A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY | KRAKÓW

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


  • Atuty kierunku

    • połączenie rzetelnej i praktycznej wiedzy sprzedażowej z nowoczesnymi technikami wspierającymi sprzedaż
    • zdobycie i wzmocnienie kompetencji efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym
    • warsztat efektywnej obsługi klienta
    • opracowywanie strategii/celów sprzedaży
    • metody nawiązywania i utrzymywania relacji w biznesie
    • zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych.
  • Praca

    • Przygotowanie do roli menedżera sprzedaży w firmie.
    • Pokazanie odbiorcom podejść, metod i technik, według których powinna przebiegać organizacja zarządzania sprzedażą.
    • Pokazanie skutecznych metod tworzenia optymalnego portfela produktów i klientów.
    • Dostarczenie uczestnikom efektywnych narzędzi realizacji sprzedaży i pozwalających na kształtowanie relacji z otoczeniem.
    • Zajęcia mają w dużej mierze charakter praktyczny i opierają się na najlepszych praktykach sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 300 zł w dniu zapisu
    I 1300 zł do 5 października 2024
    II 1300 zł do 5 listopada 2024
    III 1300 zł do 5 stycznia 2025
    IV 1100 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 5 300 zł  


    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie WNIOSKU

  • Cel

    Celem studiów jest profesjonalne przygotowanie do roli menedżera sprzedaży w firmie. Słuchacze poznają metody i techniki organizowania i zarządzania sprzedażą, narzędzia kształtowania i wpływania na relację z klientem i otoczeniem. Zajęcia prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem i sukcesami.

  • Uczestnicy

    • Specjaliści ds. sprzedaży
    • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży
    • Osoby zajmujące się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży
    • Menedżerowie sprzedaży
    • Dyrektorzy handlowi
    • Opiekunowie klienta
    • Przedstawiciele handlowi
    • Doradcy handlowi
    • Team liderzy
    • Właściciele firm handlowych
    • Właściciele firm produkcyjnych
    • Właściciele firm usługowych
  • Sukcesy

    Niezwykle popularny w świecie biznesu klub Business Centre Club przyznał PASJI Grupie Dobrych Trenerów Medal Europejski za unikalny projekt studiów podyplomowych "Akademia Menedżera Sprzedaży". Wręczenie wyróżnienia odbyło się 7 czerwca 2017 r. w Salach Redutowych Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w ramach finału 28. edycji Medalu Europejskiego.

    Laureatami Honorowych Medali Europejskich zostali m.in.: Jego Ekscelencja Ambasador Republiki Federalnej Niemiec pan Rolf Nikel, Dyrektor Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce pan Marek Prawda oraz miasto Częstochowa, Medal odebrał pan Mirosław Soborak Wiceprezydent Miasta Częstochowy.

    - Jest to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt, że zostaliśmy dostrzeżeni przez tak wybitne grono polskich pracodawców. Programy wszystkich proponowanych przez nas kierunków studiów podyplomowych zostały ułożone tak, aby absolwenci stanowili silną konkurencję na rynku pracy oraz posiedli wiedzę i umiejętności, które są najbardziej pożądane przez pracodawców - mówi Beata Hanuszek, Menedżer ds. Edukacji Grupa Dobrych Trenerów PASJA.

  • Program

    „Nowoczesne trendy w sprzedaży”

    1. Inauguracja studiów, wprowadzenie do meritum Akademii Menedżera Sprzedaży. Mowa Motywacyjna Kapitana Polskiej Reprezentacji AMP Futbol, Przemysława Świercza
    2. Struktura i funkcjonowanie rynku 
      • Uwarunkowania sprzedaży
      • Analiza sytuacji ekonomicznej
      • Rozwój rynku produktów i usług
    3. Podstawy Sprzedaży 3,0
      • Analiza strategii sprzedażowych w XX i XXI wieku. 
      • Powstanie nowego podejścia do sprzedaży i promocji
      • Marketing 3,0
      • Sprzedaż 3,0
    4. Badanie potrzeb klienta
      • Dlaczego warto badać potrzeby klienta?
      • Metody badania potrzeb i oczekiwań klienta oraz jego preferencji
      • Przekładanie wyników badań na sukces biznesowy
      • Warsztaty

    DRUGI ZJAZD
    „Efektywne techniki sprzedaży”

      • KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY 
    1. Techniki sprzedaży 
      • Spójność w sprzedaży – jedność tego co mówię, myślę i robię
      • Motywy zakupowe
      • Kroki sprzedaży 7 Z
      • Kanapka cenowa – masowanie ceny
    2. Efektywna komunikacja z klientem
      • Wzmacniaczy i osłabiacze językowe
      • Transformacje językowe
      • SPIN – metody zadawania pytań w procesie sprzedaży
      • Challenger sale – sprzedaż prowokatywna, nauczanie komercyjne
      • Sprzedaż przez pytania
      • Prezentowanie produktów językiem korzyści
         

    TRZECI ZJAZD
    „Zarządzanie zespołem sprzedawców/handlowców”

    1. Zarządzanie zespołami handlowymi
      • Budowanie zespołu sprzedażowego
      • Rola motywacji w realizacji efektów sprzedażowych
      • Zasady podziału obowiązków i przypisanie odpowiedzialności menedżerom sprzedaży
      • Wykorzystanie zespołu sprzedażowego w sezonie oraz poza sezonem sprzedażowym
    2. Finansowe i niefinansowe systemy motywacyjne
      • Metody kontroli pracy handlowców i rozliczania ich z realizacji celów sprzedażowych
      • Regulaminy pracy, zasady pracy
      • Systemy oceny pracowników
      • Nagrody i kary jako efektywne narzędzia motywacyjne
      • Warsztaty w tworzeniu regulaminu motywacyjnego dla handlowców / sprzedawców
    3. Rekrutacja pracowników jako pierwsze ogniwo w procesie sprzedażowym
      • Określenie liczebności zespołu
      • Nowoczesne wsparcie rekrutacji
      • Sposoby rekrutowania
      • Prawne formy zatrudniania handlowców / sprzedawców
      • Dostosowanie ludzi do procesu

    CZWARTY ZJAZD
    „Organizacja sprzedaży”

    1. Zarządzanie strategiczne sprzedażą
      • Prognoza popytu i sprzedaży – planowanie długofalowe
      • Założenia strategii sprzedaży – określenie celów sprzedażowych (krótko- i długoterminowych) firmy
      • Warsztaty – tworzenie prognoz sprzedaży na kolejny rok
    2. Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
      • Badanie i analiza rynku
      • Przyjmowanie (warunkowanie) założeń sprzedażowych
      • Tworzenie budżetu, jego realizacja i kontrola
      • Warsztaty – przygotowanie planu budżetu na kolejny rok
    3. Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników
      • Okresy / terminy tworzenia planów sprzedażowych i ich weryfikacja
      • Proces kontroli realizacji planów
      • Narzędzia wykorzystywane w nadzorowaniu procesu sprzedażowego – CRM i inne platformy do zarządzania sprzedażą.

     

    PIĄTY ZJAZD
    „Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku”

    1. Efektywne zarządzanie wieloma kanałami dystrybucji
      • Analiza i badanie efektywności dostępnych kanałów dystrybucji
      • Zarządzanie kanałami dystrybucji – kontrola opłacalności sprzedaży
      • Wspieranie zewnętrznych kanałów dystrybucji – budowanie sieci dystrybucji
    2. Praktyczne metody reaktywacji sprzedaży
      • Promocje sezonowe i pozasezonowe
      • Sprzedaż wiązana lub kaskadowa – cross selling, up-selling, front-end, back-end
      • Systemy lojalnościowe, karty stałego klienta
      • Warsztaty – aktywizacja sprzedaży przez zwiększanie wartości zakupowej klienta
    3. Nowoczesne kanały dotarcia do klienta – Dystrybucja informacji o produkcie w Internecie
      • Komunikacja internetowa
      • Promocja produktów w Internecie
      • Sprzedaż internetowa
      • Sprzedaż telefoniczna
      • Kontakty powitalne
      • Telefony okazjonalne

    SZÓSTY ZJAZD
    „Rola neuronauki w procesie sprzedażowym”

    • Co to jest neuronauka i jej rola w sprzedaży i zarządzaniu – wprowadzenie;
    • Zarządzanie emocjami z poziomu naszego mózgu – jak działać racjonalnie i czy zawsze warto;
    • Jak zbudować efektywny zespół w oparciu o neuronaukę;
    • Motywacja i kreatywność z poziomu mózgu, a efektywność handlowca;
    • Szablony myślowe i zalety ich tworzenia dla efektywnego działania;
    • Wielozadaniowość – mit czy hit?   
    • Mataprogramy – klucz do decyzyjności klientów
    • Od problemu / do celu
    • Podobieństwa / różnice
    • Ogół / szczegół 
       

    SIÓDMY ZJAZD
    „Efektywne zarządzanie klientami oraz zarządzanie coachingowe zespołem”

    1. Zarządzanie sprzedażą przez osobowość klientów
      • Typy osobowości handlowców i strategie ich sprzedaży
      • Typy osobowości klientów i strategie kupowania
      • Discovery Insights lub Facet 5 – testy osobowości zawodowej pracowników i dostosowanie się do osobowości klienta w procesie sprzedaży
    2. Teoria i praktyka coachingu
      • Definiowanie coachingu
      • Rodzaje coachingu
      • Cel procesu coachingowego
      • Struktura procesu coachingowego
      • Struktura sesji coachingowej
    3. Menedżer jako Coach – osobowość i trening
      • Świadomość coacha w relacji
      • Kształtowanie coachingu w zależności od osoby coachowanej
      • Umiejętność rozpoznawania i rozumienia ukrytych podstaw reakcji, zachowań i stylu działania podwładnych
      • Towarzyszenie pracownikowi podczas rzeczywistych sytuacji zawodowych, poznawanie jego sposobów działania i radzenia sobie z problemami
      • Obserwacja pracownika w relacjach ze współpracownikami i zespołem
      • Udzielanie informacji zwrotnych, pomoc w uświadomieniu pracownikowi wpływu, jaki wywiera na otoczenie
    4. Rola coachingu w budowaniu kultury organizacyjnej
      • Wdrażanie coachingu w organizacjach
      • Coaching wewnętrzny jako narzędzie zarządzania
      • Coaching zespołu
    5. Warsztat coachingowy


    ÓSMY ZJAZD
    „Prezentowanie oferty handlowej – wystąpienia publiczne”

    1. „Przygotowanie materiałów prezentacyjnych i prezentacji produktu
      • Przygotowania wizyty handlowej – cel wizyty i materiały,
      • Struktura materiałów (właściwych i uzupełniających)
      • Materiały szkoleniowe do ćwiczeń (rozdawane podczas szkolenia)
    2. Prezentacja multimedialna, jako wsparcie i urozmaicenie procesu sprzedaży
      • Wykorzystanie różnych metod wspierających efektywność prezentacji
      • Struktura prezentacji
      • Zasady tworzenia efektywnych i efektownych prezentacji
    3. Wykorzystanie środków wspomagających prezentowanie oferty
      • 8 zasad efektywnej prezentacji
      • Inspirowanie zamiast prezentowania
      • Praca z obrazami
      • Praca na emocjach klienta
    4. Warsztaty prezentacyjne – analiza materiału video
      • Wystąpienia przed kamerą
      • Feed back
      • Analiza wystąpienia
      • Poprawa prezentacji i ponowne wystąpienie

    DZIEWIĄTY ZJAZD
    „Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży”

    1. Zachowanie podczas negocjacji
      • Argumentacja czy negocjacja?
      • Dostosowanie się do klienta
      • Przejmowanie prowadzenia w negocjacjach
    2. Lingwistyka perswazyjna
      • Słowa klucze
      • Dostosowanie do klienta
      • Asertywność w komunikacji
    3. Negocjacje/Manipulacje
      • Techniki negocjacyjne
      • Przygotowanie do negocjacji
      • BATNA
    4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
      • Techniki utylizacji obiekcji klienta
      • Rozmowy z trudnymi klientami
         

    Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.

  • Informacje dodatkowe

    Czas trwania: 2 semestry

    Liczba godzin: 180

    Kontakt

    Akademia WSB
    Wydział Zamiejscowy w Krakowie
    ul. Ułanów 3, 31-450 Kraków
    tel: 885 588 800 lub 32 111 01 00
    e-mail: krakow@wsb.edu.pl

    Koordynator Centrum Studiów Podyplomowych Wydziału Zamiejscowego w Krakowie
    Akademia WSB - Jolanta Sak
    e-mail: jsak@wsb.edu.pl
    tel. 32 295 93 38

    Rekrutacja
    tel. 32 111 01 00
    tel. 885 588 800 

  • Wykładowcy

    Wykładowcy kierunku AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY są najwyższej klasy specjalistami w zakresie sprzedaży, komunikacji, motywacji, budowania marki, marketingu, e-marketingu, coachingu i mentoringu oraz merchandisingu. Wszyscy są wykładowcami wyższych uczelni, trenerami biznesu lub psychologami. Wielu z nich jest autorami książek i poradników z zakresu efektywnej sprzedaży lub autorami artykułów w prasie specjalistycznej i branżowej. Wszyscy trenerzy i wykładowcy są wieloletnimi praktykami, pracowali w korporacjach na stanowiskach menedżerskich i zarządzali zespołami pracowników, zdobywając ogromne doświadczenie, którym dzisiaj dzielą się z innymi.

Jakub Lewandowski - opiekun kierunku

Właściciel firmy PASJA Grupa Dobrych Trenerów, coach ICC, trener. Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak IBM, Dr Oetker, Sara Lee, Walther Meble, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Ma talent do prowokatywnego inspirowania ludzi do tego, aby chciało im się chcieć, a także przekazywania wiedzy i swojego doświadczenia innym, a jego entuzjazm jest zaraźliwy. Jest autorem wielu treningów i warsztatów z zakresu zarządzania coachingowego, zarządzania zespołami sprzedażowymi, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego i merchandisingu w firmach o profilu usługowym, handlowym i produkcyjnym.

Więcej