Rozmówca ma prawo czegoś nie rozumieć i mieć obiekcje – naszym zadaniem jest je wyjaśnić w taki sposób, aby nie stracił on dobrej okazji, a jednocześnie nie czuł się zmanipulowany przez techniki perswazji. Kluczowe jest tutaj m.in. wywieranie wpływu, które w wyniku nieumiejętnego stosowania praktyk perswazji może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego, jednocześnie trwale podkopując nasze zaufanie u rozmówcy.
UCZESTNICY, KTÓRZY WZIĘLI UDZIAŁ W SZKOLENIU, PODKREŚLAJĄ KILKA NAJWAŻNIEJSZYCH WARTOŚCI:
PRAKTYCZNY WYMIAR TRENINGU:
Oparte na obiekcjach, pojawiających się w bieżących aktywnościach firmy
Uczestnicy otrzymali gotowe formuły perswazyjne, a następnie samodzielnie tworzyli przekaz wykorzystujący konkretne techniki perswazji
Wpisywanie technik w naturalny styl komunikacyjny rozmówcy
NOWE UMIEJĘTNOŚCI:
Techniki ćwiczone z uczestnikami do poziomu nawyku
Trener na bieżąco modelował właściwe użycie technik
Trener był praktykiem, którzy świetnie posługiwał się tym czego uczy, dzięki czemu szkolenie z technik perswazji dalekie było od zagrzebywania się w aspektach teoretycznych procesu przekonywania
ELITARNOŚĆ:
Techniki, które zdobyły najwyższą skuteczność w służbach wywiadowczych, biznesie i terapii
Posiadanie takich umiejętności daje poczucie wyjątkowej skuteczności, także osobom przygotowującym wystąpienia publiczne
Pojęcie „trudny rozmówca / klient” nabiera innego znaczenia