A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Data

23.03.2022

Indywidualne konsultacje z doktorantami prowadzone przez dr Megan Hopkins z Uniwersytetu Kalifornia San Diego

Rozpoczęła się wizyta dr Megan Hopkins z Uniwersytetu Kalifornia San Diego realizowana w ramach Metropolitalnego Funduszu Wspierania Nauki finansowanego przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię. Jednym z działań były konsultacje ze studentami i doktorantami, które odbyły się w miniony wtorek 22.03.2022 r.

We wtorek w godz. 14:00 – 17:00 w siedzibie Akademii WSB odbyły się indywidualne konsultacje poprowadzone przez dr Megan Hopkins z doktorantami przygotowującymi rozprawy doktorskie z zakresu pedagogiki.

Doktoranci biorący udział w konsultacjach:

Pani Klaudia Waroch, która konsultowała rozprawę doktorską na temat „" Smile" as a factor conditioning the learning process and the level of satisfaction at school among high school students in Poland and the USA. ". Podczas konsultacji doktorantka przedstawiła zarys prac nad swoją dysertacją oraz konsultowała kolejne kroki realizacji pracy.

Pani Justyna Jarska, która konsultowała pracę doktorską na temat „Communication between a teacher and a student with special needs at the English lesson in early school education". Podczas konsultacji doktorantka dyskutowała z dr Megan Hopkins o możliwościach prowadzenia badań. Konsultacja odbyła się na platformie Zoom.

Kolejna doktorantka, która konsultowała przygotowywaną pracę doktorską to Pani Nina Myalska, która skupiła się na opisanie skutków trzech ostatnich kryzysów w polskich szkołach:
1. strajku nauczycieli w 2019 r;
2. Pandemia i nauczanie na odległość w latach 2020-2022;
3. nowe wyzwanie, jakim są mieszane klasy polsko-ukraińskie. 

Projekt „Wpływ edukacji dwujęzycznej i dwukulturowej na przyjmowanie migrantów w społecznościach transgranicznych” został dofinansowany przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Wspierania Nauki” w latach 2019-2022.