A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia
Kierunek

TECHNIKI BEHAWIORALNE W PRACY Z DZIECKIEM/UCZNIEM TRUDNYM - WEBINARIUM

Akademia WSB zaprasza na szkolenie "Techniki behawioralne w pracy z dzieckiem/uczniem trudnym" prowadzone w formie webinarium (transmisja online na żywo). Szkolenie odbędzie się poprzez platformę zoom - rekomendujemy użycie mikrofonu oraz kamery, które umożliwiają aktywny udział uczestnikom.

Termin szkolenia:

12.05.2022 godz.16.00-21.00

Koszt szkolenia: 350 zł 
Dla Słuchaczy i Absolwentów Akademii WSB 50 zł bonifikaty.

Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia zostaną wysłane pocztą.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formule zamkniętej, tj. dla grupy min. 10 osób. Dostosowujemy wówczas program oraz termin do potrzeb zamawiającego. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

  • Różnice w funkcjonowaniu dzieci i uczniów sprawiają, iż umiejętność odpowiedniego postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec nich jest niezwykle istotna. Niejednokrotnie uczniowie już na pierwszym etapie edukacyjnym przejawiają niepokojące zachowania, odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych. Zachowania te nazywamy zwykle "zachowaniami trudnymi", a dziecko czy ucznia zachowującego się w ten sposób określamy mianem "trudnego". Praca z uczniem "trudnym" wymagaja od pedagoga znajomości i umiejętności stosowania różnorodnych technik i sposobów oddziaływań. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego przedstawione zostanie praktyczne zastosowanie technik behawioralnych w pracy z dzieckiem/uczniem trudnym.

  • Uczestnicy szkolenia:

    Szkolenie skierowany jest przede wszystkim do pedagogów zatrudnionych w szkolnictwie powszechnym i specjalnym, w szczególności nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także dla pracowników placówek opiekuńczo-wychowawczych i terapeutycznych, jak również dla wszystkich osób chcących poszerzyć swój warsztat pracy.

  • Cele szkolenia:

    Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej oraz umiejętności z zakresu oceny zachowań trudnych oraz  z zakresu zastosowania technik behawioralnych w pracy z dzieckiem/uczniem trudnym. Słuchacze zapoznani zostaną z behawioralną etiologią zachowań trudnych oraz przyczynami ich występowania. Uczestnicy dowiedzą się jak redukować zachowania niepożądane oraz jak w praktyczy sposób wykorzystać omówione podczas szkolenia techniki pracy z dzieckiem/uczniem trudnym.

  • Efekty szkolenia:

    Uczestnik:

    • zna formy zachowań trudnych
    • zna przyczyny występowania zachowań trudnych oraz ich funkcje
    • potrafi dokonać oceny funkcjonalnej
    • wie jak redykować zachowania niepożądane
    • zna i stosuje różne techniki z zakresu behawioralnych w pracy z dzieckiem/uczniem (m. in. wzmacnianie różnicujące, nasycenie, przeciwarunkowanie, wygaszanie)

    Zarejestrować można się poprzez formularz rejetracyjny.
    Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia zostaną wysłane pocztą.

  • Opłaty:

    Koszt szkolenia: 350 zł 
    Dla Słuchaczy i Absolwentów Akademii WSB 50 zł bonifikaty.

    ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

  • Program szkolenia

    1. Zachowania trudne – dlaczego należy nad nimi pracować?
    2. Formy zachowań trudnych – behawioralna etiologia ZT
    3. Przyczyny pojawiania się zachowań trudnych i ich funkcje
    4. Ocena funkcjonalna – jej cele, etapy oraz metody (metoda pośrednia, bezpośrednia, eksperymentalna)
    5. Redukowanie zachowań niepożądanych: modyfikacje bodźców poprzedzających zachowanie, modyfikacja bodźców następujących po zachowaniu
    6. Techniki opierające się na kontroli bodźcowej, zmiany w środowisku, zmiany w systemie motywacyjnym, zmiany w programie
    7. Hierarchie działań w kontekście modelu najmniej restrykcyjnej terapii
    8. Poziomy awersyjności a reakcje zwrotne w obrębie zachowania
    9. Wzmacnianie różnicujące
    10. Kontrakty behawioralne
    11. Nasycanie
    12. Systematyczna uwaga i aprobata
    13. Systematyczna desensytyzacja
    14. Przeciwarunkowanie
    15. Wygaszanie
    16. Time - out
       

mgr Monika Wójcik – Przybyłowicz

Dyrektor Ośrodka Profilaktyki Społecznej, Certyfikowany Superwizor pracy socjalnej, Psycholog, Seksuolog i Psychoterapeuta.

Specjalizuje się w szkoleniach, treningach i warsztatach dotyczących profilaktyki, edukacji, rozwoju osobistego, terapii. Prowadzi psychoterapie indywidualną, grupową i par. Realizuje projekty

dotyczące wsparcia pracowników pomocy społecznej.

Właściciel firmy Ośrodek Profilaktyki Społecznej. Trener z ponad 15 letnim doświadczeniem zdobytym w placówkach oświatowych, placówkach administracji publicznej oraz w obszarze pomocy społecznej. Posiada doświadczenie akademickie oraz klinicznie. Od wielu lat współpracuje z oddziałem ogólnopsychiatrycznym krakowskiego szpitala im. J. Babińskiego.

Autorka wielu programów profilaktycznych m.in. : „Bezpieczny okręt - kierunek profilaktyka”, autorka programów szkoleń dla rodzin zastępczych oraz asystentów rodziny zatwierdzanych przez

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

Specjalizuje się w szkoleniach dla pracowników Domów Pomocy Społecznej, Środowiskowych Domów Samopomocy. Pracuje w obszarze praw mieszkańca, współczesnych kierunków terapii, seksualności, komunikacji alternatywnej oraz niepełnosprawności sprzężonej i spectrum autyzmu.

Jest członkiem: Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego oraz Polskiego

Towarzystwa Psychologicznego.

Więcej