A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Biznes musi sprzedawać!

„Najpierw staraj się zrozumieć, potem bądź zrozumianym” – zasada oczywista, a jednak nadzwyczaj rzadko stosowana w komunikacji z klientem.

O tym i o innych regułach sprzedaży studenci Wyższej Szkoły Biznesu uczyli się na warsztacie organizowanym w ramach programu „3 dni studiujesz, 2 dni pracujesz”. Szkolenie odbyło się 3 kwietnia 2017 r., zostało poprowadzone przez Panią Izabelę Fordymacką-Król, specjalistę ds. sprzedaży bezpośredniej z dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze finanse i bankowość. Biznes musi sprzedawać! Osoby z umiejętnościami sprzedażowymi są wciąż poszukiwane na rynku pracy, a ilość ofert pracy w sprzedaży stale rośnie. Stąd też nie liczy się wiedza teoretyczna, ale praktyczna, szkolenie zostało przeprowadzone metodą warsztatową, tak aby studenci mogli rozwinąć swoje umiejętności.
 
Prowadzący - Izabela Fordymacka-Król


Specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej z dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze finanse i bankowość. Otwartość i umiejętność automotywacji, to cechy, którymi kieruje się we własnej pracy oraz w pracy z klientem w trakcie prowadzonych szkoleń. Dotychczasowe obowiązki realizowane w pracy zawodowej oscylują w obrębie kompleksowej sprzedaży usług finansowych i bankowych oraz wdrażania i motywacji innych pracowników. Aktualnie w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej pełni funkcję specjalisty ds. studiów podyplomowych. Prywatnie pasjonat tematyki związanej z coachingiem, trenerstwem. Absolwent studiów licencjackich Zarządzanie i Marketing oraz magisterskich Psychologia Zarządzania, ponadto absolwent studiów podyplomowych Akademia Trenerów Grupowych, Akademii Profesjonalnego Coachingu, Doradca Zawodowy.