A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

26.05.2018

Akademia Biznesu - Techniki sprzedaży i wywierania wpływu. Sekrety skutecznego handlowca. - dr Jarosław Legięć | 25.05.2018

25 maja 2018 w Akademii WSB w Cieszynie odbyło na kolejne szkolenie w ramach projektu „AKADEMIA BIZNESU”.

Dr Jarosław Legięć - temat szkolenia: Techniki sprzedaży i wywierania wpływu. Jak być skutecznym w wywieraniu wpływu na klienta? Sekrety skutecznego handlowca.

Jak zwykle w przypadku projektu „Akademia Biznesu” szkolenie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Ponad 30 osób znalazło czas i motywację aby w piątkowy wieczór zwiększyć swoją wiedzę z zakresu wywierania wpływu w procesie sprzedaży. Uzyskane kompetencje zostały potwierdzony stosownym certyfikatem Akademii WSB

Opis szkolenia:  Techniki sprzedaży i wywierania wpływu. Jak być skutecznym w wywieraniu wpływu na klienta? Sekrety skutecznego handlowca.

Jeżeli handlowiec robi tylko to, co robił zawsze, to sprzedaje dokładnie tylko tyle, ile zawsze sprzedawał… Brak rozwoju swojego rynku sprzedaży oznacza, początek końca firmy, którą reprezentuje. Dlatego najważniejszym dla rozwoju handlowca jest świadomość, iż sprzedawanie jest umiejętnością, którą jako taką można doskonalić.


Zadaniem dobrego handlowca NIE JEST SPRZEDANIE – LECZ spowodowanie ŻE JEGO ROZMÓWCA KUPI to, co handlowiec proponuje! Handlowiec pomaga nigdy nie zmuszając. Pozyskuje klienta, a nie triumfuje nad nim. Słucha, zanim coś powie, popatrzy zanim się pokaże, mówi o kliencie zanim zacznie mówić o sobie.


Handlowanie to GRA. Handlowiec to GRACZ. Niezbędnym elementem GRY handlowej jest blef. Oznacza to, że nie wszystkie wypowiedzi klienta należy traktować całkiem serio lub nie obrażać się, gdy odkryje, że nie są one prawdziwe. A z drugiej strony obowiązuje także zasada fair play i nieczyste zagrywki, bądź próby oszukiwania partnerów traktowane są z całą surowością. Obowiązują rzetelność i uczciwość kupiecka, lecz uczestnicy GRY mają także obowiązek stosowania technik, które zwiększają ich szanse na uzyskanie ważnych korzyści. Taką techniką jest wywieranie wpływu na uczestnika GRY. Uzyskać wpływ na naszego rozmówcę możemy tylko wtedy, kiedy potrafimy „dostroić się do jego świata”, tzn. rozpoznać styl komunikowania się i dopasować się do niego.


Przyjmując powyższe założenia handlowanie może być wspaniałą przygodą, w której obie strony mogą rozwinąć kunszt zagrywek i strategii, zachowując do siebie szacunek i życzliwość.

dr Jarosław Legięć


dr Jarosław Legięć

dr Jarosław Legięć – Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunkach Socjologia oraz Zarządzanie. Doktor Nauk Humanistycznych w Zakresie Filozofii Pracy. Ukończył Akademię Trenerów Biznesu/Sprzedaży we Wrocławiu. Wykładowca Akademii WSB, Politechniki Śląskiej. Współpracownik IBD Business School w Warszawie. Menadżer działów sprzedaży i trener w korporacjach. Prowadzi wykłady, warsztaty i seminaria magisterskie na studiach zakresu zarządzania biznesem. Prowadzi szkolenia i treningi z zarządzania biznesowego i sprzedażowego. Uczestnik licznych konferencji międzynarodowych z dziedziny zarządzania.

Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobył m.in. pracując w organizacjach i korporacjach biznesowych np.: Grupy Żywiec/Heineken, Kamis S.A., FoodCare, British American Tobacco, pełniąc w nich funkcje na stanowiska w działach sprzedażowych.

 
Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu

Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning

Networking

Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.

Korzyści dla uczestników spotkań

  • Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
  • Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
  • Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
  • Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.

Certyfikat

 Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Wyższej Szkoły BIznesu potwierdzające uzyskane kompetencje.


Kontakt


Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty  - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie

ezolty@wsb.edu.pl

Edyta Nowak-Żółty Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.