Żyjemy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online jeszcze nigdy nie był tak dostępny i powszechny jak obecnie. Internet oferując nowoczesne rozwiązania reklamowe, zapewnia ogromne możliwości rozwoju firm w różnych branżach. Tradycyjny marketing został w dużej mierze zastąpiony marketingiem cyfrowym. Akademia WSB wychodzi naprzeciw tym zmianom i oferuje naszym studentom najnowszą, praktyczną wiedzę w tym obszarze.
Zatem jeśli sprzedaż i marketing to Twoja pasja, negocjacje prowadzisz w każdym aspekcie swojego życia, marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora handlowego, szefa marketingu, chcesz założyć własny biznes w oparciu o sprzedaż i marketing cyfrowy, potrzebujesz dowiedzieć się w jaki sposób motywować zespół do wydajnej i efektywnej pracy, aby osiągać założone cele, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową, to te studia są stworzone dla Ciebie.
W ramach tej specjalności będziesz mieć możliwość:
- poznać istotę i zasady funkcjonowania marketingu cyfrowego,
- poznać nowoczesne formy sprzedaży, w tym zagadnienia dotyczące E-commerce,
- zgłębić tajniki technik oddziaływania na klienta oraz rolę psychologii w reklamie i marketingu,
- zdobyć wiedzę na temat strategii i technik sprzedaży,
- dowiedzieć się jak powinna przebiegać komunikacja marketingowa,
- nauczyć się w jaki sposób zarządzać zespołem handlowym,
- uzyskać międzynarodowy certyfikat w zakresie zarządzania projektami IPMA Student,
- dowiedzieć się jak przygotować strategie marketingowe.
Ponadto podczas studiów nabędziesz umiejętności pozwalających:
- identyfikować potrzeby klientów,
- przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
- stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
- profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
- zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
- przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
- wykorzystywać instrumenty marketingu zautomatyzowanego w walce o klientów,
- przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
- stosować w praktyce instrumenty sprzedaży.