Kierunek

FILOLOGIA ANGIELSKA - STUDIA I STOPNIA | CIESZYN

Specjalność

ENGLISH IN BUSINESS AND TOURISM | CIESZYN

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Specjalność English in Business and Tourism w Akademii WSB w Cieszynie to idealny wybór dla osób, które chcą wykorzystać znajomość języka angielskiego w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz w branży turystycznej. Program kładzie nacisk na praktyczne umiejętności językowe i komunikacyjne, niezbędne w pracy z klientami, partnerami zagranicznymi i turystami.

W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z zakresu:

- języka angielskiego biznesowego i branżowego,
- profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji międzykulturowej,
- organizacji podróży, eventów i współpracy z sektorem usług turystycznych,
- przygotowywania ofert, raportów i prezentacji w języku angielskim.

Absolwenci tej specjalności mogą pracować w biurach podróży, hotelach, firmach międzynarodowych, działach sprzedażyobsługi klienta, a także jako przewodnicy, koordynatorzy wydarzeń i asystenci zarządzania projektami.

  • Podczas studiów w specjalności English in Business and Tourism w Cieszynie nauczysz się swobodnie komunikować w języku angielskim w kontekście biznesowym i turystycznym. Zdobędziesz praktyczne umiejętności prowadzenia korespondencji, prezentacji i negocjacji z partnerami międzynarodowymi oraz obsługi klienta w środowisku międzykulturowym. Poznasz również zasady funkcjonowania branży turystycznej i nauczy się tworzyć profesjonalne oferty oraz planować i koordynować wydarzenia i podróże.

    Czego się nauczysz?

    • podstawowych zagadnień ekonomicznych w języku angielskim, 
    • podstaw zarządzania przedsiębiorstwem,
    • przygotowywania listów handlowychkorespondencji biznesowej w języku angielskim,
    • podstaw prawa w różnym jego wymiarze, w tym angielskiego słownictwa prawniczego,
    • podstawowych zagadnień odnoszących się do turystyki międzynarodowej, w tym obsługi ruchu turystycznego,
    • skutecznego wykorzystywania w działalności zawodowej wiedzy na temat różnic kulturowych,
    • dostosowania komunikatów do odbiorców z różnych kręgów kulturowych,
    • przygotowywania w języku angielskim dokumentacji związanej z prowadzeniem działalności turystycznej.