A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

26.06.2020

Zajęcia ONLINE w Olkuszu, sprawdź plan na 27 i 28 czerwca 2020 r.

Szanowni Państwo,

W związku z przedłużającą się sytuacją związaną z zagrożeniem rozprzestrzeniania się COVID-19 Akademia WSB przygotowała dla Państwa zajęcia w formie zdalnej. Zapraszamy Państwa do udziału w webinarach (przekaz on-line – „na żywo” z zachowaniem interakcji pomiędzy prowadzącym a uczestnikiem) realizowanych za pośrednictwem platform ZOOM i Click Meeting (matematyka dr Wojciech Kudzia).

 

 

Przygotowanie do udziału w webinarze:

SPRAWDŹ PLAN ZAJĘĆ ONLINE - PLAN ZAJĘĆ NA 27 i 28 czerwca 2020r.

 

Daty zajęć Kierunek Semestr Tryb, stopień Od Do Przedmiot Pokój nagrania / link do zajęć Kod ID urządzenia mobilne / kod dostępu Wykładowca
27-cze Z-ZI Olkusz IV I stopień 11:20 14:35 Strategie marketingowe w praktyce- case study https://zoom.us/j/95811212365?pwd=R2FVM29yUERRYUR3ZmV4TUhiTHIyQT09 Meeting ID: 958 1121 2365;Password: AWSB dr Michał Jaśniok
27-cze Z_ZI Olkusz IV I stopień 08:00 11:10 Analiza ekonomiczna i controlling finansowy https://us02web.zoom.us/j/83930262128?pwd=NmRQV1R4dUs5ZUk0ME5UVUNxYjNaQT09 Meeting ID 839 3026 2128; password 6ccVDd dr Tomasz Rojek
27-cze Z_ZL Olkusz IV I stopień 11:20 14:35 Analiza ekonomiczna i controlling finansowy https://us02web.zoom.us/j/85438566589?pwd=WFFoVXhpb3ZMck5rV1dvOTdKVTBHQT09 Meeting ID 854 3856 6589; password 4kx0b4 dr Tomasz Rojek
27-cze Z-ZI Olkusz IV/VI I stopień 14:45 17:55 Projektowanie i analiza systemów transportowych ( LiT)  https://join.skype.com/cWe5I97hi9gK    mgr Tomasz Krawczyk
28-cze Z_ZLOlkusz IV I stopień 19:00 21:00 Seminarium ( BHP) https://zoom.us/j/91735599781?pwd=TEtFdUQ0NGRiQW40OTkyY01KUHlPQT09 Meeting ID: 917 3559 9781;Password: 5yn6nb dr Damian Czoik
28-cze Z_ZI Olkusz VI I stopień 08:00 11:00 Negocjacje w biznesie https://akademiawsb1.clickmeeting.com/sala-bez 935-121-333 mgr Kazimierz Graca
28-cze Z-ZLOlkusz IV I stopień 11:20 14:35 Zarzadzanie zasobami przesiębiorstwa w praktyce  case study/projekt https://akademiawsb2.clickmeeting.com/sala-zlota 354-194-498 mgr Kazimierz Graca
28-cze Z_ZLOlkusz II I stopień 11:20 12:50 Wprowadzenie do finansów  https://akademiawsb.clickmeeting.com/sala-lis 354-194-498 dr Witold Gradoń
28-cze Z_ZIOlkusz IV I stopień 11:20 14:35 Normy i strategie zarzadzania jakością  https://akademiawsb1.clickmeeting.com/sala-mak 124-222-329 mgr Mariusz Wilkus

JAK ROZPOCZĄĆ ZAJĘCIA NA PLATFORMIE ZOOM, FILM: - kliknij w link

  1. Spotkamy się na platformie ZOOM.US – aplikację możecie pobrać (bezpłatnie) ze strony www.zoom.us - rejestracja nie jest obowiązkowa ale warto stworzyć własne konto. 
    1. W prawym górny rogu znajdziesz „SIGN UP, IT’S FREE”
    2. Na kolejnej stronie znajdziesz okno rejestracji. Możesz założyć nowe (podając swój adres e-mail) lub wykorzystać konta Google lub Facebook.
    3. Jeżeli podałeś swojego maila to otrzymasz na niego potwierdzenie rejestracji oraz link do jej potwierdzenia. Zaloguj się więc na swoją skrzynkę pocztową i znajdź wiadomość od ZOOM.US (sprawdź też SPAM).
    4. W otrzymanym od ZOOM wiadomości e-mail kliknij w „Activate Account” lub w podany obok link. ZOOM poprosi Cię o uzupełnienie danych: imię, nazwisko, hasło i powtórzenie hasła. Po uzupełnieniu klikamy „Continue”
    5. Następnie ZOOM zapyta czy chcesz zaprosić do aplikacji swoich znajomych – możesz pominąć ten krok wybierając opcję „skip this step”. Konto już masz. 

  2. APLIKACJA - należy pobrać aplikację na swój komputer/urządzenie mobilne
    1. Możesz to zrobić wchodząc na stronę www.zoom.us/download i zainstalować program postępując krok po kroku z tym co podpowiada ZOOM.

  3. Dołączyć do wykładu/ćwiczeń możesz na dwa sposoby:
    1. E-mailem otrzymasz od nas link do spotkania – wystarczy w niego wejść, aby uruchomić aplikację i dołączyć do wykładu 
    2. Możesz również w ekranie aplikacji wejść w ikonę „Join”. Zobaczysz wtedy poniższy ekran. W polu „Meeting ID or Personal Link Name” wpisz Meeting ID, który otrzymałeś w e-mail.

  4. Gdy dołączysz do spotkania ZOOM poprosi Cię o wybór mikrofonu – ten zamontowany w komputerze lub słuchawki z mikrofonem. Wybór należy do Ciebie ale polecamy słuchawki. Po wybraniu opcji wejdziesz do „pokoju”, w którym odbędzie się wykład/ćwiczenia. Jeżeli zobaczysz obraz informujący ooczekiwaniu, oznacza to że Prowadzący jeszcze nie rozpoczął zajęć i czekasz w poczekalni.
    1. Zanim zaczniemy mamy do Ciebie prośbę – w trakcie spotkania włącz kamerę – miło nam będzie Cię zobaczyć. Możesz to zrobić wybierając opcje Stop/Start Video w lewym dolnym rogu (jeżeli nie widzisz czarnego paska z opcjami – wystarczy najechać myszką, wtedy się pojawi)
    2. Pasek kontroli. Na dole ekranu znajduje się pasek kontroli, dzięki któremu możesz włączyć/wyłączyć kamerę i mikrofon o czym pisaliśmy wyżej.
    3. Oprócz tego możesz skorzystać z opcji:

• Invite – zaprosić innego pracownika do spotkania/szkolenia. Prosimy jednak z niej nie korzystać. Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają od nas indywidualne zaproszenie
• Manage Participants – zobaczyć wszystkich uczestników szkolenia (pasek pojawi się z prawej strony ekranu)
• Chat – czytać i pisać do wszystkich (lub indywidualnie) wiadomości. Pasek chatu pokaże się z prawej strony ekranu
• Record – nagrywać spotkanie (prowadzący otrzyma powiadomienie o chęci nagrywania)
• Reactions – wyrażać swoje emocje (kciuk w górę lub brawa)
• End Meeting – opuszczenie szkolenia (na zakończenie)

 
ZAJĘCIA NA PLATFORMIE CLICKMEETING 
 
  1. Prosimy o przygotowanie do zajęć komputer z dostępem do internetu . Możliwy jest również udział w webinarach poprzez urządzenia mobilne (nie polecamy lepiej komputery, laptopy). W przypadku chęci wykorzystania urządzeń mobilnych (smartfon, tablet) prosimy o wcześniejsze pobranie aplikacji: Click Meeting https://account-panel.clickmeeting.com/logout
  2. Osoby chcące skorzystać z urządzeń mobilnych po zainstalowaniu aplikacji powinny w godzinie wykładu wpisać kod przypisany webinarowi dla urządzeń mobilnych.
  3. Aby wziąć udział w webinarze należy kliknąć w link w czasie wg planu nagrania, który przesyłamy powyżej. Webinary przeznaczone dla Państwa będą rozpoczynały się o podanej w planie zajęć godzinie. Wcześniej pod tym adresem realizowane będą inne zajęcia dla studentów Akademii WSB. Gdy wejdziecie Państwo na trwający jeszcze poprzedni wykład, aby skorzystać z webinaru przeznaczonego dla Państwa grupy należy odświeżyć stronę po zakończeniu porzedniego wykładu.
  4.  Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie do strony logowania gdzie system poprosi o podanie imienia Prosimy jednak, aby w tym polu wpisać swoje imię i nazwisko wraz z dopiskiem Olkusz np. Jan Kowalski_Olkusz oraz adres e-mail (tak na który otrzymują Państwo e-maile z Uczelni), który upoważnia do skorzystania z platformy oraz będzie stanowił potwierdzenie Państwa uczestnictwa w zajęciach.
 
JAK ROZPOCZĄĆ ZAJĘCIA NA PLATFORMIE CLICKMEETING - kliknij w link