Praktycznie o Digital marketingu
W trakcie studiów nauczysz się:
– samodzielnie tworzyć i zarządzać kampaniami reklamowymi online
– analizować dane marketingowe i wyciągać z nich strategiczne wnioski
– projektować obecność marki w Internecie w oparciu o aktualne trendy i narzędzia
– skutecznie komunikować się z grupą docelową w mediach cyfrowych
– współpracować z zespołami kreatywnymi, IT i sprzedaży przy realizacji działań digital marketingowych
– świadomie poruszać się w dynamicznie zmieniającym się świecie technologii cyfrowych
Stanowiska i ścieżki kariery:
- Specjalista ds. marketingu internetowego / digital marketingu
- Performance Marketing Manager
- Content Marketing Specialist / Copywriter
- Specjalista SEO / SEM
- Social Media Manager / Community Manager
- Analityk marketingowy (Digital Analyst)
- Specjalista ds. reklamy online (Google Ads, Meta Ads)
- Marketing Automation Specialist
- Konsultant ds. strategii digital
Gdzie mogą pracować:
- agencje marketingowe i reklamowe,
- działy marketingu w firmach każdej wielkości (od startupów po korporacje),
- sklepy internetowe i platformy e-commerce,
- firmy zajmujące się technologiami i innowacjami,
- media, portale internetowe i wydawnictwa cyfrowe,
- organizacje non-profit i instytucje publiczne prowadzące działania promocyjne online,
- jako freelancerzy lub twórcy własnych marek online.
Dzięki rosnącemu zapotrzebowaniu na specjalistów digital marketingu, absolwenci tej specjalności są bardzo poszukiwani na rynku pracy – zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Zajęcia specjalnościowe w Akademii WSB prowadzą doświadczeni praktycy. Dzięki temu, studenci poznają aktualne trendy i najnowszą wiedzę z zakresu danej specjalności. Program specjalności regularnie konsultujemy z przedstawicielami otoczenia biznesu, w tym z pracodawcami. Dzięki temu wiemy, że przekazywane w ramach specjalności treści są aktualne i odpowiadają potrzebom rynku pracy. Oprócz tego, Uczelnia regularnie organizuje tzw. spotkania z praktykiem, dając tym samym możliwość poznania ciekawych ludzi, którzy z pasją opowiadają o swojej pracy. Ponadto absolwenci specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą mają możliwość uzyskania certyfikatu SPSS dotyczącego systemu do statystycznej analizy danych.