A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

10.04.2018

Rola managera w budowaniu zaangażowania i w motywowaniu pracowników - szkolenie Akademii Biznesu |23.03.2018

23 marca 2018  w ramach Akademii Biznesu odbyło się kolejne szkolenie skierowane do do osób zainteresowanych rozwojem: 

"Rola managera w budowaniu zaangażowania i w motywowaniu pracowników" przeprowadziła Jolanta Kućka-Fabia.  

Jolanta Kućka-Fabia

Jolanta Kućka-Fabia

Jolanta Kućka-Fabia – konsultant w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi z 18 letnią praktyką zawodową, Associated Certified Coach ICF, trener zarządzania.


Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując dla Grupy Hotelowej Orbis jako Regionalny HR Business Partner oraz jako doradca ds. personalnych w Agencji Doradztwa Personalnego i w Agencji Pracy Tymczasowej. Specjalizuję się w obszarach z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi; rekrutacji, szkoleń i rozwoju potencjału pracowników; coachingu biznesowym, przeprowadzaniu procesu zwolnień pracowników oraz w wprowadzaniu zmian organizacyjnych w firmie. Wspierała dyrektorów i kadrę menedżerską w 15 podległych hotelach, zatrudniających blisko 750 pracowników. Od 2012 roku prowadzi firmę Partner Rozwoju i z sukcesem wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i układa biznesy swoich Klientów.

Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunkach Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Doradztwo Personalne, Szkołę Trenerów Zarządzania przy SKiTZ MATRIK oraz studia podyplomowe na Krakowskiej Akademii w zakresie „Coaching – innowacja w zarządzaniu, inspiracja w rozwoju”. Ukończyła kurs i zdobyła międzynarodową akredytację Coach ICF na poziomie Associated Certified Coach. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, gdzie aktywnie uczestniczy i rozwija się w grupie Konsultantów Zarządzania, koordynator Podbeskidzkiego Klubu Trenerów i Konsultantów Zarządzania. MATRIK. Współautorką książki „Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste”.

 

Koszt

Koszt szkolenia - 30 zł

 

Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa

Oddział w Dąbrowie Górniczej

ul. Cieplaka 1C

41-300  Dąbrowa Górnicza

NIP : 526-000-12-52

Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza

nr  96 1240 4908 1111 0010 6273 6557 

 Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa

Kolejne szkolenie w ramach Akademii Biznesu już w kwietniu

Wykorzystując bogate doświadczenia Wyższej Szkoły Biznesu tworzymy w Cieszynie przestrzeń do spotkań ludzi aktywnych zawodowo, zainteresowanych szkoleniami i spotkaniami z praktykami i teoretykami zarządzania oraz psychologii rozwoju.

Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu

Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning

Networking

Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.

Korzyści dla uczestników spotkań

  • Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
  • Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
  • Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
  • Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.

Certyfikat

 Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Wyższej Szkoły BIznesu potwierdzające uzyskane kompetencje.


Kontakt


Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty  - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie

ezolty@wsb.edu.pl

Edyta Nowak-Żółty Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.