A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

03.09.2020

Współczesne problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

O współczesnych problemach zarządzania i marketingu w instytucjach kultury przedstawiciele tych instytucji będą rozmawiać w Cieszynie. I Międzynarodowa Konferencja odbędzie się 15 i 16 listopada.

Konferencja stanowić będzie forum wymiany wiedzy. Adresowana jest do przedstawicieli środowiska zarówno naukowego, jak i biznesowego: pracowników naukowo-dydaktycznych, menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, artystów samodzielnie upowszechniających swoją twórczość, jak również do studentów oraz osób zainteresowanych tematyką nowoczesnych koncepcji zarządzania w kulturze.

Referaty - 15 listopada:

prof. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

dr hab. Adam M. Grzegorczyk, prof. WSP, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Konwergencja instrumentów marketingu na rynku rozrywki.


dr hab. inż. arch. Ewa Stachura, prof. UE w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Obiekt kultury jako dzieło sztuki. Promocja instytucji kultury poprzez architekturę.

 

Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., Mgr. Janusz Karpeta, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Globální a regionální kulturní fidze v Euroregionu Těšínského Slezska.

dr Magdalena Sobocińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych.

dr Mateusz Lewandowski, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury.

Referaty - 16 listopada:

Iwona Lupa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Marketing społecznościowy w instytucjach kultury.

 

Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

Kreowanie tożsamości nowego centrum nauki.

 

Dr. Ing. Monika Motyková, Dr. Ing. Jana Kadlubcová, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozvoj činnosti a podnikání vybraných kulturních institucí v regionu Těšínské Slezsko.

 

Agnieszka Orankiewicz, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi

Zarządzanie projektem w kulturze.

 

Doc. Dr. Ing. Ivo Formánek, Vysoká škola podnikání, a. s. Ostrava

Strategický management úspěšné městské kulturní organizacje.


Panel dyskusyjny Budujemy widownię instytucji kultury

Prowadzący: Wiesław Bełz, Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury

Uczestnicy panelu:

Andrzej Danecki, Miejski Ośrodek Kultury Zawiercie

Cecylia Gasz-Płońska, Cieszyński Ośrodek Kultury Dom Narodowy

Ewelina Ignaszak-Stolarska, Regionalny Ośrodek Kultury w Częstochowie

Mariusz Makowski, Macierz Ziemi Cieszyńskiej

Dawid Orpych, Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej

Ewa Pedrycz-Pijanowska, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy Toruń

Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa

Piotr Pluskowski, Cieszyńskie Stowarzyszenie Auto Weteranów

Marek Pijanowski, Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu

Innowacje w zarządzaniu w centrum kultury dwór Artusa w Toruniu.

 

Kama Pawlicka, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach.

 

dr Anita Labus, Wydział Zamiejscowy w Cieszynie Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Muzyka w przestrzeni publicznej.

 

Ing. Vladimír Vavrečka, csc., Vysoká škola podnikání, a. S. Ostrava

Entrepreneurship, marketing and cultural tourism.