A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Strategia marketingu internetowego na przykładzie aplikacji mobilnej LEKEO- historia pewnego stażu

Marketing internetowy to jedna z form marketingu w klasycznym znaczeniu, która jako medium wykorzystuje wszelkiego rodzaju narzędzia internetowe.

Obecnie e-marketing zyskuje na znaczeniu, gdyż cyfryzacja społeczeństwa postępuje bardzo gwałtowanie.
 
17.03.2015r. studenci informatyki w ramach programu „3 dni studiujesz 2 dni pracujesz” wzięli udział w ciekawym szkoleniu, które prowadził Pan Ireneusz Górniok. Omawiano strategię marketingu internetowego, na przykładzie aplikacji mobilnej LEKEO. Studenci dowiedzieli się w jaki sposób zaprojektować skuteczną strategię marketingową, jak zapoznać się z produktem, którego mają dotyczyć działania promocyjne i reklama, a także dokonywali analiz rynku.