Data

22.12.2020

„Media społecznościowe: Bizne$ vs. Rozrywk@” - Akademia Młodego Przedsiębiorcy w Częstochowie

Potencjał mediów społecznościowych, zasady komunikacji w Internecie oraz wykorzystanie nowych technologii w rozwoju firmy. Kolejne spotkanie w ramach Akademii Młodego Przedsiębiorcy w Częstochowie przyciągnęło wielu młodych adeptów innowacji technologicznych. Lutowy wykład dla młodzieży poprowadził Jacek Uroda, ekspert w dziedzinie e-marketingu, wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Celem prelekcji „Media społecznościowe: Bizne$ vs. Rozrywk@” było przybliżenie zagadnień z zakresu nowych technologii i e-marketingu, które wspomagają procesy biznesowe, w szczególności budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prelegent zaprezentował, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w rozwoju własnej firmy. Na przykładach przedstawił funkcje, rodzaje i zastosowania social mediów oraz specyfikę komunikacji w Internecie. Udowodnił również, że istotne jest dbanie o wizerunek w mediach społecznościowych oraz współpraca z liderami opinii i ambasadorami marek.

Akademia Młodego Przedsiębiorcy to projekt dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którego celem jest rozwój kultury przedsiębiorczości poprzez przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania. Interesujące spotkania z przedsiębiorcami, nauczycielami akademickimi, a przede wszystkim przedstawicielami świata biznesu, którzy w przystępny i atrakcyjny sposób dzielą się z uczestnikami zajęć swoją wiedzą i doświadczeniem, wspierają proces kształcenia młodych ludzi i są uzupełnieniem wiedzy, którą nabywają w trakcie nauki w szkole.

Wydarzenie odbyło się w czwartek 11 lutego 2016 r. w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w kolejnych wykładach AMP serdecznie zapraszamy do kontaktu. Udział w projekcie jest bezpłatny.

Szczegółowych informacji na temat Akademii Młodego Przedsiębiorcy udziela koordynator projektu – Katarzyna Łopacińska, tel. 32 295 93 15, e-mail: klopacinska@wsb.edu.pl.

Mężczyzna w eleganckim garniturze, z założonymi rękami, patrzy w obiektyw.

Jacek Uroda

pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej, wykładowca akademicki w Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. W swojej pracy praktycznej, dydaktycznej oraz wdrożeniowej koncentruje się na zagadnieniach marketingu internetowego, gospodarki elektronicznej oraz informatycznych systemów zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności serwisów internetowych. Współautor badań na temat kluczowych elementów funkcjonalnego i użytecznego serwisu internetowego uczelni wyższej. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Stowarzyszenia E-learnigu Akademickiego. Uczestnik i prelegent licznych konferencji branży internetowej i marketingowej.

Więcej