A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

07.11.2013

Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

Zapraszamy na I Międzynarodową Konferencję Naukową "Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury", która odbędzie się w Cieszynie w dniach 15-16 listopada br.

Konferencja stanowić będzie forum wymiany wiedzy. Adresowana jest do przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, artystów samodzielnie upowszechniających swoją twórczość, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania w kulturze.

Poniżej prezentujemy listę prelegentów:

I dzień

Prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę.

dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych.

dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki.

II dzień

dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury.

 

Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Marketing społecznościowy w instytucjach kultury.

Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki.

 

Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko.

 

Agnieszka Orankiewicz, Uniwersytet Łódzki

Zarządzanie projektem w kulturze.

Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje.

 

Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu

Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu.

 

Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach.

dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Muzyka w przestrzeni publicznej.

Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Globální a regionální kulturní difúze v euroregionu Těšínského Slezska.

Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava

Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.

Serdecznie zapraszamy!

Szczegółówe informacje znajdują się na stronie internetowej Konferencji

Organizator Konferencji:

Współorganizator Konferencji:

 

Patronat Honorowy:

Partnerzy:

Sponsorzy:

Patronat Medialny: