A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

19.04.2020

ZOOM - jak skorzystać z zajęć. Instrukcja instalacji

Zoom to nowoczesne narzędzie do organizowania telekonferencji przez internet, które w ostatnim czasie cieszy się ogromną popularnością. Korzysta z niego również Akademia WSB. Co jest potrzebne? 

● Komputer, laptop, tablet lub telefon

● Stabilne połączenie z Internetem

Uwaga. Trzeba zainstalować aplikację ZOOM, szczegóły poniżej

Jak dołączyć do zajęć za pomocą komputera:

1. Wejdź na stronę www.zoom.us

2. Na ciemnej belce, w prawym górnym rogu najedź kursorem na przycisk  „Resources”, po jej rozwinięciu wybierz z listy Download Zoom Client.

3. Powinna wyświetlić się strona Download Center. Poniżej znajdziemy pozycję ZOOM CLIENT FOR MEETINGS - klikamy niebieski przycisk Download.

4. Instalujemy program ZOOM.

5. Po zainstalowaniu programu powinno automatycznie pokazać się okno ( jeśli nie, włącz program ), w którym klikamy w przycisk Join a Meeting.

6. Ukaże się nam pole Enter meeting ID, w które wpisujemy ID spotkania (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail) oraz  Twoje imię i nazwisko (User). Zaznaczamy okienko Remember my name, reszta okienek pozostaje odznaczona. Po uzupełnieniu pól klikamy Join.

7. (Tylko za pierwszym razem) Kliknij „I Agree” z warunkami.

8. Brawo! Właśnie dołączyłeś/aś do spotkania. Program poprosi o zezwolenie dołączenia Audio i Video. Prosimy kliknąć Join with Computer Audio lub Video w zależności od prośby oraz zaznaczenie okienka: Automatically join audio...

Jak dołączyć do zajęć za pomocą tableta lub telefonu:

1. Wejdź w App Store lub Sklep Google Play i pobierz aplikację ZOOM Cloud Meetings. 

2.Otwórz aplikację ZOOM. Po włączeniu kliknij Join a Meeting. W polu Meeting ID wpisz ID spotkania, (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail)k  podaj swoje imię i nazwisko ,  a następnie kliknij Join.

3. Na ekranie pokaże się widok poczekalni. Czekaj aż lektor wejdzie do spotkania i zaakceptuje Twoje połączenie. Po akceptacji naciśnij Call using Internet Audio.

4. Upewnij się, że masz włączoną kamerę (nie jest obowiązkowe) i mikrofon. W dolnej belce znajdują się ikony mikrofonu i kamery. Obydwie ikony nie powinny być czerwone.

5. Od teraz jesteś uczestnikiem.