- Student
- Kandydat
- Kandydat
- Uczelnia
Studia skoncentrowane są na praktycznych aspektach działania administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zasad prowadzenia i finansowania polityki rozwoju. Mają na celu przygotowanie słuchaczy do wyzwań, z jakimi mierzy się administracja sektora publicznego i prywatnego w XXI wieku, w tym wyposażenie studentów w odpowiedni zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do wykonywania określonych funkcji administracyjnych w administracji samorządu gminnego i powiatowego oraz zarządzania jednostkami pomocniczymi i jednostkami organizacyjnymi tych samorządów. W czasie studiów Słuchacze nabywają kompetencje z obszaru zarządzania i nadzoru organów administracji publicznej. Wszystkie zajęcia i warsztaty są prowadzone przez ekspertów i praktyków z sektora administracyjnego.
Studia adresowane są do pracowników samorządowych gmin, powiatów, województw, innych pracowników administracji publicznej oraz do osób zainteresowanych podjęciem pracy w sektorze publicznym. Należy podkreślić, iż obowiązkiem pracowników administracji jest stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych, co stanowi jednocześnie gwarancję stabilnego zatrudnienia i wynagrodzenia.