Tematyka Konferencji jest bardzo szeroka. Będą omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne z zakresu zarządzania kulturą. Program skierowany jest do szerokiego grona odbiorców. Organizatorzy planują realizację kilku modułów tematycznych. Poruszana będzie tematyka nowoczesnych strategii marketingowych, PR, planowania strategicznego w instytucjach kultury. Nie zabraknie aspektów związanych z finansowaniem działań kulturalnych, czy też mecenatem i sponsoringiem. Dla osób zorientowanych na badania naukowe w sferze kultury zaplanowano moduł dotyczący metod i technik badawczych wykorzystywanych w instytucjach kultury.
Chcemy, by Konferencja na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń naukowych realizowanych na terenie Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu – podkreśla pomysłodawca Konferencji, Dziekan Wydziału dr inż. Łukasz Wróblewski – Spotkanie teoretyków z praktykami wiele wniesie do pracy zarówno jednej, jak i drugiej strony oraz będzie okazją do wymiany doświadczeń i stosowanych praktyk.
Konferencja ma być forum wymiany wiedzy, w którym uczestniczyć będą przedstawiciele nie tylko środowiska naukowego, ale również biznesowego, menedżerowie i animatorzy kultury, impresaria, czy artyści samodzielnie upowszechniający swoją twórczość.
Przemiany rynkowe, postępująca globalizacja i rozwój technologiczny sprawiają, że znaczące zmiany następują również
w kulturze – dodaje Prodziekan Wydziału dr Joanna Łodziana – Grabowska – warto o nich rozmawiać, a najlepsze praktyki wprowadzać w życie. Zależy nam by Konferencja łączyła w sobie teorię z praktyką.
W Radzie Programowej Konferencji zasiadły najwybitniejsze postaci świata nauki zajmujące się kulturą i marketingiem. Są wśród nich naukowcy
z Polski i z Republiki Czeskiej.
Więcej szczegółów KLIKNIJ TUTAJ
Przygotowała: Hanna Blokesz-Bacza