Specjalność

BRAND MANAGEMENT – ZARZĄDZANIE MARKĄ I CIESZYN

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Firmy, którym zależy na budowaniu silnych marek, potrzebują skutecznych menedżerów marki.

Brand Management – zarządzanie marką to studia, które wyposażają absolwentów w wiedzę i umiejętności strategiczne dla marki i biznesu. Dzięki nim dowiesz się, jak szacować wartość marki, oceniać zwrot z inwestycji marketingowych (ROI) oraz odkrywać i rozwijać nowe umiejętności przywódcze.

Studia z zakresu zarządzania marką przygotowują absolwentów do stanowisk kierowniczych w wielu branżach zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.

  • Czego się nauczysz

    Celem specjalności jest przekazanie studentom najbardziej aktualnej i przydatnej wiedzy dotyczącej istotnych kwestii z zakresu Brand Management – zarządzanie marką. Wieloletnie doświadczenie partnerów, praktyków i wykładowców Akademii WSB pozwoliło przygotować program studiów, dzięki któremu studenci zdobędą wiedzę i kompetencje do sprawnego tworzenia i zarządzania marką.

    Zajęcia mają charakter niezwykle praktyczny (case studies, ćwiczenia, podczas których na bieżąco sprawdzana jest wiedza i umiejętności studentów.)

     

Tylko teraz: czesne mies. już od  520 zł  280 zł

Łączna bonifikata w pierwszym semestrze wynosi 1200 zł. Wszystkie dostępne bonifikaty obowiązujące w Akademii WSB dostępne są tutaj.

Dodatkowo specjalna propozycja dostępna TYLKO dla absolwentów Akademii WSB. Dodatkowa zniżka 100 zł. Łączna kwota bonifikaty wynosi 1300 zł

  • UCZYMY PRAKTYCZNIE

    Studia skierowane są do

     

    • przedsiębiorców/przyszłych przedsiębiorców chcących rozwijać swoją firmę, poznać najnowsze trendy marketingowe, możliwości social media, wzmocnić sprzedaż poprzez poznane techniki i trendy w customer experience,
    • sprzedawców, którzy chcą jeszcze lepiej docierać do swoich klientów,
    • szefów chcących zapewnić swoim pracownikom najlepsze miejsce pracy na rynku,
    • specjalistów, menedżerów, dyrektorów chcących rozwijać swoją markę osobistą, poznać narzędzia i sposoby komunikacji i PR,
    • osób chcących rozwinąć swój biznes w oparciu o social media i e-commerce, najnowsze trendy w komunikacji, poznać i nauczyć się niezbędnych narzędzi (graficznych, komunikacyjnych).

    Zdobyte umiejętności będą przydatne na każdym szczeblu kariery zawodowej w każdej branży.

    Wśród prowadzących zajęcia spotkasz praktyków:

    Justyna Harężlak - ekspertka w obszarze budowania zespołów, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych strukturach. Managerka zespołu doradczego wyznająca zasadę przywództwa opartego na empatii. Z sukcesem przeprowadziła ponad 300 projektów rekrutacyjnych na stanowiska eksperckie, managerskie, dyrektorskie. Autorka e-booka „Rekrutacja 2.0. – praktyczny poradnik dla pracodawcy”, trenerka, autorka bloga.

     

    Anna Harężlak - ekspertka komunikacji wewnętrznej w Santander Bank Polska, podcasterka, entuzjastka storytellingu. Karierę zaczęła od pracy w departamentach sprzedaży, by ostatecznie skupić się na działaniach związanych z Customer Experience. Od początku kariery zawodowej związana ze znanymi markami i międzynarodowymi korporacjami, co zaowocowało sporym doświadczeniem i wieloma ciekawymi projektami.

  • PROGRAM SPECJALNOŚCI

    W programie studiów znajdziesz:

    1. Prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej

    2. Projektowanie i identyfikacja wizualna marki
      1. Logo, ulotki – obsługa programów graficznych
      2. Tworzenie prezentacji produktowych - PowerPoint Master

    3. Personal / Employer branding – budowanie marki

    4. Social media marketing i SEO (Search Engine Optimalization)
      1. Social media w marketingu (Facebook, Instagram, Tik Tok, You Tube)
      2. SEO – skuteczne pozycjonowanie stron firmowych
      3. UX – podstawy projektowania
      4. Strony www – projektowanie (np. Wordpress)

    5. Skuteczny lider- przywództwo przyszłości
      1. Nowoczesny lider
      2. Rekrutacja, selekcja i budowanie zespołu

    6. Customer experience
      1. Customer experience w praktyce
      2. Badania marketingowe (konsumentów/użytkowników)

    7. Nowoczesne techniki sprzedaży

    8. Komunikacja sprzedażowa
      1. Content marketing
      2. PR
      3. Storytelling
      4. Influencer marketing
      5. Podcasty i video blogi w promocji produktu
      6. Narzędzia komunikacji
  • OPŁATY

    Zarządzanie - studia II stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3 Rata miesięczna Semestr 4 Rata miesięczna
    Studia dzienne (stacjonarne) i studia zaoczne (niestacjonarne) 520 zł 280 zł* 580 zł 580 zł 580 zł
    Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł
    Opłata rekrutacyjna + legitymacja 107 zł      
    *Studia dofinansowane w ramach programu "Wsparcie na starcie"