„Wpływ budowania relacji z Klientem na jego lojalność i satysfakcję”
W czasach społeczeństwa informacyjnego kluczem do budowania dobrych relacji z klientem jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie „Kto, lub co sprzedaje” Produkt, który musi być wysokiej jakości czy sprzedawca, który ma bezpośredni kontakt z klientem”. Jeszcze kilkanaście lat temu zanim Klient wybrał produkt był zmuszony spotkać się ze sprzedawcą. Dzisiaj, zdarza się często że sprzedawca znajduje się na innej pozycji w „podróży klienta po świecie sprzedaży”. Jak możemy mierzyć lojalność i satysfakcję Klienta i czy mamy na to wpływ? O tym będziemy rozmawiać na szkoleniu.
Program warsztatu
1. Ścieżka zakupowa wczoraj i dziś – omówienie procesu podejmowania decyzji o zakupie z perspektywy klienta i sprzedawcy.
2.Przejście od „Sprzedawcy” do „Przewodnika Klienta” – Oczekiwania rynku
3.Budowanie relacji z Klientem – potrzeby klientów w aspekcie funkcjonalnym, symbolicznym, poznawczym i Społecznym
4.Trendy w zachowaniach klientów wpływające na ich lojalność
5.Badanie lojalności klientów i jego wpływ na korzyść Twojej firmy.
Andrzej Mika
Swoje praktyczne doświadczenie, sprzedażowo-menadżerskie, wykorzystuje na sali szkoleniowej wdrażając wśród uczestników warsztatów najlepsze praktyki. Prowadzi warsztaty dla sprzedawców, pracowników biur obsługi klienta jak i dla kadry menedżerskiej będącej łącznikiem pomiędzy oczekiwaniami pracowników i wyzwaniami, jakie nakłada na nich biznes. Jego specjalizacje to: „Podnoszeniem efektywności biznesowej i osobistej”; „Umiejętności sprzedażowe, obsługowe a także komunikacyjne)”; „Wdrażanie kultury coachingowej w firmie”; „Budowaniu efektywnych zespołów” oraz „Budowanie relacji z klientem oraz podnoszenie jego satysfakcji”. Uczestnicy warsztatów otrzymują od niego gotową „skrzynkę z narzędziami” do praktycznego wykorzystania. Podczas szkoleń kieruje się podejściem systemowym i skoncentrowanym na rozwiązaniach. Prowadzi zajęcia w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w ramach Szkoły Coachingu i Treningu Zespołowego.
Koszt
Koszt szkolenia - 30 zł
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oddział w Dąbrowie Górniczej
ul. Cieplaka 1C
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP : 526-000-12-52
Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza
nr 96 1240 4908 1111 0010 6273 6557
Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu
Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning
Networking
Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.
Korzyści dla uczestników spotkań
- Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
- Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
- Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
- Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.
Certyfikat
Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Wyższej Szkoły BIznesu potwierdzające uzyskane kompetencje.
Kontakt
Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie
ezolty@wsb.edu.pl
|
Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.
|