A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION (PARTNER KIERUNKU: EY) | GLIWICE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Tylko teraz: do 15 grudnia 2024 r. bonifikata 1000 zł

Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia MBA i podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Chcesz uzyskać więcej informacji – wypełnij formularz zgłoszeniowy KLIKNIJ

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

* Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony.

Program studiów Master of Business Administration realizowany jest we współpracy z EY (dawniej Ernst & Young), firmą, która jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.

Absolwent studiów Master of Business Administration (partner: EY) w Akademii WSB może ubiegać się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa zgodnie z ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym, bez konieczności zdawania egzaminu państwowego!

Studia Master of Business Administration kształcą kompetentnych i odpowiedzialnych przywódców, którzy potrafią stosować twórcze, skuteczne i trwałe rozwiązania przyszłych problemów i podejmować wyzwania poprzez aktywne stosowanie najnowszych metod z zakresu zarządzania. 

Program studiów jest dostosowany do potrzeb świata biznesu i przyszłych jego wyzwań. Składa się z siedmiu modułów, tj.: analiza i zarządzanie strategiczne, finanse i rachunkowość, prawo cywilne i handlowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami i procesami biznesowymi, marketing i zarządzanie sprzedażą. Ostatni moduł stanowią wdrożeniowe projekty menedżerskie z zakresu: HR, finansów, zarządzania projektami, marketingu i zarządzania sprzedażą. Program obejmuje realizację projektów, spotkań panelowych, wizyt studyjnych, szkoleń e-learningowych oraz pracy samokształceniowej.

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów, business case, analizy przypadków, action learning, coachingu grupowego, dyskusji panelowych, gier decyzyjnych i treningów kierowniczych

  • Atuty

    • Absolwent  może ubiegać się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa zgodnie z ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym
    • Partner: EY
    • 13. miejsce wśród wszystkich programów MBA w całej Polsce (tzw. „Złota Piętnastka”) - Ranking MBA Perspektywy 2021

    • Wysokie miejsca w poszczególnych kategoriach w Rankingu MBA Perspektywy 2021: 6. miejsce w kategorii JAKOŚĆ KADRY (udział wykładowców praktyków z doświadczeniem biznesowym, nasycenie kadry akademickiej osobami o najwyższych kwalifikacjach, doświadczenie dyrektora programu, dostępność kadry dla Słuchaczy); 7. miejsce w kategorii JAKOŚĆ STUDENTÓW (wymagane doświadczenie zawodowe, udział Słuchaczy pracujących na stanowiskach kierowniczych, Słuchacze cudzoziemcy, wymagania rekrutacyjne i selekcja, wielokulturowość) 

    • Absolwent uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Akademii WSB oraz dyplom EY,

    • W pakiecie dodatkowo szkolenia e-learningowe realizowane we współpracy z EY,

    • Realizacja 4 modułów projektowych w zakresie finansów, HR, jakości i procesów oraz standardów sprzedaży i marketingu pod opieką mentorów,

    • Absolwenci kierunku mogą dołączyć do KLUBU MBA (dodatkowe kursy, szkolenia, prelekcje, konferencje; wydarzenia kulturalne, integracyjne, sportowe, hobbystyczne, praktyczny networking).

  • Program

    MODUŁ I - Analiza i zarządzanie strategiczne

    1. Zarządzanie strategiczne
    2. Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii
    3. Analiza determinant otoczenia biznesowego
    4. Zarządzanie operacyjne, biznes plan
    5. Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe
    6. Zarządzanie ryzykiem
    7. Negocjacje i kontakty międzynarodowe
    8. Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu
    9. Restrukturyzacja przedsiębiorstw

    MODUŁ II - Finanse i rachunkowość

    1. Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami
    2. Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników
    3. Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy
    4. Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty
    5. Rachunkowość kreatywna czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe
    6. Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie
    7. Ocena projektów inwestycyjnych
    8. Zarządzanie ryzykiem finansowym
    9. Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ III - Prawo cywilne i handlowe

    MODUŁ IV - Zarządzanie zasobami ludzkimi

    1. Strategie zarządzania zasobami ludzkimi
    2. Human Performance Improvement
    3. Psychologia zespołu pracowniczego
    4. Styl coachingowy w zarządzaniu
    5. Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu
    6. Przywództwo
    7. Zarządzanie zmianą w organizacji
    8. Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ V - Zarządzanie projektami i procesami biznesowymi

    1. Zarządzanie innowacjami
    2. Zarządzanie projektami
    3. Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji
    4. Zarządzanie procesami w organizacji
    5. Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ VI - Marketing i zarządzanie sprzedażą

    1. Strategie zarządzania marketingiem
    2. Analiza rynku, marketing
    3. Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
    4. Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientami
    5. Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ VII - Zespołowe projekty menedżerskie

     

    Informacje dodatkowe: 

    Czas trwania: 3 semestry (realizowane w 13 - miesięcy)

    Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowych projektów menedżerskich (max. 5 osób) z zakresu HR, finansów, zarządzania projektami, marketingu i zarządzania sprzedażą.

    Dni odbywania się zajęć: zajęcia raz / dwa razy w miesiącu: soboty, niedziele, w godz. 8.00 - 17.55  

    Część zajęć w formule on-line (Blended learning).

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Rekomendacje

    Studia Master of Business Administration, prowadzone w partnerstwie z EY, należą do najbardziej elitarnych studiów na rynku, przynoszących wymierne profity. Predestynują do pełnienia najwyższych stanowisk w firmach, uczą myślenia strategicznego, harmonijnego - w oparciu o wypracowaną architekturę procesów. Adresowane są do osób, które posiadają już doświadczenie w biznesie i zarządzaniu, ale chcą poszerzyć wiedzę i zdobyć nowe umiejętności przez praktyczną naukę na konkretnych case studies firm odnoszących sukcesy.

    Dyplom MBA jest dokumentem uprawniającym do zarządzania największymi i najbardziej uznanymi przedsiębiorstwami w gospodarce, instytucjami samorządowymi, jak również jednostkami naukowymi. Światowe doświadczenia wskazują, że długość życia programu MBA jest ograniczona do kilkunastu lat. Dlatego z Akademią WSB stworzyliśmy program MBA dopasowanych do globalnej, innowacyjnej, cyfrowej i zmiennej gospodarki, opartych na nowych analizach, które zastąpią stare modele zarządzania.

    Michał Błeszyński
    FCCA, CIA
    Manager

  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 500 zł w dniu zapisu
    I 3600 zł do 5 marca 2025
    II 3600 zł do 5 kwietnia 2025
    III 3600 zł do 5 maja 2025
    IV 3600 zł do 5 czerwca 2025
    Ogółem 14 900 zł  

     

    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie wniosku

  • Kontakt

    Kierownik studiów
    dr hab. Marcin Lis, prof. AWSB – Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator Studiów: mgr Adriana Machalica
    e-mail: amachalica@wsb.edu.pl
    tel. 887 705 007

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88