Inwestowanie w rozwój ludzi w przedsiębiorstwie – biznesowe szanse, które nam uciekają
Spora część firm nie zarządza rozwojem swoich pracowników, realizując jedynie szkolenia obligatoryjne, wymagane przepisami. Część firm wydaje środki na szkolenia rozwojowe, ale nie potrafi w pełni odzyskać tej inwestycji w poprawionej efektywności pracy lub innowacyjności pracowników. Wielu pracowników chciałoby brać udział w szkoleniach, postrzegając je, wyłącznie, jako rodzaj benefitu. Większość pracowników pytana o przykłady wykorzystania czegokolwiek z ostatnich szkoleń, nie potrafi podać nic konkretnego, nawet, jeśli ocenia dobrze swój udział.
Jak skutecznie sięgnąć po potencjał intelektualny pracowników? Jak zarządzać ich rozwojem, aby była to rentowna inwestycja, a nie koszt, który przedsiębiorca chciałby wyłącznie ograniczać? Co zrobić, jeśli w firmie nie ma efektywnych praktyk w tym zakresie, a pracownicy na rynku pracy, oczekują od pracodawcy, aby dbał o ich rozwój?
Gość Akademi Biznesu
Paweł Kopijer
Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London). Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii HPI, ASTD. Certyfikowany Coach LMI™.
Obecnie prezes 2C Consulting (wdrażającej model szacowania ROI), wiceprezes Klastra HRD i kierownik Badania Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Akademii im. Koźmińskiego, WSB we Wrocławiu, pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Ponad 20-letnie doświadczenia menedżerskie i biznesowe zdobywał, jako Prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń, Prezes American Society for Training and Development na Polskę, Wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Project Manager Misji Studyjnych w renomowanych przedsiębiorstwach w Anglii, Francji Niemczech, Holandii i Belgii, organizowanych przez Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Finansów oraz udziałowiec i menedżer różnych firm szkoleniowych i doradczych.
Doświadczenie w HR zdobywał w Biurze Kadr i Szkolenia w centralnym zarządzie Poczty Polskiej oraz jako HR Manager w KOMA S.A.
Realizował kilkadziesiąt projektów doradczych dla takich organizacji jak: ING Bank Śląski, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ceramika Paradyż, PZU Życie, PZU S.A., Multibank, VOX Meble, Bioton S.A., Kruk S.A., PGE, Agros Nova, Bank BPH, Totalizator Sportowy, Konsalnet, LG Display, GLS, Tauron Dystrybucja, ABW, PKP Intercity, UM w Gliwicach, UM Warszawa, PKO BP, Animex, PKP Energetyka, PKP S.A.
Członek i inicjator gremiów eksperckich: Rada Programowa Serwisu HR, kapituła konkursu na „Menedżera Szkoleń Roku”, kapituła konkursu „Organizator Szkoleń Najwyższej Jakości”, kapituła konkursu Top HRBP, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania
Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie usprawniania procesów szkoleniowych i oceny efektywności),
Autor Modelu TDI© (Training and Development Integrity)
Autor Standardu HRD BP© (Standard Partnerstwa Biznesowego w Rozwoju Ludzi)
Autor książki Kompendium Zarządzania szkoleniami. nakładem SWPS Academica.
Autor książki Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie?, nakładem Wolters Kluwer
Koszt
Koszt szkolenia - 30 zł
Wpłat należy dokonywać na konto:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oddział w Dąbrowie Górniczej
ul. Cieplaka 1C
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP : 526-000-12-52
Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza
nr 96 1240 4908 1111 0010 6273 6557
Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu
Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning
Networking
Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.
Korzyści dla uczestników spotkań
- Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
- Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
- Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
- Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.
Certyfikat
Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Wyższej Szkoły BIznesu potwierdzające uzyskane kompetencje.
Koszt
Koszt szkolenia - 30 zł
Wpłat należy dokonywać na konto:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oddział w Dąbrowie Górniczej
ul. Cieplaka 1C
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP : 526-000-12-52
Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza
nr 96 1240 4908 1111 0010 6273 6557
Kontakt
Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie
ezolty@wsb.edu.pl
|
Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie. |