Studia skierowane są do
- przedsiębiorców/przyszłych przedsiębiorców chcących rozwijać swoją firmę, poznać najnowsze trendy marketingowe, możliwości social media, wzmocnić sprzedaż poprzez poznane techniki i trendy w customer experience,
- sprzedawców, którzy chcą jeszcze lepiej docierać do swoich klientów,
- szefów chcących zapewnić swoim pracownikom najlepsze miejsce pracy na rynku,
- specjalistów, menedżerów, dyrektorów chcących rozwijać swoją markę osobistą, poznać narzędzia i sposoby komunikacji i PR,
- osób chcących rozwinąć swój biznes w oparciu o social media i e-commerce, najnowsze trendy w komunikacji, poznać i nauczyć się niezbędnych narzędzi (graficznych, komunikacyjnych).
Zdobyte umiejętności będą przydatne na każdym szczeblu kariery zawodowej w każdej branży.
Wśród prowadzących zajęcia spotkasz praktyków:
Justyna Harężlak - ekspertka w obszarze budowania zespołów, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych strukturach. Managerka zespołu doradczego wyznająca zasadę przywództwa opartego na empatii. Z sukcesem przeprowadziła ponad 300 projektów rekrutacyjnych na stanowiska eksperckie, managerskie, dyrektorskie. Autorka e-booka „Rekrutacja 2.0. – praktyczny poradnik dla pracodawcy”, trenerka, autorka bloga.
Anna Harężlak - ekspertka komunikacji wewnętrznej w Santander Bank Polska, podcasterka, entuzjastka storytellingu. Karierę zaczęła od pracy w departamentach sprzedaży, by ostatecznie skupić się na działaniach związanych z Customer Experience. Od początku kariery zawodowej związana ze znanymi markami i międzynarodowymi korporacjami, co zaowocowało sporym doświadczeniem i wieloma ciekawymi projektami.