Data

10.06.2017

dr Mateusz Grzesiak - wykład "Psychologia sprzedaży"

O kształtowaniu kompetencji sprzedażowych, skutecznym kreowaniu wizerunku produktów z wykorzystaniem doświadczeń globalnych korporacji a także  personal brandingu opowiedział dr Mateusz Grzesiak podczas wykładu w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej - 10 czerwca 2017 r. W wydarzeniu udział wzięło kilkaset osób z terenu całej Polski zawodowo zajmujących się sprzedażą oraz marketingiem.

Wykład został zorganizowany z inicjatywy słuchaczy studiów podyplomowych, którym Uczelnia systematycznie umożliwia zdobywanie dodatkowych kompetencji i wiedzy w ramach organizawanych poza programem studiów - kursów, szkoleń oraz certyfikowanych warsztatów prowadzonych przez praktyków biznesu i ekspertów różnych branż. Władze uczelni podczas spotkania reprezentował dr Marcin Lis - prorektor ds. rozwoju i spraw studenckich, który zaprezentował obszary podnoszenia kwalifikacji, które proponuje Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej m.in. dofinansowane studia podyplomowe, prestiżowy projekt studiów MBA realizowany w partnerstwie z firmą Ernst&Young a także bezpłatne kursy dla pracodawców i pracowników realizowane we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą i wykładowcą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 13 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich (m.in. Niemcy, Anglia, Irlandia, Włochy, Polska) i latynoskich (m.in. Ekwador, Meksyk, Brazylia, Kolumbia). Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi psychologii interdyscyplinarnej w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania.

Napisał 12 bestsellerowych książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go blisko 500 tysięcy fanów. Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki i stoi na czele grupy badawczej Instytutu Starway.

/d.p.,10.06.2017 r./