A-
Zmniejsz czcionkę
A+
Zwiększ czcionkę
Powiększ kursor
Pomniejsz kursor
Tłumacz migowy
Zmień kontrast
Przywróć ustawienia

Publikacja dra inż. Łukasza Wróblewskiego indeksowana w bazie Web of Science Core Collection

Książka autorstwa dra inż. Łukasza Wróblewskiego, dra hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE oraz dr Sylwii Mokrysz pt. „Consumers Towards Marketing Strategies of Coffee Producers” wydana w 2020 roku przez niderlandzkie wydawnictwo Wageningen Academic Publishers indeksowane w bazie Web of Science Core Collection.

Web of Science Core Collection jest jedną z największych interdyscyplinarnych baz bibliograficznych. Spełnia także rolę bazy bibliograficzno-bibliometrycznej, ponieważ rekordy są uzupełnione o bibliografię załącznikową, a sama baza ma narzędzia pozwalające na wykonanie różnorodnych analiz bibliometrycznych. Książki, które na wniosek wydawcy trafiają do Web of Science Core Collection: Book Citation Index, poddawane są wcześniej indywidualnej ocenie eksperckiej. Monografie muszą być recenzowane, zawierać oryginalne wyniki badań naukowych, powinny być wydawane w wersji elektronicznej (ewentualnie mieć opracowane metadane w języku angielskim). 

Informacje dotyczące książki znaleźć można na stronie Web of Science oraz wydawcy