Kierunek

STUDIA MENEDŻERSKIE - STUDIA I STOPNIA | CIESZYN

Specjalność

DIGITAL MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ | CIESZYN

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


Digital marketing i zarządzanie sprzedażą - studia I stopnia licencjackie w Cieszynie

Wiedza, którą zdobędziesz w trakcie studiów w specjalności Digital marketing i zarządzanie sprzedażą to jedna z najlepszych inwestycji. Przyszłość należy do marketingu i sprzedaży przez Internet.

Umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego są niezbędne nie tylko dla internetowych marketerów, ale dla każdego, kto pracuje w firmie obecnej w Internecie. Dotyczy to przedsiębiorców, menedżerów marketingu i właścicieli firm.

Akademia WSB w Cieszynie zaprasza na studia, które umożliwiają zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych by cyfrowo tworzyć, dystrybuować, promować i wyceniać oraz skutecznie sprzedawać produkty i usługi.

  • Digital marketing i zarządzanie sprzedażą - jakie to studia?

    Sprzedaż i marketing to Twoja pasja, a negocjacje prowadzisz w każdym aspekcie swojego życia? Marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora handlowego, szefa marketingu, albo chcesz założyć własny biznes w oparciu o sprzedaż i marketing? Potrzebujesz dowiedzieć się w jaki sposób motywować zespół do wydajnej i efektywnej pracy, aby osiągać założone cele, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową? Jeśli tak, to te studia są stworzone dla Ciebie. W ramach tej specjalności będziesz mieć możliwość:

    • poznać nowoczesne formy sprzedaży,
    • zgłębić tajniki technik oddziaływania na klienta,
    • zdobyć wiedzę na temat strategii i technik sprzedaży,
    • dowiedzieć się jak powinna przebiegać komunikacja marketingowa,
    • nauczyć się w jaki sposób zarządzać zespołem handlowym,
    • poznać efektywne systemy motywacyjne w sprzedaży,
    • dowiedzieć się jak przygotować strategie marketingowe.

    Ponadto podczas studiów nabędziesz umiejętności pozwalających:

    • identyfikować potrzeby klientów,
    • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
    • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
    • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
    • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
    • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
    • wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów,
    • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
    • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży,
    • przygotować plan marketingowy.