Konferencja stanowić będzie forum wymiany wiedzy. Adresowana jest do przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, artystów samodzielnie upowszechniających swoją twórczość, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania w kulturze.
Poniżej prezentujemy listę prelegentów:
I dzień
Prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę.
dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych.
dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki.
II dzień
dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury.
Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Marketing społecznościowy w instytucjach kultury.
Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń
Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki.
Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko.
Agnieszka Orankiewicz, Uniwersytet Łódzki
Zarządzanie projektem w kulturze.
Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava
Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje.
Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu
Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu.
Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach.
dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Muzyka w przestrzeni publicznej.
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava
Globální a regionální kulturní difúze v euroregionu Těšínského Slezska.
Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava
Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.
Serdecznie zapraszamy!
Szczegółówe informacje znajdują się na stronie internetowej Konferencji
Organizator Konferencji:
Współorganizator Konferencji:
Patronat Honorowy:
Partnerzy:
Sponsorzy:
Patronat Medialny: