A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

13.02.2014

Absolwentka cieszyńskiego Wydziału z Paszportem Przedsiębiorcy

Dominika Stasik, absolwentka studiów licencjackich Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej (kierunek: Zarządzanie, specjalność: Komunikacja marketingowa i PR) odebrała w Dębowcu Paszport Przedsiębiorcy. To wyróżnienia przyznawane przez Klub Przedsiębiorcy działający przy Zamku Cieszyn.

Nasza absolwentka znalazła się w gronie 8 uhonorowanych osób - właścicieli 7 firm i twórców dwóch spółdzielni socjalnych.

Paszporty Przedsiębiorcy wręczono podczas Spotkania Noworocznego, które odbyło się w Willi Słonecznej w Dębowcu. Paszporty Przedsiębiorcy otrzymują właściciele młodych firm, dla których impulsem do założenia własnej działalności były szkolenia lub inne przedsięwzięcia organizowane przez Klub Przedsiębiorcy.

W spotkaniu w Dębowcu uczestniczył Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie dr inż. Łukasz Wróblewski.

Laureaci Paszportów Przedsiębiorcy>>>

Fotorelacja ze Spotkania>>>

Zapraszamy do lektury rozmowy z laureatką Paszportu Przedsiębiorcy.

Joanna Kurek: - Co dla Pani i Pani firmy oznacza przyznanie Paszportu Przedsiębiorcy?


Dominika Stasik: - Paszport Przedsiębiorcy to dla nas, jako firmy wyróżnienie, które utwierdza nas w przekonaniu, że ścieżka którą obraliśmy jest właściwa. Paszport jest dla nas zastrzykiem energii, motywującym do poszerzania własnych horyzontów oraz podnoszenia standardów prowadzonych usług. Jest nam niezmiernie miło, że nasza dotychczasowa praca i działania zostały docenione przez Klub Przedsiębiorcy, który doskonale promuje lokalne działania biznesowe.

JK: - Czy otrzymany Paszport Przedsiębiorcy pomoże Pani w prowadzeniu firmy?

DS: - Paszport Przedsiębiorcy z pewnością przyczyni się lepszego postrzegania firmy w branży. Otrzymanie tego wyróżnienia nie jest dla nas jednorazowym epizodem, pragniemy czynnie uczestniczyć na rynku usług. Podążanie do wyznaczonego celu staje się znacznie łatwiejsze, w przypadku gdy nastawiamy się na współpracę partnerską z innymi przedsiębiorcami. Wspólne debaty, uczestnictwo w warsztatach daje nam możliwość wymiany cennych spostrzeżeń, opinii i rozwiązań. W funkcjonowaniu firmy liczy się nie tylko profesjonalne i kreatywne podejście, lecz przede wszystkim relacje międzyludzkie. Moim zdaniem współczesna przedsiębiorczość powinna opierać się na partnerstwie i zdrowej konkurencji. Warto poznać świat biznesu „od kuchni”, analizując strategie i modele działania innych jednostek. Klub Przedsiębiorcy w Cieszynie jest jednym z takich miejsc, które pozwala wypłynąć na szerokie wody. Skupia on lokalnych przedsiębiorców, którzy nie obawiają się nowych wyzwań.

JK: - W jaki sposób ukończone studia w Wydziale Zamiejscowym w Cieszynie pomogły Pani w założeniu własnej firmy?

DS: - Kierunek, który wybrałam kilka lat temu, czyli Zarządzanie, okazał się trafną decyzją. Jako młody przedsiębiorca dokładnie obserwuję oraz analizuję otaczające nas środowisko biznesowe, a także zachowania konsumentów. Komunikacja marketingowa oraz PR jest obszarem, w którym każda firma powinna się płynnie poruszać, znać obecne trendy i rozwiązania. Ton komunikacji, wizerunek firmy, spójna identyfikacja wizualna to tylko kilka składników kompleksowej strategii, którą każda firma powinna posiadać. Dzięki zdobytej wiedzy wiele elementów z zakresu promocji jestem w stanie samodzielnie wykonywać, co zresztą sprawia mi wiele satysfakcji.

JK: - Jak Pani widzi przyszłość swojej firmy na cieszyńskim rynku?

DS: - Droga rozwoju młodych firm nie należy do najłatwiejszych, jednakże będąc otwartym na wiele nowych ścieżek, można osiągnąć zamierzony sukces. Działalność DMS Studio skupia się na kilku płaszczyznach, w głównej mierze opieramy się na projektowaniu i aranżacji wnętrz oraz realizacji kampanii marketingowych. W ubiegłym roku powołaliśmy także do życia portal cieszynnaobcasach.pl, miejsce stworzone dla osób kochających życie w biegu i czerpać z niego to co najlepsze. Oczywiście wiążemy się z cieszyńskim rynkiem, lecz jesteśmy także nastawieni na współprace transgraniczną. Warto pamiętać, że Cieszyn leży także po drugiej stronie Olzy, co daje nam wiele nowych możliwości. Świadomość przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych odnoście standardów usług stale wzrasta, dlatego też obserwujemy wzrost zainteresowania naszymi markami.

Zdjęcia: Jan Bacza, ox.pl