Celem prelekcji „Media społecznościowe: Bizne$ vs. Rozrywk@” było przybliżenie zagadnień z zakresu nowych technologii i e-marketingu, które wspomagają procesy biznesowe, w szczególności budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prelegent zaprezentował, jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w rozwoju własnej firmy. Na przykładach przedstawił funkcje, rodzaje i zastosowania social mediów oraz specyfikę komunikacji w Internecie. Udowodnił również, że istotne jest dbanie o wizerunek w mediach społecznościowych oraz współpraca z liderami opinii i ambasadorami marek.
Akademia Młodego Przedsiębiorcy to projekt dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którego celem jest rozwój kultury przedsiębiorczości poprzez przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania. Interesujące spotkania z przedsiębiorcami, nauczycielami akademickimi, a przede wszystkim przedstawicielami świata biznesu, którzy w przystępny i atrakcyjny sposób dzielą się z uczestnikami zajęć swoją wiedzą i doświadczeniem, wspierają proces kształcenia młodych ludzi i są uzupełnieniem wiedzy, którą nabywają w trakcie nauki w szkole.
Wydarzenie odbyło się w czwartek 11 lutego 2016 r. w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w kolejnych wykładach AMP serdecznie zapraszamy do kontaktu. Udział w projekcie jest bezpłatny.
Szczegółowych informacji na temat Akademii Młodego Przedsiębiorcy udziela koordynator projektu – Katarzyna Łopacińska, tel. 32 295 93 15, e-mail: klopacinska@wsb.edu.pl.