A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION (PARTNER KIERUNKU: EY) - ONLINE

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Tylko teraz: do 31 lipca 2024 r. bonifikata 800 zł

Uwaga! Możliwość uzyskania dofinansowania do 100% na studia MBA i podyplomowe w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Chcesz uzyskać więcej informacji – wypełnij formularz zgłoszeniowy KLIKNIJ

Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

* Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony.

  • Atuty

    • Program studiów powstał we współpracy z EY - firmą, która jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych, obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.
    • Absolwent studiów MBA może ubiegać się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym, bez konieczności zdawania egzaminu państwowego.
    • 6. miejsce w Rankingu MBA Perspektywy 2024.
    • 1. miejsce w  Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Kadra dydaktyczna” (udział wykładowców praktyków z doświadczeniem biznesowym, nasycenie kadry akademickiej osobami o najwyższych kwalifikacjach, doświadczenie dyrektora programu, dostępność kadry dla Słuchaczy).
    • 1. miejsce w  Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Słuchacze” (proces rekrutacyjny, doświadczenie zawodowe kandydatów, szczegółowość kryteriów selekcyjnych oraz różnorodność uczestników pod względem narodowości oraz równowagi płci).
    •  2. miejsce w  Rankingu MBA Perspektywy 2024 w kategorii „Cechy merytoryczne programu” (jakość i kompletność kursów, wymagana liczba godzin oraz międzynarodowe doświadczenie zdobywane przez uczestników, co potwierdza ich międzynarodowy i kompleksowy charakter).
    • Zajęcia realizowane poprzez warsztaty, studia przypadków biznesowych, analizy konkretnych przypadków, action learning, grupowy coaching, dyskusje panelowe, gry decyzyjne oraz treningi dla kadry kierowniczej.
    • Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Akademii WSB oraz certyfikat EY.
    • W pakiecie dodatkowo szkolenia e-learningowe, realizowane we współpracy z EY.
    • Realizacja 4 projektów wdrożeniowych w zakresie finansów, HR, jakości i procesów oraz standardów sprzedaży i marketingu
  • Opis kierunku

    Program studiów Master of Business Administration realizowany jest we współpracy z EY (dawniej Ernst & Young) - firmą, która jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych, obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.

    Studia skierowane są do osób chcących wzmocnić swoje kompetencje menedżerskie, aspirujących do grona liderów transformujących biznes na całym świecie. Słuchacze rozwiną m.in. umiejętności strategicznego myślenia, zarządzania kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy, zarządzania ryzykiem oraz zarządzanie projektami i procesami biznesowymi.

    Program łączy najwyższe standardy edukacyjne z praktycznym doświadczeniem ekspertów.

    Absolwent studiów Master of Business Administration (partner: EY) w Akademii WSB może ubiegać się o zasiadanie w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa zgodnie z ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym, bez konieczności zdawania egzaminu państwowego!

    STUDIA PROWADZONE W ONLINE W CZASIE RZECZYWISTYM!

  • Program

    MODUŁ I - Analiza i zarządzanie strategiczne

    Zarządzanie strategiczne

    Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii

    Analiza determinant otoczenia biznesowego

    Zarządzanie operacyjne, biznes plan

    Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe

    Zarządzanie ryzykiem

    Negocjacje i kontakty międzynarodowe

    Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu

    Restrukturyzacja przedsiębiorstw

    MODUŁ II - Finanse i rachunkowość

    Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami

    Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników

    Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy

    Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty

    Rachunkowość kreatywna czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe

    Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie

    Ocena projektów inwestycyjnych

    Zarządzanie ryzykiem finansowym

    Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ III - Prawo cywilne i handlowe

    MODUŁ IV - Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Strategie zarządzania zasobami ludzkimi

    Human Performance Improvement

    Psychologia zespołu pracowniczego

    Styl coachingowy w zarządzaniu

    Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu

    Przywództwo

    Zarządzanie zmianą w organizacji

    Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ V - Zarządzanie projektami i procesami biznesowymi

    Zarządzanie innowacjami

    Zarządzanie projektami

    Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji

    Zarządzanie procesami w organizacji

    Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ VI - Marketing i zarządzanie sprzedażą

    Strategie zarządzania marketingiem

    Analiza rynku, marketing

    Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi

    Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientami

    Projekt wdrożeniowy

    MODUŁ VII - Zespołowe projekty menedżerskie

     

    Informacje dodatkowe:

    Czas trwania: 3 semestry (realizowane w 13 - miesięcy)

    Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowych projektów menedżerskich (max. 5 osób) z zakresu HR, finansów, zarządzania projektami, marketingu i zarządzania sprzedażą.

    Dni odbywania się zajęć: zajęcia raz / dwa razy w miesiącu: soboty, niedziele, w godz. 8.00 - 17.55 

  • Kadra

    Michał Błeszyński

    Biegły rewident, posiada kwalifikacje CIA (Certifed Internal Auditor) i jest członkiem ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). Przez pięć lat pracował w dziale audytu Ernst & Young i zajmował się badaniem sprawozdań finansowych głównie spółek produkcyjnych, a także grup kapitałowych działających na rynku nieruchomości. Brał również udział w szkoleniu nowych pracowników działu audytu w zakresie wykonywania zadań audytu zewnętrznego.

    Od 2008 pracuje jako trener w EY,  specjalizuje się w szkoleniach finansowych, głównie z zakresu MSSF, US GAAP, jak również różnic pomiędzy MSSF, US GAAP i ustawą o rachunkowości. Jest także ekspertem w obszarze controllingu i rachunkowości zarządczej oraz Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej.

    Prowadził szkolenia zamknięte m.in. dla: TRW Polska, Sephora Polska, PZL Mielec, Piotr i Paweł, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Bank Gospodarstwa Krajowego, PZU.

    Więcej

    dr Marta Czerwiec

    Doktor nauk o zarządzaniu ALK, doświadczony konsultant biznesowy i coach. Wykładowca Executive MBA. Absolwentka Akademii Coachingu w Londynie. Trener i pierwszy certyfikowany praktyk PRISM Brain Mapping w Polsce. Zajmuje się planowaniem, implementacją i monitorowaniem strategicznych procesów zarządczych, a w szczególności procesów z obszaru HR. Interesuje się narzędziami dla biznesu opartymi o najnowsze odkrycia neurobiologii, wykorzystując je w obszarze zarządzania organizacją. Prowadzi warsztaty, facylitacje oraz sesje coachingu. Łączy doświadczenia nauki i biznesu – współpracuje z ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami. Publikuje w języku polskim i angielskim. Ma na koncie ponad 8000 godzin spędzonych na sali jako trener. Certyfikowany partner PRISM Akademii WSB. Doświadczony konsultant, coach i trener.

    Więcej

    Prof. nadzw. dr hab. Marcin Lis

    Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB., Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Rekrutacji oraz Dyrektor Centrum Rozwoju Regionalnego w Akademii WSB tworzącego, m.in. strategie rozwoju, polityki rewitalizacji oraz strategie Smart City. Certyfikowany PM:  PRINCE2, IPMA, Agile, PMI, SIX SIGMA.

    Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, był zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z tworzeniem systemów zarządzania relacjami z klientami, zarządzaniem jakością i procesami, zarządzaniem projektami, wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Absolwent studiów MBA.
    Prezes Delegatury (Dąbrowa Górnicza) Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, członek międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM c/o EIASM – European Institute for Advanced Studiesin Management), wiceprezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, oddział Dąbrowa Górnicza, wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Katowicach, wiceprezes Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Lewiatan, członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego „Silesia Automotive & Advanced Manufacturing” Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

    Za aktywność w zakresie kształtowania relacji pomiędzy nauką i biznesem odznaczony Srebrnym oraz Złotym Krzyżem Zasługi, Medalem Komisji Edukacji Narodowej oraz Złotą Odznaką Honorową za zasługi dla województwa śląskiego.

    Więcej

    Grzegorz Kądzielawski

    Doktor nauk prawnych. Adiunkt oraz Dyrektor Instytutu Badań nad Sztuczną Inteligencją w Akademii WSB. Wiceprezes Zarządu Grupy Azoty S.A. odpowiedzialny za inwestycje, innowacje oraz obszar badawczo – rozwojowy. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w administracji państwowej (Sejm RP, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), jak też w sektorze pozarządowym (m.in. Fundacja Energia dla Europy, Tarnowskie Towarzystwo Naukowe, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Przemysłu Chemicznego, Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych).

    Posiada również bogate doświadczenie związane z pracą w organach nadzoru (m.in. Polskie Radio w Warszawie „RDC” S.A., Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” S.A. w Zębcu, H. Cegielski Poznań S.A., MPEC Chełm sp. z o.o.).

    Jest ekspertem europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET – European Credit System for Vocational Education and Training).

    Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowalnych. Członek Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz członek Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Przewodniczący Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wiceprezydent międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych dot. zarządzania, handlu i zagadnień technologicznych. Współautor publikacji książkowej: „Buduję swoją pierwszą drukarkę 3D”.

    Więcej

    Dariusz Wylon

    Prawnik, business coach i facylitator, który od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem zespołów i organizacji oraz wdrażaniem innowacyjnych praktyk z zakresu zarządzania i przywództwa. Pracował z menedżerami, kierownikami projektów i scrum masterami z ponad 20 krajów świata na dwóch kontynentach. Jest ekspertem od samoorganizujących się zespołów, turkusowych organizacji oraz zwinnego przywództwa i HR.

    Od 2011 roku, jako CCO (Chief Communications Officer), wdraża praktyki Agile i  Management 3.0 w Selleo - jednej z najbardziej innowacyjnie zarządzanych firm informatycznych w Europie oraz, jako Senior Consultant / Executive Coach w Simitri International oraz Marshall Goldsmith Certified Executive Coach, prowadzi coaching i szkolenia dla międzynarodowych korporacji takich jak Cisco, Unilever czy Credit Swiss.

    W 2015 roku roku otrzymał nagrodę HR Dream Team za wykorzystanie koncepcji Management 3.0 w rekrutacji oraz najbardziej innowacyjne zarządzanie doświadczeniami kandydatów, a w 2016 wyróżnienie EBStars za innowacje technologiczne w procesie rekrutacji. Dariusz jest także współautorem Agile HR Manifesto, a współpracując z  organizacjami wdrażał i adaptował takie podejścia do zarządzania jak Holakracja, Socjokracja 3.0 czy Management 3.0.

    Od 2014 roku jest licencjonowanym trenerem Management 3.0. Prowadzi szkolenia z zakresu metodologii agile, posiada certyfikaty Agile Coach, Agile Master, Scrum Master oraz Scrum Trainer, a także High Performance Leadership (Brian Tracy International) oraz Level 3 Award in Management (Institute of Leadership & Management).

    Więcej
  • Rekomendacje

    Studia Master of Business Administration, prowadzone w partnerstwie z EY, należą do najbardziej elitarnych studiów na rynku, przynoszących wymierne profity. Predestynują do pełnienia najwyższych stanowisk w firmach, uczą myślenia strategicznego, harmonijnego - w oparciu o wypracowaną architekturę procesów. Adresowane są do osób, które posiadają już doświadczenie w biznesie i zarządzaniu, ale chcą poszerzyć wiedzę i zdobyć nowe umiejętności przez praktyczną naukę na konkretnych case studies firm odnoszących sukcesy.

    Dyplom MBA jest dokumentem uprawniającym do zarządzania największymi i najbardziej uznanymi przedsiębiorstwami w gospodarce, instytucjami samorządowymi, jak również jednostkami naukowymi. Światowe doświadczenia wskazują, że długość życia programu MBA jest ograniczona do kilkunastu lat. Dlatego z Akademią WSB stworzyliśmy program MBA dopasowanych do globalnej, innowacyjnej, cyfrowej i zmiennej gospodarki, opartych na nowych analizach, które zastąpią stare modele zarządzania.

    Michał Błeszyński
    FCCA, CIA
    Manager

  • Opłaty

    RATA WYSOKOŚĆ RATY TERMIN PŁATNOŚCI
    wpisowe 500 zł w dniu zapisu
    I 3600 zł do 5 października 2024
    II 3600 zł do 5 listopada 2024
    III 3600 zł do 5 stycznia 2025
    IV 3600 zł do 5 lutego 2025
    Ogółem 14 900 zł  

     

    Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych rat.

    Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o wypełnienie wniosku

  • Bonifikaty

    Bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB nie łączą się, wybierz najkorzystniejszą!


    Bonifikata terminowa 
    na studia MBA i podyplomowe w wysokości 800 zł obowiązuje do 31 lipca 2024 r.*


    *Zniżka nie obowiązuje na kierunku: ACCA po polsku – zarządzanie finansami i rachunkowość w środowisku międzynarodowym (Partner EY), ACCA Strategic professional, Badanie zdarzeń kolejowych. Prawo. Technika. Metody. Organizacja pracy komisji, Bocznice kolejowe i terminale intermodalne w kolejowych procesach przewozowych, Budowa i eksploatacja pojazdów szynowych, Infrastruktura i sterowanie ruchem kolejowym, Logistyka i spedycja w transporcie kolejowym, Zarządzanie bezpieczeństwem transportu w sytuacjach kryzysowych, Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem w transporcie kolejowym, Zarządzanie zrównoważonym rozwojem w przedsiębiorstwach transportowych.

    1. 4 500 zł - Bonifikata dla Członków Śląskiej Izby Lekarskiej - obowiązuje do 31 lipca 2024 r.
    2. 4 500 zł - Bonifikata dla Członków Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Katowicach, Beskidzkiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie oraz Małopolskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych - obowiązuje do 31 lipca 2024 r.
    3. ACCA po polsku - 1 000 zł - obowiązuje do 31 lipca 2024 r.
    4. ACCA Strategic professional - 1 000 zł - obowiązuje do 31 lipca 2024 r.
    5. Executive MBA - 4 500 zł - obowiązuje do 31 lipca 2024 r.

    *Powyżej wymienione bonifikaty nie dotyczą studiów MBA i podyplomowych: Executive MBA, Master of Business Administration (Partner kierunku: EY), Master of Business Administration (MBA SME), ACCA po polsku - Zarządzanie finansami i rachunkowość w środowisku międzynarodowym i ACCA STRATEGIC PROFESSIONAL.

    * Bonifikata obowiązuje od kwoty całkowitej zamieszczonej w zakładce "Opłaty", która znajduje się na dole strony każdego z kierunków.

    • PROMOCJA "ABSOLWENT"

      Absolwenci Akademii WSB oraz absolwenci studiów podyplomowych Akademii WSB mają prawo do 20% bonifikaty w opłatach czesnego, po przedstawieniu w dniu zapisu kserokopii dokumentu uprawniającego do zniżki.

    • Bonifikata dla firm

      Pracownicy firm i instytucji, stanowiący grupę co najmniej 5 pracowników jednej firmy (instytucji), otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł czesnego (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowne zaświadczenie o zatrudnieniu.

    • Bonifikata rodzinna

      Słuchacze studiów podyplomowych, których członek rodziny tj. ojciec, matka, syn, córka, brat, siostra, mąż, żona jest studentem studiów I-go lub II-go stopnia albo słuchaczem studiów podyplomowych w Akademii WSB, bądź równocześnie podejmują naukę, otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego) – należy przedstawić stosowny dokument.

    • Promocja dla służb mundurowych

      Pracownicy służb mundurowych, m.in.: żołnierze, pracownicy służby więziennej i policjanci, otrzymują bonifikatę w wysokości 10% zniżki w opłacie czesnego na wybrane studia podyplomowe.

    • Bonifikata "Ekipa z pracy"

      Bonifikata jednej ostatniej raty dla „Ekipa z pracy”*

      Bonifikata dla osób wspólnie rozpoczynających studia, stanowiących grupę co najmniej 5 pracowników jednej firmy - otrzymują bonifikatę w wysokości 300 zł czesnego (bonifikata dotyczy ostatniej raty czesnego).

  • Informacje dodatkowe

    Liczba godzin: 440 h (220 h w ramach zajęć weekendowych oraz 220 h w ramach projektów, spotkań panelowych, wizyty studyjnej, szkoleń e-learningowych oraz pracy samokształceniowej)

    Czas trwania: 3 semestry (realizowane w 13 - miesięcy)

    Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami w formule online zaliczającymi poszczególne semestry nauki oraz złożeniem zespołowych projektów menedżerskich (max. 5 osób) z zakresu HR, finansów, zarządzania projektami, marketingu i zarządzania sprzedażą.

    Dni odbywania się zajęć online: zajęcia raz / dwa razy w miesiącu: soboty, niedziele, w godz. 8.00 - 17.55


    KONTAKT DO CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I REKRUTACJI

    tel. 32 295 93 10

    tel. 32 295 93 12

    tel. 32 295 93 11

    kom. 887 705 007