A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

02.04.2019

Szkolenie "Jak kształtować motywację i zaangażowanie poprzez skuteczną komunikację – rola menedżera”

W piątek 29 marca odbyło się kolejne szkolenie w ramach projektu Akademia Biznesu. Tym razem spotkanie dotyczyło niezwykle ważnego tematu w każdej organizacji – komunikacji wewnętrznej. Naszym trenerem była Pani Monika Kantowicz-Gdańska, uznana specjalistka zajmująca się tematem komunikacji od wielu lat. Temat szkolenia: „Jak kształtować motywację i zaangażowanie poprzez skuteczną komunikację – rola menedżera”.

Szkolenie 

Podczas szkolenia poznaliśmy

  • kilka podejść do kwestii kształtowania motywacji i zaangażowania pracowników;
  • zmieniające się oczekiwania nowych pokoleń pracowników;
  • zespół zróżnicowany wiekowo jako menedżerskie wyzwanie;
  • komunikacja menedżerska w praktyce – jakie komunikacyjne role powinien pełnić menedżer;
  • narzędzia i rozwiązania, które może wdrożyć menedżer i organizacja.

Prowadząca: Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz Gdańska

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania ludźmi oraz rozwoju menedżerów, zespołów i organizacji. Konsultant HR, certyfikowany trener, projektant badań opinii pracowników i audytor. Jej główne obszary ekspertyzy to rozwój kompetencji (w wymiarze zespołowym i indywidualnym), doskonalenie procesów HR, kształtowanie wizerunku pracodawcy oraz doskonalenie organizacyjnej komunikacji. Niezależnie pracuje od 2006 roku.
Bada i doskonali wizerunek pracodawców na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Z menedżerami pracuje nad tym, aby budowali wysoce zaangażowane i skuteczne zespoły. Zespołom pomaga uczyć się, rozwiązywać problemy oraz doskonalić komunikację i współpracę. Działy HR wspiera w diagnozowaniu i doskonaleniu procesów personalnych. Decydentom doradza takie kierunki rozwoju w zarządzaniu ludźmi, które będą wspierać długofalowy rozwój organizacji.
Zrealizowała liczne projekty doradcze i szkoleniowe dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: z branży automotive i technologicznej - Toyota Motor Manufacturing Poland, Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Eaton Automotive Systems Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o.; z branży spożywczej - Mars Polska, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, Instanta Sp. z o.o. (wiodący producent kawy instant w Europie), Grupa Dworakowski (Madej Wróbel); z branży IT - IBM, COM4IT Sp. z o.o., Craftware Sp. z o.o.; z branży telekomunikacyjnej - Polkomtel S.A., EXATEL S.A.; z branży finansowej - ING Bank Śląski, IDEA Bank; pośród instytucji publicznych - Urząd Marszałkowski w Łodzi, Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego; z instytucji pozarządowych - Górnośląskie Centrum Kultury, Szkoła Wajdy, Akademia Organizacji Pozarządowych i Instytucji Publicznych oraz inni (m.in. firmy z branży farmaceutycznej, medycznej i public relations).
Swoją wiedzą praktyczną dzieli się także ze studentami studiów podyplomowych (m.in. Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Bankowa, wcześniej również Uniwersytet Warszawski / PAN i Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim (Złota Odznaka Studium za ponadprzeciętne wyniki) oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła studia trzeciego stopnia (doktoranckie) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

k.com

Koszt szkolenia - 30 zł

Wpłat należy dokonywać na konto:

Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa

Oddział w Dąbrowie Górniczej

ul. Cieplaka 1C

41-300  Dąbrowa Górnicza

NIP : 526-000-12-52

Bank Pekao SA , Oddział Dąbrowa Górnicza

nr  96 1240 4908 1111 0010 6273 6557 

Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa

Dlaczego tworzymy Akademię Biznesu

Chcemy stworzyć środowisko osób o wspólnych zainteresowaniach i celach, zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym. Naszym celem jest popularyzacja idei Lifelong Learning

Networking

Celem praktycznym Akademii Biznesu jest networking. Uczestnicy spotkań i szkoleń będą mogli nawiązać ze sobą kontakty zawodowe ale i uczyć się od siebie nawzajem.

Korzyści dla uczestników spotkań

  • Konkretna wiedza i inspiracja do zmiany zawodowej i osobistej.
  • Poznanie narzędzi, pomocnych w osiąganiu celów i rozwiązywaniu konkretnych problemów w biznesie.
  • Poznanie ludzi, którzy mają sprawdzoną wiedzę, bogatą praktyką i dobre wyniki w swojej branży.
  • Uczestnictwo w grupie ludzi zmotywowanych i zaangażowanych. W Akademii Biznesu doświadczysz wspierającej i radosnej atmosfery.

Certyfikat

 Uczestnicy szkoleń organizowanych w ramach Akademii Biznesu uzyskują certyfikaty Akademii WSB potwierdzające uzyskane kompetencje.

Kontakt

Koordynatorem Akademii Biznesu jest Edyta Nowak-Żółty  - Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie

ezolty@wsb.edu.pl

Edyta Nowak-Żółty Edyta Nowak-Żółty – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Cieszynie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery – wykorzystuję testy tej metody do pracy z klientem. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkoleni z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.