kultury w oparciu o współpracę sieciową - krok po kroku
18:10 – 18:20 Przerwa kawowa
Warsztat VI 18:20 – 19:20
dr Łukasz Wróblewski (Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Nowe media oraz nowoczesne technologie w procesie budowania długotrwałych relacji instytucji kultury z interesariuszami
Zakończenie warsztatów oraz konferencji