Dr Mateusz Grzesiak, adiunkt w Katedrze Zarządzania w Akademii WSB ogłasza konkurs na uzyskanie miejsca na jego seminarium magisterskim. Mogą w nim wziąć udział studenci studiów dziennych i zaocznych kierunków biznesowych na drugim semestrze studiów magisterskich.
Osoby zainteresowane powinny podać planowany temat pracy magisterskiej, który będzie związany z tematyką zarządzania i marketingu w środowisku wirtualnym. Tematy mogą dotyczyć kwestii wykorzystywania mediów społecznościowych w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstw, ich roli w kreowaniu nowych modeli biznesowych, wpływu na kształtowanie personal brandu i innych zbliżonych do zaproponowanej tematyki.
W trakcie trwania seminarium seminarzyści będą zobowiązani do zrealizowania następujących zadań w celu uzyskania zaliczenia:
- W pierwszym semestrze trwania seminarium należy ustalić temat pracy, strukturę pracy oraz oddać promotorowi roboczy rozdział pierwszy pracy.
- Konieczne będzie gruntowne przeprowadzenie analizy literatury przedmiotu, z wykorzystaniem najnowszych publikacji z tzw. Listy A.
- Zaprezentowanie koncepcji pracy tj. określenie jej celów, hipotez, metodyki badań oraz zakresów.
- W drugim semestrze magistranci będą realizowali kolejne rozdziały pracy oraz będą przeprowadzać stosowne badania opierające się na metodzie case-study oraz przedstawione zostaną narzędzia badawcze do przeprowadzenia badań pierwotnych. Warunkiem uzyskania zaliczenia będzie oddanie drugiego rozdziału pracy
- W semestrze trzecim dokończone zostaną badania i sfinalizowany ich opis oraz wnioskowanie. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest akceptacja pracy przez promotora.
REGULAMIN KONKURSU
- Regulamin określa zasady przeprowadzenia konkursu na uzyskanie miejsca na seminarium dr. Mateusza Grzesiaka (zwanego dalej „Konkursem”)
- Organizatorem konkursu jest Akademia WSB oraz Starway Institute (zwanym dalej „Organizatorem”).
§ 2
- Celem Konkursu jest wzbudzenie zainteresowania i popularyzacja wiedzy z zakresu wykorzystywania mediów społecznościowych w działalności zarządczej i marketingowej studentów Akademii WSB
§ 3
- Uczestnikami konkursu mogą być studenci Akademii WSB semestru 2 studiów magisterskich, planujących napisanie prac w określonej tematyce
- Zgłoszenia przyjmowane będą w formie promotor@wsb.edu.pl w terminie do 15 czerwca 2018 r.
- Prace można zgłosić do konkursu tylko raz.
- Dane osobowe uczestników Konkursu przetwarzane będą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) za zgodą osób, których dane dotyczą w celu związanym z realizacją Konkursu. Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu oraz promotorów są Organizatorzy. Każdy uczestnik Konkursu oraz promotor posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania (w tym ich usunięcia).
§ 4
- Zgłoszenie powinno obejmować:
a. Proponowany temat pracy wraz jego uzasadnieniem (1 strona)
c. kompletnie wypełniony formularz zgłoszeniowy - TUTAJ (kliknij i wypelnij),
§ 5
- Zgłoszenia niespełniające wymogów określonych w paragrafach 3 i 4 nie będą oceniane.
§ 6
- W Konkursie przedmiotem oceny będą m. in. takie elementy jak:
a) oryginalność ujęcia tematu,
b) poprawność merytoryczna uzasadnienia ważności tematu
§ 7
- Oceną kandydatów zajmie się powołana przez Organizatorów komisja
§ 8
- Uczestnicy Konkursu powinni zapoznać się z Regulaminem Konkursu. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu konkursu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 kwietnia 2018 r..
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Konkursu bez podania przyczyn.