- Student
- Kandydat
- Kandydat
- Studia I stopnia
- Studia II stopnia
- Studia jednolite magisterskie
- Studia jednolite magisterskie
- Studia podyplomowe
- Zasady rekrutacji
- Promocje
- Promocje
- Kontakt
- Empty
- Uczelnia
Ekonomista, analityk, ekspert i doradca finansowy. Ekonomista i analityk w Banku Przemysłowo-Handlowym, banku BPH - PBK. Następnie był związany z firmami: TMS oraz Internetowy Dom Maklerski S.A, jako główny ekonomista. W 2005 roku został szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza. Felietonista tygodnia Parkiet oraz stały ekspert TVN CNBC. Laureat nagrody "Doradcy Politycznego Roku 2006". Prowadzący moduł: ekonomia menadżerska.
Wykładowca akademicki Akademii WSB. Dziennikarz ekonomiczny. Manager w mediach i dziennikarz biznesowy. Z mediami związany połowy lat 90. XX wieku. Pracował m.in. w RMF FM, TVN, TVN24 i TVN CNBC, który współtworzył. W TVN był dyrektorem działów biznesowych. Teraz obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem biznes i finanse w Grupie RAS Polska.
Doktor nauk technicznych, ekspert w zakresie systemów jakości, zarządzania projektami innowacyjnymi, systemów zintegrowanych. Wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z zarządzaniem jakością i procesami, marketingiem, zarządzaniem projektami oraz obsługą klienta. Obecnie pełni funkcje menedżerskie w szkolnictwie wyższym. Przewodniczącego Rady Ekspertów w Akademii WSB oraz Wiceprzewodniczący Komisji ds. Innowacyjności, Konkurencyjności i Współpracy Nauki z Biznesem działającej przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.
Doktor psychologii, Certyfikowany Coach International Coaching Community. Partner zarządzający Centrum Szkoleń i Biznesu, gdzie jako coach, szkoleniowiec opracowuje, wdraża i koordynuje projekty z zakresu HR, projekty coachingowe dla biznesu. Od wielu lat prowadzi także coaching kompetencyjny poświęcony rozwojowi kompetencji kierowniczych, liderskich, sprzedażowych i związanych z obsługą klienta.