A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

GRAFIKA KOMPUTEROWA I MULTIMEDIA | TYCHY

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Tylko teraz: do 31 grudnia 2024 r. bonifikata 1000 zł

Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia MBA i podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Chcesz uzyskać więcej informacji – wypełnij formularz zgłoszeniowy  KLIKNIJ

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

* Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony.

Celem studiów podyplomowych Grafika komputerowa i multimedia jest wykształcenie specjalistów z zakresu projektowania graficznego, tworzenia wizualizacji multimedialnych, kreowania identyfikacji wizualnej firmy oraz projektowania materiałów reklamowych. Słuchacze studiów podyplomowych mają możliwość zaznajomienia się z praktycznymi aspektami projektowania graficznego i typografii, animacji 3D, interakcji w grafice komputerowej oraz komputerowego przygotowania do druku.

Studia umożliwią tworzenie kreatywnych projektów graficznych na potrzeby firmy, przygotowanie projektów pod kątem poligrafii oraz dobór odpowiedniej kompozycji fotografii reklamowej.

Studia podyplomowe Grafika komputerowa i multimedia adresowane są do osób zainteresowanych zdobyciem kompetencji niezbędnych w pracy grafika kreatywnego, rozwinięciem wyobraźni plastycznej i umiejętności projektowania graficznego, w szczególności do pracowników działów PR i reklamy, uczestniczących w tworzeniu wizerunku organizacji.

  • Atuty

    • Zajęcia w nowoczesnych laboratoriach, wyposażonych w wysokiej klasy specjalistyczny sprzęt komputerowy (wysokowydajne stacje graficzne) oraz oprogramowanie (m.in. Adobe Photoshop, Corel Draw, 3ds Max, AutoCAD, Gimp, Bleneder),
    • Wśród wykładowców przedstawiciele agencji reklamowych i interaktywnych,
    • W trakcie studiów słuchacz tworzy własne portfolio.
  • Program

    1. Zasady projektowania graficznego i typografii
    2. Grafika rastrowa
    3. Grafika wektorowa
    4. Obróbka fotografii reklamowej
    5. Kreowanie elementów identyfikacji wizualnej
    6. Projektowanie grafiki internetowej
    7. Animacja i interakcja w grafice komputerowej
    8. Tworzenie multimedialnego przekazu reklamowego
    9. Modelowanie 3D i wizualizacja
    10. Desktop Publishing

    Liczba godzin – 168 godzin

    Informacje dodatkowe

    • Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie.
    • Czas trwania: 2 semestry
    • Podstawa zaliczenia: studia kończą się 2 egzaminami po każdym semestrze studiów
    • Dni odbywania się zajęć: dwa razy w miesiącu: soboty, niedziele, w godz. 8.00 – 14:35
    • Część zajęć w formule online (Blended learning).

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Rekomendacje

    Podczas zajęć rozbudzimy wyobraźnię graficzną i przestrzenną naszych Słuchaczy. Wykształcimy też umiejętności posługiwania się narzędziami multimedialnymi niezbędnymi do wizualizacji kreowanych projektów. Pracujemy na programach, tj. Adobe Photoshop, Corel Draw, 3ds Max czy AutoCAD. W dydaktyce wykorzystujemy nowoczesny sprzęt zgodny z aktualnymi standardami obowiązującymi na świecie.

    Marek Demko
    Senior UX/UI Designer w Instytucie Badań Edukacyjnych i freelancer

  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1400 zł do 5 marca 2025
    II 1400 zł do 5 kwietnia 2025
    III 1400 zł do 5 maja 2025
    IV 1400 zł do 5 czerwca 2025
    Ogółem 5 900 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • Kontakt

    Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
    tel. 32 295 93 11
    tel. 32 295 93 95
    Koordynator Studiów: Monika Bęben
    e-mail: mbeben@wsb.edu.pl

    Rekrutacja
    tel. 32 295 93 10
    tel. 32 295 93 12
    tel. 32 295 93 88