Plik „Program praktyki...” składa się z następujących części:
- Program praktyki, w tym m.in. efekty kształcenia, cel i zadania praktyk, które należy dokumentować w Dzienniczku praktyk.
Program należy przedstawić osobie upoważnionej do podejmowania decyzji/Zakładowemu Opiekunowi Praktyk w Podmiocie, w którym odbędzie się praktyka.
- Formularz zgłoszeniowy praktyki - załącznik nr 1 (6).
Na stronie 1 należy umieścić pieczątkę Podmiotu, który wstępnie wyraził zgodę na zrealizowanie przez Słuchacza programu praktyk.
- Porozumienie między AWSB, a Podmiotem w którym będzie realizowana praktyka (drukujemy w 2 jednobrzmiących egzemplarzach) - załącznik nr 2 (7).
- Dzienniczek praktyki - załącznik nr 3 (8).
Na stronie 1 należy umieścić pieczątkę Podmiotu, w którym Słuchacz realizował praktykę.
Pola oznaczone na różowo należy usunąć.
Stronę 2 należy powielić tyle razy, aby wystarczyło na opis wszystkich dni praktyki.
Jeżeli specyfika praktyki wymaga podzielenia np. na zakres psychologiczno-pedagogicznym, zakres dydaktyczny - obserwacja, zakres dydaktyczny - prowadzenie samodzielnie zajęć - w pozycji ilość godzin należy wskazać zakres np. 5 h, w tym 3 zakres p-p, 1 h obserwacja, 1 h prowadzenie zajęć np.
data |
08:00 – 13:00 |
5 godz. w tym:
3 godz.
Zakres p-p
1 godz.
Prowadzenie zajęć
1 godz. obserwacja
|
Zakres p-p: ……………
Prowadzenie zajęć: ……………
Obserwacja: ……………
|
Potwierdzenie
(w postaci podpisu) i uwagi Zakładowego Opiekuna Praktyki
|
- Arkusz oceny realizacji praktyki - załącznik nr 4 (9).
Dokument wypełnia Zakładowy Opiekun Praktyki w Podmiocie, w którym Słuchacz realizował praktykę.
Dokument może być wypełniony ręcznie.
- Kryteria zaliczenia praktyki.
Kryteria należy przedstawić Zakładowemu Opiekunowi Praktyk w Podmiocie, w którym odbywała się praktyka.
- Karta samooceny - załącznik nr 5 (10).
Niezbędny jest podpis Słuchacza.
PAMIĘTAJ
1. Przy wypełnianiu ww. dokumentów PAMIETAJ:
- w przypadku pól oznaczonych *NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ należy wykreślić pola (nie usuwać ich);
- o uzupełnieniu dolnej stopki;
- wszystkie dokumentny wypełniane przez Słuchacza należy wypełnić elektronicznie;
- każdy Słuchacz przed oddaniem kompletu dokumentów ma obowiązek zrobić kopię (ksero) składanych dokumentów.
2. Wszystkie dokumenty składamy spięte razem zszywaczem (ewentualnie w jednej foliowej koszulce, nie w teczce, bez spinaczy) -najpierw wniosek, pod nim załączniki.
3. Załączniki, które nie mają nadrukowanej stopki górnej i dolnej lub które mają niewłaściwą nazwę Uczelni nie będą sprawdzane.
4. TREŚĆ E-MAILA:
W tytule należy wpisać:
Praktyka, skrót Kierunku (Autyzm/Zintegrowana/Kwalifikacyjne/Logopedia/Angielski/Rytmika*), imię i nazwisko, numer indeksu
Podpis Słuchacza pod treścią e-maila:
Imię i Nazwisko
Kierunek studiów
Rok: .... semestr: ...
Nr albumu: ....
Tel.: ....
* wybrać odpowiednio