A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

17.11.2015

Międzynarodowa konferencja o kulturze

19 listopada rozpocznie się dwudniowa III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury", organizowana przez nasz cieszyński Wydział. Po raz kolejny będziemy gościć w Cieszynie i Czeskim Cieszynie przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osoby zatrudnione w instytucjach kultury, a także animatorów kultury.

Wśród tematyki, jaka zostanie poruszona w trakcie konferencji, pojawią się między innymi zagadnienia dotyczące: ekonomii wydarzenia kulturalnego, wdrażania założeń koncepcji marketingowych przez instytucje kultury, roli strategii marketingowej w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury czy zastosowania controllingu w zarządzaniu instytucją kultury (pełny program konferencji można znaleźć TUTAJ). Sesje plenarne odbędą się w Książnicy Cieszyńskiej, a Goście będą mieli również okazję zwiedzić Teatr im. A. Mickiewicza w Cieszynie czy wziąć udział w warsztatach organizowanych w siedzibie Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej.

Konferencja została objęta Patronatem Honorowym Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiej Akademii Nauk, Starosty Powiatu Cieszyńskiego, Burmistrza Miasta Cieszyna, Polskiej Akademii Umiejętności oraz Narodowego Centrum Kultury. Z kolei wśród Sponsorów wydarzenia możemy wyróżnić firmę Bomar S.A. oraz cieszyńskie Przedsiębiorstwo Poligraficzne "Modena". Partnerami wydarzenia są także: Książnica Cieszyńska, Teatr im. A. Mickiewicza w Cieszynie oraz Stowarzyszenie "Klub Kobiet Kreatywnych". Patronat medialny nad konferencją objęli: Wydawnictwo PWN, "Zwrot - Gazeta Polaków w Republice Czeskiej", Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Portal prasowy haloCieszyn.pl i czasopismo "Marketing i Rynek".