Kierunek

ZARZĄDZANIE - STUDIA I STOPNIA | JAWORZNO

Specjalność

DIGITAL MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ | JAWORZNO

Zapisz się
 *
 *
 *
 *

 *


_____________________



Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia WSB. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ


  • Żyjemy w czasach rewolucji cyfrowej, a świat online jeszcze nigdy nie był tak dostępny i powszechny jak obecnie. Internet oferując nowoczesne rozwiązania reklamowe, zapewnia ogromne możliwości rozwoju firm w różnych branżach. Tradycyjny marketing został w dużej mierze zastąpiony marketingiem cyfrowym. Akademia WSB wychodzi naprzeciw tym zmianom i oferuje naszym studentom najnowszą, praktyczną wiedzę w tym obszarze.

    Zatem jeśli sprzedaż i marketing to Twoja pasja, negocjacje prowadzisz w każdym aspekcie swojego życia, marzysz o karierze menedżera sprzedaży, dyrektora handlowego, szefa marketingu, chcesz założyć własny biznes w oparciu o sprzedaż i marketing cyfrowy, potrzebujesz dowiedzieć się w jaki sposób motywować zespół do wydajnej i efektywnej pracy, aby osiągać założone cele, zastanawiasz się jak opracować skuteczną strategię marketingową, to te studia są stworzone dla Ciebie.

    W ramach tej specjalności będziesz mieć możliwość:

    • poznać istotę i zasady funkcjonowania marketingu cyfrowego,
    • poznać nowoczesne formy sprzedaży, w tym zagadnienia dotyczące E-commerce,
    • zgłębić tajniki technik oddziaływania na klienta oraz rolę psychologii w reklamie i marketingu,
    • zdobyć wiedzę na temat strategii i technik sprzedaży,
    • dowiedzieć się jak powinna przebiegać komunikacja marketingowa,
    • nauczyć się w jaki sposób zarządzać zespołem handlowym,
    • uzyskać międzynarodowy certyfikat w zakresie zarządzania projektami IPMA Student,
    • dowiedzieć się jak przygotować strategie marketingowe.

    Ponadto podczas studiów nabędziesz umiejętności pozwalających:

    • identyfikować potrzeby klientów,
    • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
    • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
    • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
    • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
    • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
    • wykorzystywać instrumenty marketingu zautomatyzowanego w walce o klientów,
    • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
    • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży.