Jolanta Kućka-Fabia
|
Jolanta Kućka-Fabia – konsultant w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi z 18 letnią praktyką zawodową, Associated Certified Coach ICF, trener zarządzania.
Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując dla Grupy Hotelowej Orbis jako Regionalny HR Business Partner oraz jako doradca ds. personalnych w Agencji Doradztwa Personalnego i w Agencji Pracy Tymczasowej. Specjalizuję się w obszarach z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi; rekrutacji, szkoleń i rozwoju potencjału pracowników; coachingu biznesowym, przeprowadzaniu procesu zwolnień pracowników oraz w wprowadzaniu zmian organizacyjnych w firmie. Wspierała dyrektorów i kadrę menedżerską w 15 podległych hotelach, zatrudniających blisko 750 pracowników. Od 2012 roku prowadzi firmę Partner Rozwoju i z sukcesem wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i układa biznesy swoich Klientów.
Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunkach Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Doradztwo Personalne, Szkołę Trenerów Zarządzania przy SKiTZ MATRIK oraz studia podyplomowe na Krakowskiej Akademii w zakresie „Coaching – innowacja w zarządzaniu, inspiracja w rozwoju”. Ukończyła kurs i zdobyła międzynarodową akredytację Coach ICF na poziomie Associated Certified Coach. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, gdzie aktywnie uczestniczy i rozwija się w grupie Konsultantów Zarządzania, koordynator Podbeskidzkiego Klubu Trenerów i Konsultantów Zarządzania. MATRIK. Współautorką książki „Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste”.
|
Koszt
Koszt szkolenia - 30 zł
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oddział w Dąbrowie Górniczej
ul. Cieplaka 1C
41-300 Dąbrowa Górnicza
NIP : 526-000-12-52
Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza
nr 96 1240 4908 1111 0010 6273 6557
Kolejne szkolenie w ramach Akademii Biznesu już w kwietniu
Wykorzystując bogate doświadczenia Wyższej Szkoły Biznesu tworzymy w Cieszynie przestrzeń do spotkań ludzi aktywnych zawodowo, zainteresowanych szkoleniami i spotkaniami z praktykami i teoretykami zarządzania oraz psychologii rozwoju.
Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu
Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning
Networking
Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.
Korzyści dla uczestników spotkań
- Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
- Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
- Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
- Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.
Certyfikat
Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Wyższej Szkoły BIznesu potwierdzające uzyskane kompetencje.
Kontakt
Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie
ezolty@wsb.edu.pl
|
Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.
|