W ramach prowadzonych zajęć słuchacze uzyskają globalne spojrzenie na funkcjonowanie przedsiębiorstwa na współczesnym rynku i zrozumieją istotę wszystkich procesów składających się na sukces w biznesie. Studia MBA EY dają absolwentom programu pewność, że posiadają oni wiedzę o absolutnie najnowszych trendach w zarządzaniu wdrażanych w wiodących światowych firmach. Prowadzone są w formie warsztatów, business case, analizy przypadków, action learning, coachingu grupowego, dyskusji panelowych, gier decyzyjnych i treningów kierowniczych, wizyt studyjnych polskich i zagranicznych, zespołowych projektów menedżerskich oraz pracy samokształceniowej, co sprawia, że zdobywana przez słuchaczy wiedza może być bezpośrednio aplikowana w organizacjach.
Polski partner kierunku Ernst & Young to światowy lider w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa biznesowego oraz doradztwa transakcyjnego. Eksperci EY codziennie angażują się w działania na rzecz lepszego funkcjonowania globalnej rzeczywistości. Wiedza, doświadczenie i świadczone przez Ernst & Young wysokiej jakości usługi przyczyniają się do budowy zaufania na rynkach kapitałowych oraz stabilności gospodarek całego świata.
Proponowany w Cieszynie program Master of Business Administrations to 440 godzin zajęć realizowanych w języku polskim. Wszelkie informacje oraz szczegółowy program studiów można znaleźć na stronie: www.wsb.edu.pl/mbacieszyn
Koszt
Koszt 14 900,00
Kontakt:
Grzegorz Adam / gadam@wsb.edu.pl / 885 588 755/ 33 852 30 94
Adrianna Machalica / amachalica@wsb.edu.pl / 32 295 93 11
Program studiów:
Analiza i zarządzanie strategiczne
1.Zarządzanie strategiczne
2.Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii
3.Analiza determinant otoczenia biznesowego
4.Zarządzanie operacyjne, biznes plan
5.Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe
6.Zarządzanie ryzykiem
7.Negocjacje i kontakty międzynarodowe
8.Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu
9.Pomoc publiczna dla przedsiębiorców
10.Restrukturyzacja przedsiębiorstw
Finanse i rachunkowość
1.Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami
2.Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników
3.Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy
4.Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty
5.Rachunkowość kreatywna czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe
6.Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie
7.Ocena projektów inwestycyjnych
8.Zarządzanie ryzykiem finansowym
9.Projekt wdrożeniowy
Prawo cywilne i handlowe
Zarządzanie zasobami ludzkimi
1.Strategie zarządzania zasobami ludzkimi
2.Human Performance Improvement
3.Psychologia zespołu pracowniczego
4.Styl coachingowy w zarządzaniu
5.Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu
6.Przywództwo
7.Zarządzanie zmianą w organizacji
8.Projekt wdrożeniowy
Zarządzanie projektami i procesami biznesowymi
1.Zarządzanie innowacjami
2.Zarządzanie projektami
3.Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji
4.Zarządzanie procesami w organizacji
5.Projekt wdrożeniowy
Marketing i zarządzanie sprzedażą
1.Strategie zarządzania marketingiem
2.Analiza rynku, marketing
3.Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
4.Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientami
5.Projekt wdrożeniowy
Zespołowe projekty menedżerskie
Informacje:
Liczba godzin – 440 godzin
(220 h w ramach zajęć weekendowych oraz 220 h w ramach projektów, spotkań panelowych, wizyt studyjnych, szkoleń e-learningowych oraz pracy samokształceniowej)
Czas trwania:
3 semestry, realizowane w ciągu 1 roku
Dni uczęszczania: soboty, niedziele w godzinach 08.00 – 17.55 (maksymalnie 2 w miesiącu)
Studia kończą się 3 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowego projektu menedżerskiego (max. 5 osobowy).
Zagraniczny partner
Zagraniczny partner studiów MBA - ABMS Open University of Switzerland – jest zrzeszona przez Swiss Federation for Adult Learning oraz akredytowana przez prestiżowe EFMD Global Network jako jedna z 12 instytucji szkolnictwa wyższego, jaka z sukcesem spełniła surowe wymogi akredytacji EOCCS. Dodatkowo ABMS jest członkiem licznych międzynarodowo uznawanych stowarzyszeń, takich jak: Accreditation Council for Business Schools and Programs, AACSB International, Central and East European Management Development Association.